نوشته شده توسط : علی

در وب سایت ماهان موزیک این امکان را خواهید داشت تا جدیدترین و پرطرفدارترین آهنگ‌های سال را به راحتی دریافت کنید. همچنین گلچین آهنگ‌های شاد روز و غمگین نیز با کیفیت 128 و 320 در اختیار شما کاربران گرامی خواهد بود. تنها کافیست وارد وب سایت ما شده و نام آهنگ یا خواننده مورد نظر خود را جستجو نمائید تا بتوانید موسیقی دلخواه خود را دانلود کنید.

سایت ماهان موزیک همواره جز بهترین سایت های موسیقی ایران بوده است و در واقع این دسته بندی های واضح و کامل این سایت باعث شده است تا یکی از پرطرفدارترین سایت موزیک ایران باشد.

در متن زیر بخشی از دسته بندی سایت ماهان موزیک را مراجعه میکنید.

  • آهنگ جدید 6,755 آهنگ
  • آهنگ سنتی 134 آهنگ
  • آهنگ شاد 672 آهنگ
  • آهنگ غمگین 1,555 آهنگ
  • آهنگ های ویژه 352 آهنگ
  • ریمیکس جدید 233 آهنگ

برای تماس با ادمین سایت ماهان موزیک با ایمیل زیر در ارتباط باشید

info@mahanmusic.net
 


:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

روماپن با پیشینه و دانش فنی بیش از دو دهه در سال 1385 واحد صنعتی، تولید پنجره دوجداره آلومینیوم اختصاصی طبق استاندارد روز اروپا و مقاطع آلومینیوم ایتالیایی اقدام به قالب سازی و تولید انواع پنجره اختصاصی ترمال بریک نمود.

این مجموعه با توجه به نیاز بازار با بروزرسانی دستگاه های تولید در و پنجره و به منظور حفظ صیانت از حقوق مصرف کننده در سال 1390 تولید درب و پنجره دوجداره UPVC را نیز به مجموعه اضافه نموده است .

روماپن با پیشینه و دانش فنی بیش از دو دهه در سال 1385 واحد صنعتی، تولید پنجره دوجداره آلومینیوم اختصاصی طبق استاندارد روز اروپا و مقاطع آلومینیوم ایتالیایی اقدام به قالب سازی و تولید انواع پنجره اختصاصی ترمال بریک نمود.

این مجموعه با توجه به نیاز بازار با بروزرسانی دستگاه های تولید در و پنجره و به منظور حفظ صیانت از حقوق مصرف کننده در سال 139 تولید درب و پنجره دوجداره UPVC را نیز به مجموعه اضافه نموده است >این مجموعه با توجه به نیاز بازار با بروزرسانی دستگاه های تولید در و پنجره و به منظور حفظ صیانت از حقوق مصرف کننده در سال 1399 تولید درب و پنجره دوجداره UPVC را نیز به مجموعه اضافه نموده است .

آدرس

تهران، احمدآباد مستوفی
میدان امام حسین، خیابان مخابرات، پ 288

روماپن در نقشه گوگل


اطلاعات تماس

021-88084369

021-56713549

09123070643

09125807828

info[at]romapen.com


ساعت کاری

شنبه - چهارشنبه
8:00 - 18:00

پنج شنبه
8:00 - 15:00

مشاوره
تخصصی رایگان

09123070643

 

منبع : https://romapen.com



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، طراحی و ساخت طلا از هنرهای منحصر به فردی است که همیشه علاقه مندان زیادی را از بین بانوان به خود جذب می‌کند. این هنر اصیل از تکنولوژی و تغییرات صنعتی باز نمانده و در حال توسعه و رسیدن به کیفیت‌های برتر است. همین تکنولوژی این امکان را فراهم کرده تا طراحان طلا بتوانند ایده‌ها و تصورات خود را به خلاقیت تبدیل کنند.

اما برای رسیدن به محصول نهایی، فراگیری مراحل و تکنیک‌های ساخت طلا کاملاً ضروری هستند. زیرا اشراف بر تکنیک‌های ساخت جواهرات و زیورآلاتی چون طلا موجب می‌شود با سازندگان ارتباط بهتری برقرار کنید و در نهایت طراحی شما به ساختی با دوام و مرغوب بینجامد.

از همه مهم‌تر شما در جریان هزینه‌های کل پروژه ساخت طلا قرار خواهید گرفت. مقاله پیش رو توسط سایت فروشگاهی گالری جواهرات گنجه تهیه شده است تا با روند ساخت طلا و جواهرات آشنا شوید.

ایده پردازی ساخت طلا و جواهرات

ایده پردازی اولین مرحله از شروع طراحی و ساخت طلا است که طراح باید به سلیقه مخاطبان دقت زیادی داشته باشد. یعنی اینکه او چه می‌خواهد، چه نوع طراحی و چه رنگی از طلا برای او مورد پسند است، آیا نیاز است که از سنگ‌های قیمتی استفاده شود یا نه.

در مناطق جنوبی کشور اکثر افراد طلای سنگین با رنگ زرد را می‌پسندند، در حالی که در نقاط دیگری مثل تهران بیشتر به طلای سفید و سبک تمایل دارند. برای همین است که در ابتدای ایده پردازی باید به سلیقه مخاطب دقت زیادی داشته باشید تا از هزینه‌های اضافی پیشگیری شود.

طراحی زیورآلات

بعد از مرحله ایده پردازی باید به سراغ طراحی ایده برویم. طراحی طلا شامل دو مرحله است:

طراحی دستی

طراحی نرم افزاری

طراحی دستی زیورآلات

بعد از اینکه ایده مورد نظر تثبیت شد، وقت طراحی آن می‌رسد. برای طراحی دستی ذوق و قریحه بالایی مورد نیاز است و معمولاً در این مرحله طراح از آبرنگ استفاده می‌کند و طرح مورد نظر را بر روی کاغذ A4 ترسیم می‌کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، یکی از مراحل مهم در زمان سفارش ساخت انگشتر طلا و نقره همین مرحله است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویژگی های آموزش میکروبلیدینگ در آکادمی مهری ماه

  • تئوری و عملی کار بر روی لاتکس شامل میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن
  • موزش قرینه سازی دقیق با ابزار و وسایل طبق اصول آکادمی فیبروز ٢٠١٨
  • شناخت انواع رنگ ها از بهترین کمپانی های روز دنیا
  • کار با انواع سوزن بلید و کارتریج
  • شناخت تمامی تجهیزات به تاتو ابرو
  • معرفی انواع بی حسی هامناسب پوست هر فرد
  • انجام کار عملی  صفر تا صد توسط هنرجو روی مدل زنده با نظارت دقیق
  • ارائه سرتیفیکیت آکادمی و معرفی به سازمان فنی حرفه ای
  • پذیرایی کامل و ارائه کیت لوازم وسایل مورد نیاز تمرین

در صورتی که شما میخواهید با آموزش جدید ترین روش میکروبلیدینگ ابرو آشنا شوید به سایت و آکادمی مهریماه مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ویژگی های ویلا مدرن:

1- عملکردگرایی 2- حذف مفاهیم و فرم های تاریخی 3- ساده گرائی و حداقل تزئینات 4- انتزاع و تندیس گرائی 5- ترکیبات نامتقارن 6- پلان های باز و یکسره 7- استفاده از متریال بتن، شیشه و فولاد 8- پیوستگی فضائی بین داخل و خارج 9- تسلط رنگ های سفید، خاکی و خنثی

طراحی ویلا به سبک مدرن گرایشی است در حوزه طراحی‌های ویلا که بر مبنای معماری سبک مدرنیسم میباشد.طراحی حجم، نقشه ویلا مدرن و همچنین نمای ویلا مدرن همگی در این رویکرد معماری صورت میپذیرد. 

این سبک، امروزه با عنوان سبک جهانی شناخته میشود.ویلاهای مدرن متعلق به مکان و زمان خاصی نیست بنابراین مورد توجه بسیاری از فعلان حوزه ساخت ویلا قرار دارد.بدین رو در حوزه طراحی و اجرای ویلا و همچنین محوطه سازی ویلا دارای محبوبیت بسیار است.

ایده مدرن ویلا میتواند در غالب ویلا آپارتمان، ویلا یک طبقه یا ویلا مدرن دوبلکس بروز یابد.

نمای ویلا مدرن دارای سطوح شیشه خور وسیع است که از ترکیب احجام ساده شکل می گیرد.این گشودگی فضایی همراه با بازشوهای بزرگ، فضای داخلی ویلا را روشن ساخته و آن را به محوطه ویلا پیوند می‌دهد.این سطوح ارتباط قوی با فضای محوطه ویلا ایجاد میکنند و حسی از سبکی به وجود می آورند.

مصالح ساخت ویلا مدرن

مصالح ساخت ویلا مدرن عموما بتنی سیمانی است که رنگ های خنثی و سفید در آن استفاده میشود.

اگرچه بتن و فولاد  متریال اصلی برای بناهای مدرن هستند اما با رویکردهای معاصر و پست مدرن، از تنوعی از متریال می توان برای ساخت ویلای مدرن و اجرای نما ویلا بهره برد.

 طراحی مدرن ویلا، اصول مدرنیسم، ساده گرایی و دید جهانی به فضای مسکونی را در ساخت ویلا نمایان میسازد.

نمای ساده خانه ویلایی، فضاهای داخلی روشن پر نور و تداخل حجمی خلاقانه، ویژگی های اصلی این مدل ویلا میباشد.

مدل ویلای مدرن با کرتین والهای شیشه ای، متریال بتن و سیمان و کشیدگی فرم ها، همچنین نقشه پلان ویلایی باز و سیرکولاسیون آزاد، دارای محبوبیت زیادی است.

اگرچه اصول اجرای ویلا مدرن مشخص است اما طرح‌های ابتکاری و اتخاذ رویکردهای متنوع در به کارگیری آنها با در نظر گرفتن به نیاز و سلیقه ساکنان ویلا و کانسپت طرح، منجر به فرم و نمای ویلاهای منحصر به فرد میشود.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

راهنمای کامل خرید پیراهن مردانه + معرفی برند های برتر

مرکز زاگرس پوش یکی از مراکز معتبر می باشد که به فروش انواع پیراهن مردانه و پوشاک مردانه مشغول است.

به گزارش برنا، پوشاک مانند خوراک، یکی از نیاز های هر انسانی به حساب می آید. پوشاک، البسه و یا لباس به چیز هایی گفته می شود که به پوشش بدن کمک می کنند. پوشش هر فردی نشانه شخصیت او می باشد، در نتیجه هر فرد باید به استایل خود اهمیت بدهد. استایل و پوشش آقایان نسبت به خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. پیراهن مردانه، کت و شلوار مردانه، کاپشن مردانه، شلوار کتان، شلوار پارچه ای، شلوار جین و ..... از پوشاک مصرفی توسط آقایان محسوب می شود که در بین آن ها پیراهن مردانه کاربرد بیشتری دارد. در اینجا قصد داریم به بیان نکات مهم در هنگام خرید و یا انتخاب پیراهن مردانه بپردازیم و همچنین مرکز معتبر و با کیفیتی را معرفی کنیم که به فروش پیراهن های مردانه برند مشغول است.

پوشاک مردانه

پیراهن مردانه و انواع آن :

همان طور که گفته شد از بین پوشاک مصرفی توسط آقایان، پیراهن های مردانه کاربرد بیشتری دارند. به عبارت دیگر از پیراهن های مردانه می توان با کت و شلوار، با شلوار کتان، با شلوار پارچه ای، با شلوار جین و .... مورد استفاده قرار داد، به همین دلیل کاربرد زیادی دارد. پیراهن مردانه تنوع بسیاری زیادی دارد که می توان آن ها را به طور کلی به دو دسته چون پیراهن مردانه ساده و پیراهن مردانه طرح دار تقسیم کرد که کاربرد هر کدام از آن ها منحصر به فرد می باشد. لازم به ذکر می باشد که پیراهن ها را می توان بر اساس نوع پارچه استفاده شده در آن ها، آستین بلند و یا آستین کوتاه بودن، برند آن ها و ..... از یک دیگر تفکیک کرد.

پیراهن مردانه ساده و کاربرد آن :

پیراهن های مردانه ساده یکی از محبوب ترین پیراهن ها می باشند. در حقیقت پیراهن مردانه ساده را به راحتی می توان با سایر البسه و یا پوشاک مانند کت و شلوار، شلوار پارچه ای و یا کلاسیک، شلوار کتان و .... ست کرد. توجه کنید که اگر از کت و شلوار هایی استفاده می کنید که از پارچه های طرح دار تولید شده اند، بهترین گزینه برای ست کردن با آن ها پیراهن های مردانه با پارچه ساده می باشند. لازم به ذکر می باشد که ست کردن پیراهن ساده با کت و شلوار هایی با پارچه ساده بلامانع خواهد بود.

 

 

پیراهن مردانه

 

پیراهن مردانه طرح دار و کاربرد آن :

یکی دیگر از انواع پیراهن های مردانه، پیراهن های مردانه ساده می باشند. با این نوع پیراهن ها اغلب می توان استایل اسپرت را ایجاد کرد. به عنوان مثال اگر استایل اسپرت را به استایل کلاسیک و یا رسمی ترجیح می دهید می تواند سراغ پیراهن های مردانه چهارخانه بروید و آن ها را با شلوار های جین و کتان ست کنید. پیراهن مردانه راه راه را می توانید با شلوار پارچه ای نیز ست کنید.

خرید پیراهن مردانه و نکات مهم در هنگام خرید آن :

در هنگام خرید پیراهن مردانه باید دقت نظر بالایی به خرج دهید تا بهترین پیراهن را خریداری کنید. در هنگام خرید پیراهن مردانه باید به نکاتی چون جنس آن، رنگ آن، سایز پیراهن مردانه و .... دقت کرد. به عبارت دیگر :

1. در هنگام خرید پیراهن مردانه باید به سایز آن توجه کنید. در حقیقت سایزی را انتخاب کنید که متناسب با سایز بدن شما باشد. بزرگ بودن پیراهن مردانه و یا کوچک بودن آن تاثیر منفی در استایل شما خواهد داشت. پیراهنی را انتخاب کنید که سرشانه های آن در جای درست قرار گیرد و با پوشیدن آن احساس ناراحتی نکنید.

2. یکی دیگر از نکات بسیار مهم در هنگام خرید پیراهن های مردانه، متناسب بودن پیراهن با سبک استایل شما می باشد. اگر استایل شما اسپرت است سراغ پیراهن های اسپرت بروید.

پوشاک مردانه

3. رنگ پیراهن مردانه یکی دیگر از المان هایی می باشد که در هنگام خرید پیراهن باید به آن دقت شود. رنگ پیراهن انتخابی باید با رنگ پوست شما و همچنین سایر لباس ها مانند کت، شلوار و .... همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال با کت و شلوار های سرمه ای می توانید پیراهن هایی با تناژ آبی استفاده کنید. استفاده از پیراهن هایی با تناژ صورتی، سفید و ..... مناسب خواهد بود.

4. جنس پیراهن مردانه را می توانید متناسب با فصل و همچنین نوع پوست خود انتخاب کنید. به عبارت دیگر اگر قرار است پیراهن مورد نظر را در فصل تابستان استفاده کنید باید سراغ پیراهن هایی بروید که جنس آن ها خنک باشد. پیراهن مردانه کتان و نخی گزینه های مناسبی برای فصول گرم سال می باشند. در فصول سرد سال می توانید پیراهن های مخمل، پشمی و .... را انتخاب کنید. برخی از افراد نسبت به پیراهن های پشمی حساس می باشند، در نتیجه باید پیراهنی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار باشد. پیراهن مردانه ابریشم یکی از پیراهن های لاکچری به حساب می آید که بیشتر جنبه رسمی دارند و مناسب استایل کلاسیک هستند.

پوشاک مردانه

5. برند پیراهن نیز یکی دیگر از المان هایی می باشد که در هنگام خرید پیراهن مردانه باید مد نظر قرار دهید. پیراهن هایی که توسط برند های معتبر و با کیفیت تولید شده اند، پیراهن هایی می باشند که از نظر جنس، کیفیت دوخت، فرم آن و .... بی نظیر بوده و رضایت همگان را به دنبال دارد. البته توجه کنید که برای خرید پیراهن مردانه برند و مارک اصل باید از مراکز معتبر استفاده کنید. مرکز زاگرس پوش یکی از مراکز معتبر می باشد که به فروش انواع پیراهن شیک مردانه و همچنین مارک چون برند گوچی، برند زارا، برند بری بری، برند Tommy Hilfiger، برند Hugo Boss مشغول است.

 

خرید پیراهن مردانه مارک با قیمت مناسب :

برای خرید پیراهن مردانه مارک و همچنین با کیفیت، مرکز زاگرس پوش بهترین گزینه می باشد. این مرکز معتبر شرایط فروش غیر حضوری را برای مشتریان عزیز ایجاد کرده است، در نتیجه با خیال راحت می توانید به سایت زاگرس پوش مراجعه کنید و بعد از بررسی محصولات موجود در سایت برای خرید آن ها اقدام کنید. این مرکز بزرگ و بی نظیر در اکثر استان های کشور شعبه دارد که به صورت حضوری و غیر حضوری به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

پوشاک مردانه

منبع:

https://bit.ly/3dTttIm

https://www.borna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-143/1253678-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس برخورداری از سیستم خنک کنندگی دوگانه است. در این دستگاه لیزر علاوه بر هندپیس خنک کننده، از یک سیستم مجزا و مضاعف نیز برای کاهش درد و مطلوب ساختن فرآیند لیزر بهره گرفته شده است. ایمنی این دستگاه زبانزد تمامی متخصصان و حرفه‌مندان عرصه زیبایی بوده و جزو نقاط قوت بسیار مهم آن به حساب می‌آید. بنابراین میتوان دستگاه پلاتینیوم پلاس را به عنوان یک نوع لیزر بدون درد، در نظر گرفت.

لیزر پلاتینیوم آیس در زمینه رفع موهای زائد برای تمامی انواع پوست و مو حرفه‌ای عمل کرده و در آن از جدیدترین و مؤثرترین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. سیستم خنک کنندگی TEC تعبیه شده در این محصول لیزر در نوع خود بی نظیر بوده و موجب می‌شود که تجربه‌ای بدون درد و ایمن از حذف موهای زائد با لیزر را داشته باشید.

سه طول موج الکسانداریت (۷۵۵ نانومتر)، طول موج کلاسیک یا دایود ۸۰۸ نانومتری و طول موج یاگ ۱۰۶۴ نانومتری تعبیه شده در این دستگاه بهترین طول موج‌های از بین بردن موهای زائد بوده و همین موضوع کیفیت خاص این دستگاه را دوچندان خواهد کرد.

سه طول موج مختلف به کار رفته در یک هندپیس و پالس‌های کوتاه امواج لیزر موجب می‌شوند که گرما به طور یکنواخت به تمامی لایه‌های پوست نفوذ کرده و به طور اختصاصی اثر خود را بر روی فولیکول‌های مو اعمال نماید. این قابلیت به طور ویژه نسبت به دستگاه‌های لیزر دایود ارتقا یافته است و این دستگاه در مقایسه با لیزرهای دایود با سهولت و ایمنی بیشتری فرآیند لیزر موهای زائد را انجام می‌دهد.

به کارگیری طول موج‌های مختلف در این دستگاه همچنین موجب می‌شود که لیزر پلاتینیوم پلاس برای انواع مو و تناژهای مختلف پوست به انتخابی هوشمندانه مبدل گردد. علاوه بر آن، تکنسین لیزر می‌تواند تنظیمات جداگانه‌ای را برای خانم‌ها و آقایان بر روی دستگاه اعمال نماید.

بررسی دستگاه لیزر پلانتیوم پلاس 2021-2022 : https://sopranotitanium.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-3/



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

سیر سیاه دکتر بیز؛ خوراکی سحر انگیز با خواص درمانی فوق العاده

 

 

سیر سفید یا همان سیر متداولی که در غذاها از آن استفاده می‌کنیم برای همه ما آشناست و نیاز به معرفی چندانی ندارد اما احتمالا بسیاری از ما درباره سیر سیاه و طعم خاص و خواص سحر‌انگیز آن کمتر می‌دانیم.ابتدا باید به این نکته اذعان کنیم که سیر به عنوان یک خوراکی پرمصرف و پرخاصیت ، طعمی منحصر به‌فرد دارد و سیر حتی در میان افرادی که با طعم و بوی تند این گیاه مشکل دارند، به دلیل ویژگی‌های سلامت‌بخش آن، خوشنام و مقبول است.در واقع شاید کمتر کسی را سراغ داشته باشیم که سیر را حتی شده برای مقطعی کوتاه به دلیل خواص فوق‌العاده آن مصرف نکرده باشد. یکی از بهترین برند های عرضه تولید سیر سیاه شرکت دکتر بیز می باشد که محصولی با نام سیر سیاه دکتر بیز روانه بازار کرده است.

این روزها که شیوع کرونا توجه مردم به سیستم ایمنی بدن را افزایش داده، آشنایی با سیر به عنوان گیاه خوراکی تقویت کننده سیستم ایمنی و محافظت کننده قوی در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها، اهمیتی دو‌چندان یافته است. ما نیز می‌خواهیم در این فرصت سیر سیاه را به افرادی که می خواهند طعمی متفاوت از سیر را در کنار خواص فوق‌العاده این گیاه تجربه کنند، بیشتر معرفی کنیم.

تاریخچه سیر سیاه در ایران و جهان

در مورد تاریخچه سیر سیاه در ایران باید گفت بر اساس بررسی‌های انجام شده، محصولی شبیه به این به عنوان محصول جانبی سیر سفید در برخی نواحی محلی و روستاهای گیلان عمل آوری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چه بسا در مناطق دیگری از ایران همچون همدان که خواستگاه کشت سیر است نیز این خوراکی جزو فرهنگ غذایی نواحی محلی باشد اما احتمالا به دلیل محدودیت مناطقی که با این نوع خوراکی آشنایی دارند، در منابع رسمی و کتب منتشر شده درباره خوراکی‌های مورد استفاده در ایران، اشاره‌ای به این محصول نشده است.

در برخی منابع خارجی این نوع از سیر را یک خوراکی نه چندان قدیمی معرفی کرده‌اند که مشخص نیست نخستین بار در کدام کشور فرآوری شده است اما به نظر می‌رسد منابع و سایت‌های خارجی دیگری که این سیر جادوگر را یک خوراکی کُهن و برآمده از فرهنگ غذایی شرق آسیا خصوصا تایلند، ژاپن و کره جنوبی معرفی کرده‌اند، فرضیه صحیح‌تری در مورد این نوع سیر داشته باشند.

به هر شکل تردیدی نیست که سیر سیاه شهرت امروز خود را در جهان مدیون رواج روز‌افزون فرهنگ غذایی متنوع شرق آسیا در سراسر دنیا و خصوصا پرطرفدار شدن طعم دهنده‌ها و خوراکی‌های آسیایی در آمریکا و اروپا است. در ایران نیز تولید و مصرف این نوع سیر به سرعت در حال گسترش است و با روند فعلی، این سیر جادویی در مدتی کوتاه جایگاه مناسبی در سفره و سبد غذایی ایرانیان خواهد داشت.

سیر سیاه چگونه به عمل می‌آید؟

پیش از این گفتیم که سیر سیاه محصولی جانبی از سیر سفید است که بسیاری از ما بارها طعم و بوی آن را در غذاهای مختلف سنتی و امروزی چشیده ایم یا برای بهره‌مندی از خواص آن، به صورت خام و تازه‌خوری آن را مصرف کرده‌ایم. اما پرسش این است که چگونه از سیر سفید، محصول دیگری به نام سیر سیاه به عمل می‌آید؟

 

پاسخ این است که سیر سفید بعد از فرآوری تبدیل به سیر سیاه می‌شود واین فرآوری کار ساده‌ای نیست.این تخمیر باید در دمای حدود ۶۰ تا ۷۷ درجه سانتیگراد با رطوبت مشخص و در یک دوره زمانی حدودا ۴۰ تا ۹۰ روزه انجام شود. لازم به ذکر است که در روش تولید صنعتی، ضمن کنترل دما و رطوبت در فرآیند تخمیر، زمان انجام این فرآیند را با استفاده از دستگاه‌های مدرن کوتاه‌تر می‌کنند.

سیر سیاه چه تفاوتی با سیر سفید دارد؟

غیر از تفاوت بسیار مشخص رنگ، سیر سیاه در طعم و بو و خواص هم تفاوت‌های معناداری با همزاد سفید خود دارد. اولین تفاوت مهم بین سیر سیاه و سیر سفید در بوی آنها است؛ به این معنی که سیر فراوری شده بوی تند سیر سفید را که حاصل ترکیبات آلیسین و سولفور و به عبارت دقیق‌تر Cysteine Sulfoxide موجود در سیر سفید است، ندارد. این بدان معنی نیست که سیر سیاه کاملا بی بو است بلکه این سیر فرآوری شده فاقد بوی شدید و – برای اغلب اشخاص – آزاردهنده است.

 

تفاوت دیگر بین این دو نوع سیر، در نرمی سیر سیاه است. علت نرمی این است که طی فرآیند تخمیر، سیر سفید بافت متراکم و تُرد خود را از دست می‌دهد و محصولی که در پایان این فرآیند به دست می‌آید نرم و دارای بافت اسفنجی و حتی در برخی اوقات ژله‌ای است.

تفاوت مهم دیگر سیر سیاه و سیر سفید، طعم ملایم و شیرین آن است که این نوع سیر را نسبت به همتای سفید تند و تیز خود، خوش خوراک‌تر و چشیدن طعم آن را آسان‌تر و دلپذیرتر می‌کند.

برخی افراد طعم سیر سیاه را با طعم انجیر کوهی مقایسه کرده‌اند و برخی دیگر طعم آن را نزدیک به برخی شیرینی‌های کاراملی و حتی برخی از انواع خرما دانسته‌اند. ممکن است شما با چشیدن این خوراکی خاص، هیچ یک از طعم های مذکور را حس نکنید و یا طعم این گیاه شفابخش را با طعم‌های دیگری مشابه بدانید. این موضوع هیجان تست کردن این نوع سیر را برای شما افزایش می‌دهد اما به هر حال، آنچه نهایتا بعد از چشیدن این سیر شگفت انگیززیر زبان شما می‌ماند همان طعم بی‌همتای سیر است.

نکته بسیار مهمی که در مورد تفاوت سیر سیاه و سیر سفید باید به آن اشاره کرد این است که برخلاف آنچه در فرآیند تخمیر اغلب میوه‌ها و خوراکی‌های با منشاء گیاهی اتفاق می‌افتد، فرآیند تخمیر، مواد مغذی پرخاصیت موجود در سیر سفید را کاهش نمی‌دهد.  در واقع مطالعات علمی حکایت از آن دارد که بعد از فرآیند تخمیر سیر سفید، میزان ترکیبات آلیسین – که علت طعم تند و بوی سولفوری در سیر است – در محصول به دست آمده یعنی سیر سیاه به حداقل رسیده است. در مقابل ترکیبات مفید شامل؛ آنتی اکسیدان‌ها ، آنتی باکتریال‌ها، فلاونوئیدها ، پلیفنل‌ها، تتراهیدروکاربولین‌ها و …  در سیر تخمیر شده افزایش قابل توجهی یافته است.  

برخی از مهم‌ترین خواص درمانی سیر سیاه

 

۱. هضم کننده قدرتمند غذا ، اشتها آور و تقویت کننده سیستم ایمنی

 

افرادی که معده ضعیفی دارند یا در دوران نقاهت بیماری به سر می‌برند معمولا از هضم نشدن غذا و کم اشتهایی شکایت می کنند. سیر سیاه با ترکیبات آنتی اکسیدان، سولفور و آمینو اسیدی خود یک هضم کننده قوی است، ضمن آن که طعم دلپذیر این نوع سیر اشتها را به صورت ملایم و نه شدید و ناسالم، تحریک می‌کند.

از خواص مهم دیگر سیر سیاه باید به آنتی اکسیدان‌ها و آنتی باکتریال هایی اشاره کرد در این خوراکی جادویی به وفور موجود است و مخاط گلو و حلق را ضدعفونی و از رشد و تکثیر ویروس ها در این مناطق حساس جلوگیری می‌کند.

 

2. رقیق‌کننده خون و دوست قلب

 

می دانیم که غلظت خون یکی از مهم ترین عوامل ایجاد لخته های خون در رگ‌ها و سکته‌های قلبی، ریوی و مغزی است. سیر سیاه برای افرادی که از غلظت خون رنج می برند یا قصد پیشگیری از غلظت خون خود را دارند، مفید است.

بر اساس مطالعات علمی وجود عوامل رقیق کننده خون که آنها را به عنوان Blood thinning می‌شناسیم در سیر سفید به اثبات رسیده و همانطور که پیشتر ذکر شد در فرآیند تخمیر و تبدیل سیر سفید به سیاه نه تنها از میزان این عوامل کاسته نمی‌شود بلکه چگالی این مواد در سیر سیاه بسیار بیشتر از سیر سفید است.

۳. لاغر کننده طبیعی و دوست کبد

 

مصرف سیر سیاه همان اثر سیر سفید بر کاهش وزن از طریق افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش چربی های مضر در خون – بدون مزه و بوی تند سیر سفید – را به همراه دارد.

علاوه بر این، تحقیقات علمی منتشر شده در منابع معتبر پزشکی جهان از تاثیر مواد و ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در سیر سفید بر کاهش قند، کلسترول و تری گلیسیرید خون خبر می‌دهند وهمتای سیاه نیز این آنتی اکسیدان‌ها را با غنای فراوان در خود دارد، از این رو سیر سیاه را می توان با وجود مزه شیرین آن، کاهنده قند خون و از بین برنده چربی‌های زیان آور کبد و سم‌زدایی کننده این عضو مهم بدن دانست. ضمنا سیر تخمیری غنی از ویتامینC  و B6 است که این دو ویتامین در پیشگیری ازالتهابات کبدی نقش موثری دارند.

 

4.درمان کننده سردی جنسی و زود انزالی

 

در طب سنتی سیر سفید به گرم بودن طبع مشهور است و سیر سیاه نیز همین خصوصیت را با شدت بیشتر در خود دارد. مصرف مداوم این سیر دارویی برای افرادی که با سردی و بی‌میلی جنسی دست به گریبان هستند اثر درمانی دارد و با افزایش گردش خون در نواحی تناسلی شور و هیجان و حرارت را به برای آنها به ارمغان می‌آورد. .

سیر سیاه همچنین به دلیل دارا بودن ترکیبات لینولنیک در بهبود مشکل زود انزالی، انزال پیش‌رس و همچنین مشکلاتی همچون نعوذ ناقص در مردان تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد

روش‌های مصرف سیر سیاه

سیر سیاه را می توان همراه غذا برای تنوع بخشیدن به چاشنی‌های غذایی و همچنین به تنهایی و برای بهره بردن از خواص آن میل کرد. مصرف این سیر شفابخش با انواع غذاها و مواد غذایی خصوصا غذاهایی که در آنها گوشت ماهی، مرغ ، گوساله، سفیده تخم مرغ، بادمجان، گوجه فرنگی ، قارچ، گندم ، عدس و … موجود است و طبع سرد دارند، مفید و لذتبخش است.

اگر قصد مصرف سیر سیاه به عنوان داروی گیاهی را دارید نیز بهتر است مدتی چند حبه از آن را صبح ناشتا با یک لیوان آب ولرم میل کنید تا بعد از اندک مدتی اثر فوق العاده مصرف این خوراکی شفابخش را در بهبود حال جسمانی خود مشاهده کنید.

سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به دنبال خرید سیر سیاه مرغوبی هستید که مراحل تولید آن طبق استانداردهای کیفی طی شده باشد، بهتر است این محصول را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید و از خرید آن از فروشگاه‌ها یا سایت‌های گمنام که تضمینی در مورد کیفیت وبهداشتی بودن محصول آنها وجود ندارد، خودداری کنید.

 

برند دکتربیز یکی از معتبرترین برندها در تولید محصولات سلامت محوراست که اقدام به فروش سیر سیاه باکیفیت در بسته بندی بهداشتی کرده است. سیر سیاه دکتر بیز در بسته های ۱۷۰ گرمی دارای کلیه استانداردهای ملی و تائیدیه‌های سازمان غذا و دارو بوده و به قیمت مناسب به متقاضیان عرضه می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فواید پنل اس ام اس و پیامک چیست ؟

  1. ارسال پیامک تکی : با استفاده از این روش می توان به یک فرد خاص پیامک ارسال کرد.
  2. ارسال پیامک گروهی : با استفاده از این روش می توان به یگ گروه خاص یا لیستی از شماره موبایل ها پیامک گروهی ارسال کرد.
  3. ارسال پیامک زمانبندی : در این روش می توان پیامک گروهی را در زمان مشخص ارسال کرد لازم به ذکر می باشد که پس از تنظیم پیمک درزمان مشخص ، پیام بصورت اتوماتیک ارسال می شود.
  4. ارسال دوره ای : در این امکان پیامک بصورت دوره ای مثل روزانه یا هفتگی یا ماهانه یا سالانه و یا بصورت تعداد روز(هر ۳ روز) مشخص ارسال می گردد.
  5. ارسال پیامک انبوه (ارسال پیامک شهری) : در این امکان شما می توانید در سطح شهر یا استان و حتی برای یک پیش شماره خاص در هر شهری پیامک ارسال کنید.
  6. ارسال پیامک بصورت کد پستی : در این بخش می توانید بر اساس کد پستی مشخص اس ام اس ارسال نمایید.
  7. ارسال پیامک به ایرانسل : در این قسمت شما می توانید به شماره های ایرانسا به تفکیک شهر به شهر و یا استانی پیامک ارسال نمایید.
  8. ارسال پیامک به تفکیک جنسیت و سن : در این بخش به شماره های همراه اول هر شهر بر اساس سن و جنسیت پیامک ارسال نمایید.
  9. ارسال پیامک بصورت خودکار (منشی پیامکی): در این روش با استفاده از تنطیمات انجام شده می توانید بصورت خودکار پس از ارسال پیامک از طرف مشتریان شما برای آنها پاسخ پیامک شود.


:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 5 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ارزان‌ترین سایت خرید فالوور کدام است؟

درست است که گفتیم افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی هزینه دارد، ولی حتماً نباید این هزینه خیلی بالا باشد. برای خرید فالوور اینستاگرام می‌توانید از طریق سایت‎های ایران سوشیال و فالوورسل اقدام کنید. این دو سایت نسبت به سایر سایت‌های خرید فالوور، ارزان‌تر هستند.

ربات اینستاگرام چطور کار می‌کند؟

ربات اینستاگرام که این روزها دیگر استفاده از آن برخلاف الگوریتم اینستاگرام محسوب می‎شود، یکی دیگر از راه‌های افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. این ربات می‌تواند به‌صورت سفارشی، اکانت‌هایی را در اینستاگرام فالو کند، سپس پست‌های آن‌ها را لایک کند و برای آن‌ها کامنت بگذارد. البته این روزها اینستاگرام بیش از پیش اقدام به بلاک کردن ربات اینستاگرام می‌کند.

آشنایی با فالوورگیر اینستاگرام

فالوورگیر اینستاگرام به برنامه‌هایی گفته می‌شود که به‌صورت رایگان یا پولی، به افزایش فالوور اینستاگرام کمک می‌کنند. این برنامه‌ها را هم می‌توان به‌راحتی در گوگل پلی پیدا کرد. ولی باز هم احتمال بلاک شدن از سوی اینستاگرام و ریزش فالوورها وجود دارد.

خرید لایک اینستاگرام به چه صورت است؟

خرید لایک اینستاگرام هم درست مانند خرید فالوور اینستاگرام است. با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توانید سایت‌های زیادی را با عنوان «خرید لایک اینستاگرام ۱۰۰ درصد واقعی» پیدا کنید. بااین‌حال، بر طبق الگوریتم‌های اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام هم قانونی نیست و ممکن است نتیجه‌ی خوبی برای اکانت شما در پی نداشته باشد.

افزایش فالوور اینستاگرام به روش قانونی

شاید از خودتان بپرسید با وجود راه‌های زیادی که برای خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد، آیا تلاش برای افزایش فالوور اینستاگرام به روش قانونی ارزشش را دارد؟ در جواب این سوال، بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که فالوورهای واقعی اینستاگرام از فالوورهای تقلبی به خوبی قابل تشخیص هستند. همچنین، در صورتی که فالوورهای واقعی داشته باشید، می‌توانید با آن‌ها بیشتر تعامل کنید و برند تجاری خود را برای افراد واقعی تبلیغ کنید. در ادامه می‌توانید با راه‌های درست افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید.

۱ – اکانت‌های مرتبط و معتبر را فالو کنید

اولین کاری که باید برای افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی انجام دهید این است که اکانت‌های افراد واقعی و کسب‌وکارهایی را که شغلی مرتبط با تجارت شما دارند، فالو کنید. در بسیاری از موارد، این کار باعث می‌شود فالوورهای بیشتری جذب کنید. برای مثال در اینستاگرام معمول است که بعد از فالو کردن یک نفر، آن شخص هم شما را فالو می‌کند. مخصوصا اگر پیج شما پر از محتواهای ارزشمند و پست‌های مرتبط با کسب و کارتان باشد. به این شکل فالوور اینستاگرام بیشتری به دست می‌آورید.

۲ – محتوایی برای نشان دادن و به اشتراک گذاری با مخاطبان داشته باشید

برای افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی، باید چیزی برای نشان دادن به مخاطبان خود داشته باشید. برای مثال لازم نیست حتما بودجه‌ی تبلیغاتی خود را صرف تبلیغات تقلبی و کلیکی گوگل کنید. زیرا این تبلیغات بعد از اینکه تقلبی تشخیص داده شوند، مسدود خواهند شد. بهترین فالوورهای شما، افرادی هستند که قبل از دنبال کردن پیج، برای بررسی دقیق پروفایل و پست‌های شما وقت می‌گذارند. این فالوورها می‌خواهند ببینند آیا چیزی در پیج شما هست که ارزش دنبال کردن را داشته باشد یا نه.

۳ – فعال باشید

حتما این حرف را زیاد شنیده‌اید، ولی یکی از اصول اساسی افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی و حتی جذب فالوور اینستاگرام، فعال بودن است. کاربران شبکه‌های مجازی از دیدن ربات‌ها و اکانت‌های تقلبی خسته شده‌اند، پس با پست گذاشتن و اشتراک گذاری پست‌های دیگران می‌توانید به آن‌ها نشان دهید که ربات نیستید.

برای مثال اینستاگرام را درنظر بگیرید. برای افزایش فالوور اینستاگرام و نشان دادن فعالیت خود، نباید فقط پست‌های دیگران را به اشتراک بگذارد، بلکه باید دلیل این کار خود را هم بیان کنید.

فعال بودن در مورد موضوعات اجتماعی روز و همچنین برقراری تعامل با اینفلوئنسرها، شما را در معرض دید فالوورها قرار می‌دهد و حتی ممکن است منجر به جذب مخاطب برای اکانت شما شود.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

شب عروسی یکی از مهمترین و پر خاطره ترین شب های زندگی هر فردی به شمار می رود. بسیاری افراد پس از سالها همچنان خاطرات شب عروسی خود را مرور می کنند . علاوه بر اینکه شب عروسی جزو مهم ترین و پر خاطره ترین شب زندگی افراد به شمار می رود نحوه برگزاری مراسم نیز برای افراد بسیار حیاتی است زیرا افراد برای برگزاری یک مراسم زیبا هزینه های زیادی کرده و می خواهد مراسم به شکل دلخواه خود برگزار شود به همین دلیل نحوه ارائه خدمات و تشریفات عروسی برای عروس و داماد و حتی خانواده ها بسیار مهم است .

برخی از عروس و داماد ها در فصل های بهار و تابستان برای زیبا تر و خاطره انگیز تر شدن مراسم عروسی میل به برگزاری مراسم در باغ تالار ها دارند که انتخاب یک باغ تالار مناسب بستگی به سلیقه عروس و داماد دارد .

زمانی که ما یک باغ تالار را برای برگزاری مراسم خود انتخاب می کنیم باید در نظر داشته باشیم که وظایف یک مجموعه و یا باغ تالار چیست و نوع ارائه خدمات و تشریفات این باغ تالار به چه صورت انجام می گیرد تا بتوان یک شب رویایی و باشکوه را برای عروس و داماد  و یک شب زیبا را برای مهمان را رقم بزند .

اما نوع خدمات و تشریفات یک باغ تالار باید چگونه باشد ؟

یکی از نکات مهم و قابل اهمیت در باغ تالار ها نوع سرویس دهی ,  پذیرایی , کیفیت غذا ها و حتی اتاق عقد و سفره عقد می باشد تا بتوان یک مراسم زیبا را برگزار کرد که البته شیوه ارائه خدمات و تشریفات در هر باغ تالار به روشی جدا برگزار می شود.

امیدواریم با مطالعه مقاله و شیوه انجام ارائه خدمات و تشریفات در باغ تالار ها یک باغ تالار مناسب را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید .

زمانی که ما یک باغ تالار را برای برگزاری مراسم انتخاب می کنیم مسئول این مجموعه موظف به برقراری نظم در طول ساعات برگزاری مراسم , ارائه بهترین خدمات , پذیرایی مناسب , استفاده از بهترین آشپزها برای تهیه  غذا و استفاده از بهترین فیلم بردار ها و … می باشد  البته تمام مسئولیت ها و خدمات  یک باغ تالار فقط شامل این موارد نمی شود و دارای وظایف و خدمات  دیگری نیز دارد که به آنها اشاره می کنیم :

  • مدیریت مناسب
  • گل آرایی با توجه به سلیقه عروس و داماد
  • پیشنهاد بهترین گروه موسیقی به عروس و داماد
  • انتخاب یک تیم فیلم بردار حرفه ایی زیرا کیفیت فیلم برداری در زمان برگزاری مراسم برای عروس و داماد بسیار مهم است
  • ارائه بهترین خدمات رفاهی برای مهمانان که شامل پذیرایی مناسب با بهترین کیفیت و استفاده از بهترین میز و صندلی ها برای راحت بودن مهمانان و تمیز و منظم بودن میز و صندلی ها
  • برنامه ریزی درست در تایم زمانی مناسب و انجام تمام قسمت های مراسم شامل پذیرایی , عقد , اجرای تیم موسیقی و … در بازه زمانی مشخص شده
  • استفاده از مرغوب ترین مواد برای تهیه شام و … به همراه تیم آشپزی زبر دست و همچنین آوردن شام به موقع
  • داشتن پارکینگی مناسب با ظرفیتی مناسب برای ارائه دادن بهتر خدمات به مهمانان نیز از وظایف مهم یک باغ تالار به شمار می رود

منبع : https://tinyurl.com/y68ppqht



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

لیزر موهای زائد

لیزر باعث از بین رفتن موهای زائد می شود‎

 

لیزر به دلیل وارد کردن نور با سرعت بالا به داخل بافت پوست برای سوزاندن ریشه موهای زائد، باعث ایجاد کمی درد و سوزش می شود، اما این درد، قابل تحمل و بسیار زودگذر خواهد بود.


لیزر باعث از بین رفتن موهای زائد می شود
لیزر موهای زائد را کم و نازک می کند، اما باعث از بین رفتن آنها نمی شود. ما معمولا 4 تا 6 جلسه لیزر را به فاصله ماهی یک بار برای صورت و به فاصله سه ماه یک بار برای بدن تکرار می کنیم. معمولا با انجام 4 تا 7 جلسه لیزر پوست، تعداد موها خیلی کمتر می شود.

 

البته به شرطی که فرد مشکل هورمونی نداشته باشد، در غیر این صورت احتمال بازگشت موهای زائد زیاد است و لیزر موهای زائد فایده ای نخواهد داشت. پس اگر در آزمایش ها مشخص شد مشکل هورمونی ندارید، می توانید لیزر را شروع کنید، اما باید در نظر داشته باشید که لیزر، تعداد موهای زائد را هرگز صفر نمی کند.


خیلی ها گمان می کنند اگر رشد موهای زائدشان بعد از 2 تا 3 جلسه لیزردرمانی متوقف شد، دیگر نیازی به ادامه درمان وجود ندارد. این در حالی است که در هر مرحله از لیزر، تنها فولیکول موهایی که در فاز رشد قرار دارند، تحت تاثیر اشعه لیزر قرار می گیرند و از بین می روند.

به عبارت ساده تر، زمانی که شما برای لیزر موهای زائد خود به پزشک مراجعه می کنید، ممکن است برخی از موها در فاز استراحت باشند و لیزر کوچک ترین تاثیری روی آنها نگذارد. به این ترتیب، شما باید 4 تا 6 جلسه موهای زائد خود را لیزر کنید تا در نهایت، تمام موها در فاز رشد، با اشعه لیزر تماس پیدا کنند. البته در بهترین شرایط هم، امکان رشد مجدد 25 درصد موهای لیزر شده وجود خواهد داشت.


لیزر برای پوست های تیره و موهای روشن مناسب نیست
زمانی که انجمن پوست آمریکا اعلام کرد افراد با پوست های روشن و موهای تیره، بهترین گزینه برای انجام لیزر موهای زائد هستند، خیلی از افرادی که پوست های تیره یا موهای کرکی و روشن داشتند، از انجام لیزر منصرف شدند. اما بهتر است این گروه از افراد بدانند نسل های ابتدایی دستگاه های لیزر موهای زائد، طول موج های کوتاهی داشتند و فقط فولیکول های تیره مو را تحت تاثیر قرار می دادند.


به همین دلیل هم گاهی این دستگاه ها، رنگ پوست تیره را با فولیکول سیاه مو اشتباه می گرفتند و با وارد کردن حرارت روی رنگدانه های پوست های تیره، سوختگی های شدیدی را در برخی از طرفداران لیزر موهای زائد ایجاد می کردند.

این در حالی است که این روزها، دستگاه های لیزری مانند دایود یا ndYAG و با طول موج های بالا به بازار آمده اند که عمق نفوذ بیشتری به پوست دارند و خطر سوختگی را برای پوست های تیره کمتر می کنند. ضمن اینکه دستگاه های شبه لیزر جدیدی مانند آی پی ال هم در بازار وجود دارند که اثر خوبی در از بین بردن موهای روشن، سفید و کرکی خواهند داشت.

منبع : بیتوته



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی

 

سخنانی که نباید در فضای کار اشتراکی بیان کنید عنوان مقاله ای از سایت است که می خواهد بهره روی استارتاپ از این محیط را افزایش دهد.

خداحافظی همکاران، راهروهای پرپیچ و خم خاکستری، نورپردازی تند و سالنی که در سکوت فرورفته است، این‌ها همه جزئی از محیط‌های مشترک کاری و فضای کار اشتراکی هستند.

منظور از فضای کار اشتراکی فضایی است که

در اختیار افراد مستقل قرار می‌گیرد تا بتوانند در آن فعالیت کنند.

در سال ۲۰۱۷ ۵۷٫۳ میلیون نفر در آمریکا به صورت مستقل کار می‌کردند

که ۵۴۲٫۰۰۰ نفر از آن‌ها در محیط‌های مشترک کاری با دکوراسیون شیک و دارای امکانات رفاهی کامل که مورد علاقه کارآفرینان است کار می‌کردند.

پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۰، ۵۰ درصد از شرکت‌ها محیط کاری خود را راه‌اندازی کنند.

رهبر بازار در این زمینه شرکت WeWork است

که در حال حاضر ۵٫۲ میلیون فوت مساحت، تنها در شهر نیویورک به افراد اختصاص داده است.

توانایی اجتماعی شدن در چنین اکوسیستم‌هایی محیط کاری را ایجاد می‌کند

که هر فرد با هر رده اجتماعی، سنی و جنسیتی در آن احساس خوبی داشته باشد.

منبع : سخنانی که نباید در فضای کار اشتراکی بیان کنید



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فروش اقساطی جک S5

خودرو ساز های چینی امروزه تلاش کرده اند که همگام با صنعت خودرو سازی جهان محصولات خود را تولید کنند از این رو کیفیت محصولات خود را بهبود بخشیدند. یکی از خودرو های شرکت چینی جک s5 است که نام اصلی آن از JAC EAGLE S5 می باشد. این خودرو با ظاهری متناسب دارای موتور توربو ۲ لیتری است. در ادامه با بررسی فروش اقساطی خودرو جک s5 با سپندخودرو همراه باشید.

فروش اقساطی خودروهای چینی در سپندخودرو

جک S5 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد بازار جهانی شد و با تغییرات زیاد و کسب استاندارد های لازم هم اکنون به دلیل قیمت مناسب در ایران بفروش می رسد. این خودرو از از سیستم های پیشرفته از جمله HAS و ESC بهره می برد تا در شیب تند و پیچ ها کنترل خودرو حفظ شود.

 

جک در بازارهای بین المللی دارای سابقه درخشانی است و به محض ورود به ایران به صرف کیفیت مناسب در تولید و طراحی از استقبال مناسبی برخوردار شد. علاوه بر ارائه خرید نقدی جک اس 5 مجموعه های بسیاری نیز شرایط فروش اقساطی جک اس 5 را برای افراد فراهم کردند. سپندخودرو نیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش اقساطی انواع خودروهای روز دنیا، امکان خرید اقساطی جک اس ۵ اتوماتیک را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

شرایط فروش اقساطی جک s5

این خودرو اگر چه دارای نمای ظاهری شبیه به خودرو های کره ای است ولی دارای امکانات بی نظیری است. چراغ ها و بدنه خودرو ظاهری جذاب به خودرو داده است و بر محبوبیت جک S5 افزوده است. جک اس ۵ توانسته است تست های ایمنی را پشت سر بگذارد و استاندارد های بیشماری را از اروپا دریافت کند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی به صفحه فروش اقساطی جک مراجعه نمایید.

نگاهی به طراحی داخلی و خارجی جک اس 5

Jac s5 به لحاظ دسته طراحی، ویژگی های موتوری و ابعاد به عنوان یک شاسی بلند شهری با دیفرانسیل جول به حساب می آید. خودرویی با ظاهری بسیار زیبا با طراحی روبرویی الگو برداری شده از هیوندای IX35 که به خوبی در زیبایی خودرو موثر واقع شده است.

در طراحی بیرونی خودرو جک اس 5 همکاری شرکت و برندهای مختلفی در دست کار قرار گرفته تا نمایی زیبا برای این شاسی بلند چینی با کیفیت به وجود بیاید. بخش عقبی خودرو الهام گرفته شده از کراس اوور های آئودی است. اگر به قول گفتنی ماشین باز باشید حتی می توانید به سادگی متوجه شباهت چراغ ترمز های نصب شده برروی عقب خودرو با محصولات آئودی شوید.

 

70 درصد از بدنه با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم. طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 4475، 1840 و 1680 میلیمتر هستند، ابعادی که جک اس 5 را به یک غول شهری تبدیل می کند.

در نمای خارجی خودرو با استفاده از خطوط مختلف تلاش در ایجاد انحناهای مختلف، حجم های خشن و به وجود آوردن نمایی اسپرت بوده است. خوشبختانه مهندسین خط تولید کارخانه جک در زیبایی خودرو به نتیجه مورد انتظار رسیده اند و محصولی اسپرت و دیدنی خلق کرده اند.



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید اسان فرش سجاده ای کاشان از کارخانه فرش

با گذشت چندین سال و پیشرفت تکنولوژی کارخانه فرش سجاده ای محصولات جدید و با کیفیت فرش را روانه بازار کردیم بروز کردن طرح ها با الهام از مهندسی اسلامی به بازار جهانی تنها هدف طراحی و تولید آن ها فراهم کردن زیبای بیشتر به نمازخانه ها و مساجد مسلمانان عزیز میباشد.

در سال های اخیر شاهد طراحی و تولید نقشه ها و مدل های جدید از فرش سجاده ای بودیم خیلی از طرح ها که با تغییر از طرح های اصلی فرش سجاده ای که معروف به فرش سجاده ای مدل رضوان بوده است
با پیشرفت دستگاه های بافت فرش بافت فرش سجاده ای 700 شانه از تمام مدل های موجود در این دسته از   مرغوبیت و ترفداری بیشتری برخوردار شده است.

برای خرید فرش سجاده ای با کیفیت و مطابق با دکوراسیون نمازخانه هیچ نگرانی نداشته باشید چرا که تنوع بسیار بالا در مدل های آن رنج قیمتی بسیار گسترده ای را ایجاد کرده است و با هر بودجه ای می تواند نسبت به خرید یکی از آن ها اقدام کند.

فرش سجاده کاشان بزرگترین تولید کننده فرش سجاده ای در ایران

فرش سجاده ای 500 شانه ،فرش سجاده ای 700 شانه ،فرش سجاده ای 1000 شانه

 

فرش سجاده ای چیست ؟

به فرش سجاده ای، فرش مسجد هم گفته می شود، همان طور که از اسم آن پیداست تشکیل شده است از دو واژه سجاده+فرش که یک اسم مرکب است.  که هردو معنای مستقل دارند.
در واقع می توان از این واژه اینطور برداشت کرد که فرش سجاده ای همان فرشی است که طرحی از سجاده را در خود جای داده است.
در زمان های قدیم مردمان نمازگزار بر این باور بوده اند که استفاده از سجاده در حین نماز آنها را از آفتاب سوزناک در آخرالزمان محفوظ نگه میدارد و به همین دلیل برای نماز خواندن در مساجد همراه سجاده می آوردند و همین عامل در دراز مدت باعث شد تا افراد ازآوردن سجاده به همراه خود خسته شوند موضوع دیگری که می توان به آن اشاره کرده استفاده از فرش های بزرگ ، قالیچه ها و ... در مساجد به مرور زمان برای آنها مشکلاتی در پی داشت که می توان به مشکلات در حین شستشو به خاطر بزرگی و سنگینی فرش ها، مشکلات حمل و نقل و جابه جایی فرش ها و....باعث شد در ذهن افرادی که در زمینه صنعت نساجی  فعالیت دارند ایده ی خلق یک محصول جدید به نام فرش سجاده ای شکل بگیرد.  این محصول با همان ویژگی های فرش های معمولی طرحی از سجاده در خود جای داده بود که همین عامل سبب شد این کالا به نام سجاده فرش ، جای خود را در بین  مساجد ، حسینیه هاو مصلی ها و.... جای خود را باز کند.سجاده فرش یا فرش سجاده ای، فرش نمازخانه، فرش مصلی، فرش مسجد از دیگر نام هایی ست که برای فرش سجاده ای به کار گرفته می شود ولی به طور معمول عموم مردم برای این کالا از واژه فرش سجاده ای استفاده میکنند.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

راهنمای خرید آنلاین در بانه اگر یک نه تا پنج شغل دارید و مسئولیت های زیادی برای انجام آن دارید ، ممکن است ترجیح دهید بعد از کار در آنجا بمانید یا یک سفر روزانه در آخر هفته داشته باشید تا به جای بیرون رفتن از خرید از بانه در میان جمع های آخر هفته ، استراحت کنید. بنابراین ، ما لیستی از برخی از محبوب ترین و مطمئن ترین سایت های خرید آنلاین را تهیه کرده ایم که می توانید از راحتی در خانه خود استفاده کنید تا با چند کلیک ساده کارهای خود را انجام دهید. مواد غذایی و پوشاک اگر قصد دارید خرید از فروشگاه اینترنتی بانه مواد غذایی خود را بصورت آنلاین انجام دهید ، وب سایتهای زیادی پیدا خواهید کرد ، از بازارهای کوچک و مستقل گرفته تا بزرگ شرکتهای بزرگ. یکی از مشهورترین کارفور است. شعب آن در همه جای شهر واقع شده است و معمولاً طی چند ساعت پس از خرید ، تحویل یک روزه را ارائه می دهند. برای اینکه دریابید کدام شعبه نزدیک به مکان شماست ، می توانید از این لینک استفاده کنید. برای کسانی که مراقب بودجه خود هستند ، این بخش است که می توانید تبلیغات کارفور را دنبال کنید. می توانید یک حساب کاربری ایجاد کرده و بلافاصله شروع به خرید کنید. بازار معتبر دیگر میگروس است. شما می توانید کارت باشگاه پول را که به شما امکان می دهد امتیاز بیشتری را خریداری کنید ، تهیه کنید. برای تخفیف و پیدا کردن نزدیکترین شعبه ، با وب سایت رسمی همراه باشید. مرکز مبارزاتی جایگزین برای میگروس است. به سادگی می توانید یک حساب کاربری ایجاد کرده و شروع به چک کردن موارد تخفیف کنید. تحویل با حداقل خرید 50 TL رایگان است و اگر کارت اعتباری ندارید ، می توانید هنگام تحویل ، به صورت نقدی در درب پرداخت کنید. برای لباس ، کفش ، کیف ، و لوازم آرایشی Boyner ، Trendyol ، Morhipo و Markafoni را امتحان کنید. mahbano برای گل و هدایا؛ Teknosa و Vatan Computer برای الکترونیک و Gittigidiyor ، Hepsiburada و N11 برای همه موارد دیگر. کتابها به عنوان یک کتاب کرم ، سعی می کنم تخفیف ها و پیشنهادات فصلی را پیگیری کنم. به همین دلیل حداقل یکبار در ماه وب سایت D&R را بررسی می کنم. امروزه ، بیش از 1000 جلد کتاب از ناشران مختلف ، تا 50٪ تخفیف در نظر گرفته شده است. به سادگی این لینک را دنبال کنید تا کتاب ها و مجلات با تخفیف را ببینید ، و چیزی را برای پوشاندن زیر پتو در این روزهای سرد و گرم زمستان به شما ارائه می دهیم. سایر گزینه های محبوب عبارتند از: کیتاپ یوردو ، نادر کیتاپ ، و efdefix. Kitap Yurdu یک رابط انگلیسی دارد که استفاده از آن برای مهاجران را آسان تر می کند ، در حالی که efdefix دارای یک مجموعه کتاب الکترونیکی گسترده است که زباله های صفر آن را دوست دارند. داروخانه Eczane ، Dermo Eczanem و Turuncu Ecza از معروفترین فروشگاه آنلاین بانه هستند که در آن می توانید تقریباً انواع داروها ، وسایل پزشکی و مکمل ها از جمله پوست ، ویتامین ها ، محصولات حمام و آبگرم و… را بیابید. Kırmızı Beyaz Eczane یکی از بهترین خدمات مشتری من تا به حال تجربه کرده ام و می توانم محصولات آن را با تمام صداقت پیشنهاد کنم. وسایل خانه برقی از پرده گرفته تا مبل ، بشقاب گرفته تا حوله حمام ، هر آنچه را که در مورد لوازم خانگی بانه خود به آن نیاز دارید ، می توانید به Koçtaş ، Enza Home ، Evidea و Evkur اعتماد کنید ، همگی قابل اعتماد هستند ، و دومی دارای رابط انگلیسی هستند. همچنین فراموش نکنید که IKEA قدیمی خوب را فراموش نکنیم. Dekopasaj کالاهای خانگی دست دوم را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد ، در آنجا می توانید کالاهای ناخواسته خود را نیز بفروشید. بلیط آیا به دنبال رویدادهای سرگرم کننده ، فعالیت ها و کارگاه های آموزشی در استانبول و جاهای دیگر ترکیه هستید؟ خوشبختانه شما مجبور نیستید بلیط دریافت کنید و ساعت ها دیگر در صف ها صبر کنید. با یک کلیک ساده روی Biletix ، Mobilet یا Biletino ، اکنون می توانید بلیط های مورد نظر خود را در چند ثانیه و بدون دردسر خریداری کنید. اگر قصد سفر از طریق اتوبوس یا هواپیما را دارید ، بیلت و اوبیلت برای نجات به آنجا می آیند. به سادگی یک حساب کاربری ایجاد کنید ، کارت خود را از طریق کشویی خیالی بکشید و در آنجا صندلی خود را با پرداخت ایمن و کمیسیون صفر رزرو کرده اید. بلافاصله پس از خرید نامه تأییدیه دریافت خواهید کرد و برای هرگونه سؤال یا نگرانی که ممکن است در این زمینه وجود داشته باشد ، پشتیبانی 7/24 است. مقایسه اگر شما از نوع شخصی هستید که قیمت مواد را قبل از خرید مقایسه می کند ، در جای مناسب قرار دارید! Cimri و Akakçe دو وب سایت شناخته شده و دقیق هستند که در عرض چند ثانیه اینترنت را برای شما جستجو می کنند و به شما امکان می دهند ارزان ترین گزینه ممکن را پیدا کنید. منبع : moniseh momon modirezard mineralnews



:: بازدید از این مطلب : 1217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

گاز منو اکسید کربن یا همان کربن مونوکسید (Carbon monoxide) (که فرمول شیمیایی آن CO است) نام یک گاز بی‌بو، بی‌رنگ و بی‌طعم است که بر اثر ناقص سوختن کربن به وجود می‌آید.

مونوکسید کربن

کربن مونوکسید یک گاز بسیار سمی است و به همین دلیل است که کربن مونوکسید را قاتل نامریی می‌نامند. این گاز در صورت غلظت بالا هم انسان و هم حیوان را از پا در‌می‌آورد. این گاز از یک اتم کربن و از یک اتم اکیسژن تشکیل می‌شود.

هنگامی که کربن مونوکسید وارد سیستم تنفسی شخص می‌شود بلافاصله با گلبول‌های قرمز شخص ترکیب می‌شود و باعث می‌شود  اکسیژن کمتری به اعضای بدن برسد.

این امر باعث خواب آلودگی و احساس خستگی مفرط می‌شود، شخص دچار بیهوشی می‌شود.

  • چطور بدن هنگام تنفس گاز منوکسیدکربن واکنش نشان می‌دهد؟

همه وسایل و دستگاه‌هایی که وظبفه سوزاندن چیزی را دارند (مانند بخاری گازی یا نفتی، آب‌گرم‌کن و یا حتی موتور یک خودرو) تا حدودی  تولید می‌کنند.

  • مفاهیم: رد پای کربن چیست؟ / چرخه کربن چیست؟ 

میزان  تولید مونوکسیدکربن به شرایط احتراق (سوختن) بستگی دارد؛ هرچه میزان اکسیژن در هنگام سوختن کمتر باشد بخش بیشتری از کربن‌ها دچار ناقص سوزی می‌شود و به جای دی‌اکسید کربن (CO۲) مونواکسیدکربن تولید می‌شود.

مونوکسید کربن

افرادی که در یک فضای سربسته در معرض استنشاق این گاز قرار می‌گیرند ابتدا احساس کرختی و خواب آلودگی می‌کنند و در صورتی که هرچه سریعتر مکان را ترک نکنند و یا هوای تازه تنفس نکنند دچار بیهوشی و در نهایت خفگی می‌شوند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فرش عنصر مهم و حیاتی است که از قدیم الایام در خانه هر ایرانی یافت می شده است . محصولی ضروری که در دو نوع دستبافت و ماشینی به عنوان برند تجاری ایران در تمام جهان شناخته شده است . فرش و قالی همواره محبوبترین نوع کف پوش در بین ایرانیان بوده است . با وجود قدمت زیاد و تاریخی این محصول هنری هنوز هم شاهد رشد و پیشرفت تنوع طرح ها و دستگاههای بافت هستیم . برای مثال فرش های 1200 و 1500 شانه از به روزترین محصولات صنعت نساجی هستند که ویژگی های خاص خود را دارند . ناگفته نماند که فرش و قالی ایرانی در سراسر دنیا خریداران زیادی را به خود جذب کرده است و بیشترین صادرات غیر نفتی را دارد نقش مهمی در اقتصاد بازی می کند .


 جزییات فرش 1200 شانه چیست؟


فرش ها با توجه به نوع شانه و تراکم به دسته های مختلفی شامل فرش 500 شانه ، 700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه تقسیم بندی می شوند . با نگاهی به بازار خرید و فروش فرش ماشینی خواهیم دید که موارد مختلفی از هر دسته با کیفیت ، رنگ ، طرح و نقشی متفاوت در بازار عرضه می شوند . فرش 1200 شانه با تراکم ۳۶۰۰ از با کیفیت ترین و عالی ترین محصولات به شمار می رود ، محصولات 1200 شانه با تراکم 3600 عموما با الیافی به نام آکریلیک و آکریلیک هیت ست شده بافته می شوند که در نهایت بافته هایی ضد حساسیت ، بدون پرزدهی و با دوام عالی را ارائه خواهند داد . در مورد فرش 1200 شانه باید بدانیم که از متراکم ترین و پرشانه ترین فرشهای موجود در بازار است و پس از فرش 1500 شانه زیباترین ، ظریفترین و دستبافت گونه ترین فرش است .
در تولید این محصولات از هشت رنگ اصلی استفاده شده است و با طیف رنگ یا رنگ های فرعی موجود می توان گفت با خرید هر تخته فرش ماشینی 1200 شانه 12 رنگ زیبا و متنوع را به خانه خواهید برد .


نکته قابل اهمیت در مورد فرش های متراکم با شانه بالا نوع کاربرد و نحوه نگهداری از ان ها است ، فرش های 1200 شانه و 1500 شانه به هیچ عنوان انتخاب مناسبی برای مکانهای پررفت و آمد و یا مکان هایی که در معرض آلودگی زیاد قرار دارند نخواهند بود . برای مثال این نوع بافته را نباید در آشپزخانه ، جلو درب ورودی منزل ، جلوی درب سرویس بهداشتی یا اتاق کودک پهن کرد چرا که به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارند بسیار ریز بافت و ظریف هستند و با الیافی کوتاه و نازک بافته شده اند و به علت زیبایی بی نظیر و طرح و رنگ فوق العاده برای مکان های لوکس و مهمان نشین خانه مانند پذیرایی بسیار جذاب خواهند بود . فرشهای 1200 شانه به علت قیمت بالایی که دارند توسط خریدار مورد توجه و مراقبت بیشتر قرار می گیرند .


فرش 1200 شانه گل برجسته


فرش ها در هر خانه علاوه بر پوشاندن کف و بوجود آوردن مکانی مناسب برای نشستن بر زیبایی و دکوراسیون هم بی تاثیر نخواهند بود خصوصا فرشهای 1200 و 1500 شانه که بیشترین کاربرد را در زینت بخشی فضا بر عهده دارند . از همین رو نقش ، طرح ، رنگ و لعاب و سایر ویژگی های ظاهری در مورد این دو دسته مورد توجه بیشتری نسبت به سایر فرشها قرار می گیرد . عموما دیده می شود که فرشهای گل برجسته و تابلو فرشها به صورت 1200 و تراکم 3600 بافته شده اند . فرش های گل برجسته به علت ایجاد فرورفتگی و برجستگی که در مرحله آهار یا پرداخت روی آن ها صورت می گیرد حالت سه بعدی داشته و امروزه تحت عنوان زیباترین فرش ماشینی از آن یاد می شود .
فرشهای گل برجسته از الیاف هیت ست شده تولید می شوند که ویژگی های کیفی بالایی دارند و به علت حرارتی که دیده اند مقاومت خوبی از خود نشان می دهند اما باید بدانیم الیاف بکار رفته در بافت های 1200 شانه نازک هستند و فرش های گل برجسته به علت فرورفتگی هایی که دارند بیشتر در معرض پوسیدگی و آسیب خواهند بود چراکه تمیز کردن آن ها دشوار بوده و امکان باقی ماندن آلودگی در میان فرورفتگی ها زیاد است . از همین رو خریداران فرشهای گل برجسته باید به نکات مهمی در حیطه مراقبت از فرش توجه نمایند .



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اجاره آپارتمان مبله در استانبول

واحد یک خواب – بابیل – استانبول ،ویژگی های واحد :

واحد یک خواب – بابیل – استانبول با متراژ 40 متر که در طبقه اول قرار دارد .

واحد دارای آسانسور و اینترنت رایگان برای راحتی میهمانان می باشد .

امکانات داخل واحد کامل می باشد و واحد دارای سرویس بهداشتی ، حمام ، بالکن و آشپزخانه است .

مکان این واحد در انتهای خیابان بابیل می باشد که از طریق آن شما دسترسی راحت و سریع به

میدان تکسیم و خیابان استقلال که از جمله خیابان های محبوب گردشگران خارجی برای خرید از برند های معروف چون کوتون ، نایک ، آدیداس

است را دارید . بسیاری از رستوران های معروف چون کینگ برگر و مک دونالد در سراسر خیابان استقلال شعباتی دارند که به خدمت رسانی به مسافران می پردازند .

مشتریان عزیز می توانند از فستیوال های موسیقی و نمایشگاه هایی که در میدان تکسیم برگذار می شوند به راحتی بازدید به عمل آورند .

تاکسی هایی که در میدان تکسیم قرار دارند شمارا با کمترین هزینه و زمان و بالاترین امنیت به محل مورد نظر می رسانند .

 

امتیازات اجاره واحد :

واحد یک خواب – بابیل – استانبول

شما از طریق اجاره واحد های ما می توانید از پیشنهادات ما برای  بازدید از مکان های زیبای گردشگری تاریخی و طبیعی استانبول بهره مند شوید .

مکان هایی که هر ساله مورد بازدید میلیون ها گردشگر ایرانی و غیر ایرانی قرار می گیرد .

ما به شما مکان هایی را معرفی می کنیم که متناسب با فصل باشند و تمامی افراد در هرسنی و از هر قشری توانایی بازدید از آن ها را داشته باشند .

راه های اجاره آپارتمان های مبله :

شما می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت واحد هارا برای تاریخ مورد نظرتان رزرو کرده و بدون داشتن نگرانی برای ساعت تحویل واحد ها به شما به گردش و تفریح بپردازید .

هم چنین عزیزان می توانید از طریق پیج اینستای ما از تمام واحد های موجود اطلاع حاصل فرمایید .

این آپارتمان بخشی از دسته ویژه اجاره اپارتمان مبله در استانبول سایت لوکس مبله میباشد...



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

یک توضیح کوتاه در باره واژه شرکت تولید محتوا

شرکت تولید محتوا با افراد همکاری می کند تا یک استراتژی هدفمندی را برای بازاریابی دیجیتال یک برند ایجاد کند. سپس محتواهای جذاب و کاربردی را مطابق با آن استراتژی تولید می‌کند تا به آن برند در دستیابی به بیشترین ROI کمک کند

وظیفه شرکت تولید محتوا چیست؟

یکی از کارهایی که تیم تولید محتوا باید انجام دهد، تعامل صحیح و مناسب با کارفرمایان است، یعنی این تعامل هم در رفتار و هم در زمینه انجام کار باید حفظ شود. روش کار به این گونه است که باید راه‌های صحیح به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز راجع به محصول، خدمات یا هر زمینه دیگری که مد نظر مشتری است را پیدا کرد و با ارائه شیوه‌هایی جهت محتوا نویسی او را در جریان تولید محتوایی که قرار است انجام دهد بگذارد.

مشکلی که همیشه در اغلب اوقات وجود دارد این است که در این نوع شرکت ها کسی پاسخگو نیست، در وهله اول که شماره تماسی در سایت های آنها پیدا نمی شود و ترجیح شان این است که یک سفارش بگیرند و به یک فرد دورکاری ارائه کنند که خروارنویسی کند، ما علت را که جستجو کردیم متوجه شدیم که خیلی از آنها اصلا دفتری برای انجام این کار حتی ندارند،‌ حتی بالاتر از آن هیچ زیر ساختی ندارند. یعنی می‌توان گفت یک سایت وردپرسی / یک خروار نویس / یک پنل شیک مشتریان کافیست تا به سایت آنها اعتماد شود و محتوا حساس را به آنها سپرد!

از همه مهم‌تر که وجه تمایز آنها از نگاه بسیاری از افراد قیمت آنها است، کلمه‌ای ۱۵ تومان! کلمه‌ای ۲۰ تومان! من یک سوال از شما خوانندگان محترم این مقاله دارم، مگر می‌شود محتوایی با کیفیت تولید شود و قیمت آن این قیمت ها باشد؟ من برای شما توضیح می‌دهم. تولید محتوا اصولی که توسط یک فریلنسر خوب تولید شود که سالیان سال در این عرصه فعالیت کرده است و می‌داند که چه چیزی بنویسد که ارزشمند باشد زیر کلمه‌ای ۲۵تومان وجود ندارد، این جمله وجود ندارد بنده به این معنی نیست که به کل نیست. هست ولی آن با کیفیته نیست، آن رنک بگیره نیست.

کاری که یک شرکت تولید محتوا خوب می‌تواند برای شما بکند این است که این محتوانویس با کیفیت را داخل شرکت استخدام کند و به آن حقوق ثابتی بدهد در این صورت است که می‌توان رقم کاری این محتوانویس خوب را پایین آورد، ولی سوال کلیدی این است که آیا بزرگ‌ترین شرکت‌های محتوایی هم این کار را می‌کنند؟

کسب تایید از مشتری در هر مرحله از پیشرفت کار بسیار اهمیت دارد و یک شرکت تولید محتوا باید نهایت تلاش خود در رسیدن به این هدف را انجام دهد. به این ترتیب با رعایت همه مورادی که به تایید و موافقت مشتری برسد، شما می‌توانید از تولید محتوا با کیفیت و مدنظر او مطمئن شوید. در نهایت تفاوتی که یک شرکت خوب محتوایی می‌تواند با یک شرکت معمولی داشته باشد این است که فقط قصد سود مقطعی را نداشته باشد. یعنی با تولید یک محتوا با مشتری خود خداحافظی کند.





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
کشور هند کجاست راهنمای سفر به شهر های دهلی، اگرا و بمبئی

تهران- می خواهیم به بررسی و شناخت کشور هند به لحاظ گردشگری بپردازیم و شهرهای مهم آن را بررسی کنیم و بدانیم کشور هند کجاست و راهنمای سفر به شهر های دهلی، اگرا و بمبئی را بخوانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همه ایرانی ها با کشور هندوستان آشنایی دارند و این آشنایی هم به دهه های ۷۰ و ۸۰ میلادی باز می گردد ، به فیلم ها و شو های هندی که نهایت لذت و تفریح را به خانه هایمان ارمغان می آورد ، هنوز هم حس و حال فیلم های هندی بسیار خاص و فرح بخش است ، ولی در اینجا می خواهیم به بررسی و شناخت کشور هند به لحاظ گردشگری بپردازیم و شهرهای مهم آن را بررسی کنیم.

خوب است بدانید هندوستان یکی از قدیمی ‌ترین تمدن‌ های جهان است که میراث فرهنگی بسیار غنی و متنوع و بیشماری را در خود جای داده است ، شاید می دانید که هند کم تر از ۱۰۰ سال است که به استقلال رسیده و امروزه در بسیاری موارد از اقتصادی و اجتماعی به پیشرفت های خوبی دست یافته است ، جالب است بدانید پزشکی هند حرف اول را در دنیا می زند و این کشور پهناور و پر جمعیت در تولید محصولات کشاورزی خودکفا شده است و امروزه تبدیل به یکی از برترین کشورهای صنعتی جهان شده است ، شای با خود بگویید این همه پیشرفت پس چرا مردم این کشور اغلب زاغه نشین و فقیر هستند ، این به دلیل جمعیت بسیار زیادی است که هند دارد ، هند بعد از چین پر جمعیت ترین کشور دنیا است که بیش از یک میلیارد جمعیت دارد ، طبیعت زیبا و متنوع و شگفت انگیز این سرزمین که شمال به جنوب آن گسترده شده باعث شده تا گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای تفریح و گشت و گذار به آن سفر کنند.

جالب است بدانید صنعت توریسم نقش مهمی را در اقتصاد هند ایفا می کند ، هندوستان قسمت بسیار بزرگی از آسیای جنوبی را اشغال کرده و ۲۹ ایالت دارد که هر کدام قوانین مربوط به خود را اجرا می کنند ، دهلی نو پایتخت هند و یکی از توریستی ترین شهرهای این کشور به شمار می رود ، علاوه بر دهلی ، شهر های اگرا و بمبئی نیز توریست های بسیاری را خود جذب می کنند که در ادامه بیشتر می خواهیم درباره آن ها صحبت کنیم .

چگونه ویزای هند بگیریم ؟

برای سفر به هند باید از قبل ویزا دریافت کرد و برای اخذ ویزای توریستی از سفارتخانه هند در تهران باید با مراجعه قبلی و یا با تماس تلفنی از سفارت وقت بگیرید و مدارک لازم برای اخذ ویزا را ارائه دهید ، ویزای توریستی هند معمولا در ۱۰ روز کاری با ارائه کامل مدارک صادر می شود و در موارد بسیار کمی افراد ریجکت می شوند ، اگر قصد سفر به هند را دارید باید از یک ماه قبل از پروازتان برای دریافت ویزا اقدام کنید تا به مشکلی بر نخورید و در صورت وجود نقصی در مدارک ، زمان کافی برای تکمیل آن را داشته باشید .

دهلی ، مهم ترین شهر هند

دهلی کلان‌ شهر باشکوه هندوستان بدون شک مهم ترین شهر این سرزمین و پایتخت زیبای آن است و در جذب توریست نقش اساسی دارد به طور ی که بیشترین تعداد بلیط های رزرو شده هواپیما از خارج از هند به مقصد دهلی می باشند ، این شهر بزرگ دارای جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی بیشماری است که شما با یک بار سفر کردن به آن نمی توانید همه آن ها را ببینید ، دهلی نو پایتخت هند است و جالب است بدانید دهلی نو همان دهلی نیست بلکه بخشی از شهر دهلی است  و در حقیقت دهلی نو مقر دولت هند و ادارات سیاسی و دولتی می باشد ، به عبارتی شهر دهلی یک شهر بزرگ است که شامل مناطق و بخش های معروف و جذاب زیادی از جمله دهلی نو می باشد .

بهترین شهرهای هند برای مسافرت کدامند ؟

همان طور که گفته شد هندوستان یکی از بزرگ ترین و پر جمعیت ترین کشورهای جهان است که مردم با مذاهب و عقاید بسیار متنوع و متفاوتی در آن زندگی می کنند ، می گویند هند بزرگ ترین دموکراسی جهان را دارد چرا که همه افراد در کنار هم بدون هیچ مشکلی زندگی می کنند و کسی به عقاید دیگری بی احترامی نمی کند و اصطلاحا هر کسی سرش در کار خودش است ، هند شهرهای زیبای بسیار زیادی دارد ولی در یک سفر نهایتا ۱۰ روزه نمی توان همه هندوستان را گشت و دید پس در این جا می خواهیم به معرفی برخی از بهترین شهرهای آن که برای مسافرت مناسب هستند بپردازیم.

درباره دهلی که صحبت کردیم ، یکی از شهرهای بسیار زیبای هند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه گردشگران از سراسر جهان و همچنین ایران قرار گرفته شهر آگرا است ، این شهر دارای آثار تاریخی بسیار جذابی است که می تواند هر مسافری را مجذوب خود کند ، بمبئی هم یکی دیگر از شهرهای مهم و مشهور هند است و بسیاری از فیلم های هندی یا بالیوودی در همین شهر فیلمبرداری می شوند ، در برخی موارد شهرت بمبئی حتی بیشتر از دهلی است ، یکی دیگر از شهرهای زیبای هند شهر جیپور است و با سفر به آن می توانید جاذبه های بی نظیری را شاهد باشید و در نهایت اگر به دنبال چند روز پر از آرامش و خلا هستید باید به جزیره زیبای گوا سفر کنید ، در این شهر می توانید در مدت سفر خود در کلاس های آموزشی مدیتیشن و یوگا نیز ثبت نام کنید و در طبیعت زیبا و بی نظیر این جزیره با منظر بی بدیلش به باز کردن چاکراه های خود بپردازید و کمی سموم و انرژی های منفی و بد را دفع و انرژی های خوب را جذب کنید ، اگر به دنبال مسافرتی بیمه شده به شهر های دهلی ، آگرا ، بمبئی ، جیپور و گوا در کشور هند هستید ، بهترین روش ، شرکت در سفرهای گروهی است که شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری ترتیب می دهند ، بدین ترتیب می توانید بهترین شهرها و بهترین جاذبه های هند را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه از نزدیک ببینید و سفری خاطره انگیز داشته باشید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

https://www.mehrnews.com/news/4788493/%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D9%87%D9%86%D8%AF-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D9%84%DB%8C-%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7-%D9%88-%D8%A8%D9%85%D8%A8%D8%A6%DB%8C

 

 



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نیازمندی‌های صنعتی، بهترین راهکار برای صرفه جویی در وقت و هزینه

   یکی از بهترین راهکارها برای پیدا کردن نیروی کار با تجربه، استفاده از بخش نیازمندی‌ های صنعتی پایگاه‌های اینترنتی تبلیغات صنعتی است. همچنین سریع‌ترین راه است برای صنعت‌گرانی که نیازمند یک محصول صنعتی هستند اما نمی‌توانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را پیدا کنند. این صنعت‌گران می‌توانند به آسانی و از طریق درج درخواست خود در نیازمندی‌ های صنعتی سایت‌های معتبر اینترنتیاحتمال دیده شدن درخواست و یافتن محصول مد نظرشان را در کمترین زمان به بالای 90% برسانند که در حالت معمول و بدون استفاده از این خدمات اینترنتی ممکن نخواهد بود. می‌توانید در این مسیر به ما اعتماد کنید و صرفه جویی در وقت خود را به ما بسپارید.

 

با کمک نیازمندی‌های صنعتی، سریعتر به راه حل برسید

   از بخش‌های مهم آگهی‌های صنعتی، می‌توان به نیازمندی‌های صنعتی اشاره کرد، که معمولا در تمامی تبلیغات و یا حتی در قسمت نیازمندی روزنامه‌‎ها نیز دیده می‌شوند. این نیازمندی‌ها در مواردی که صاحبان صنعت نیازمند نیروی کار حرفه‌ای در بعضی بخش‌ها و یا نیمه‌حرفه‌ای، مجرب و متبحر هستند درخواست داده می‌شوند. همچنین زمانی که کارخانجات و یا شرکت‌های صنعتی نیازمند قطعاتی از شرکت‌ها و یا کارخانجات دیگر هستند و اطلاع ندارند که این خدمات را چه شرکتی ارائه می‌دهد، با درج آگهی تبلیغاتی در قسمت نیازمندی‌ها، می‌توانند شانس خود را برای دیده شدن درخواست مورد نظرشان توسط شرکتی که خدمات خواسته شده را ارائه می‌دهند، امتحان کنند. با این روش احتمال بسیار زیادی وجود دارد که درخواست مورد نظر دیده شده و شرکت یا کارخانه مذکور بتواند قطعه‌ی مورد نظر را دریافت کند. نیازمندی‌های صنعتیحتی گاهی برای درخواست در اختیار گذاشتن مکان و یا درخواست سرمایه از صاحبان سرمایه درج می‌شود که صنعت کاران تازه کار یا افرادی که ایده‌های ناب صنعتی و قابل تولید و فروش دارند اما سرمایه‌ای برای شروع کار ندارند، می‌توانند از این طریق کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. گاهی نیز افراد، شرکت‌ها و تولیدی‌هایی که نیازمند دریافت خدمات صنعتیهستند نیز از طریق ثبت درخواست در نیازمندی‌های صنعتی می‌توانند از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات درخواست ارائه خدمت کنند.

 

 

 

شهر صنعتی هوشمند

 

 

   از طرف دیگر یکی دیگر از مواردی که منجر به دیده شدن درخواست‌ها و نیازمندی‌ها می‌شود، درج نیازمندی‌های صنعتی در سایت‌ها و پایگاه‌های اینترنتی است، چرا که امروزه محبوبیت استفاده از اینترنت و فضای مجازی باعث می‌شود درخواست‌ها در معرض دید جمعیت بیشتری از افراد جامعه با گروه‌های سنی مختلف و با تخصص‌ها و دانش‌ در زمینه‌های متفاوت قرار بگیرد. ضمن اینکه ثبت آگهی‌های صنعتی تبلیغاتی در اینترنت، هزینه‌های کمتری در پی خواهد داشت و می‌توان به راحتی در زمان‌های مختلف در پایگاه‌های اینترنتی مختلف و با هزینه‌ی کم، درخواست خود را ثبت کرد. همچنین انجام آگهی‌های تبلیغاتی از طریق اینترنت، به زمان بسیار کمی نیاز دارد و در اسرع وقت، تبلیغ، نیازمندی و یا خدمات به اطلاع مخاطب خواهد رسید. حتی برای ارائه درخواست تبلیغ به سایت‌های تبلیغاتی و یا پایگاه‌های تبلیغاتی اینترنتی، زمان بسیار کوتاهی صرف خواهد شد که این امر به تنهایی می‌تواند منجر به علاقه بیشتر صاحبان صنعت به تبلیغات و درج نیازمندی‌های صنعتی از طریق اینترنت شود. بخصوص برای افرادی که احتیاج دارند هرچه سریع‌تر درخواست نیازمندی‌های صنعتی خود را ارائه دهند و یا نیازمند دریافت فوری خدمات صنعتی هستند و فرصت زیادی برای ماندن در صف انتظار درج تبلیغات ندارند، روش‌های ثبت آگهی‌های اینترنتی از هر جهت بسیار مناسب است.

 



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آکواریوم اصفهان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

معرفی

برای ورود به دنیای آبزیان، به آکواریوم اصفهان که یکی از متفاوت ترین جاذبه های اصفهان است. تعدادی از تصاویر آکواریوم اصفهان را به شما نشان می دهیم، نگاهی به امکانات این مجموعه داریم و برخی آبزیانش را هم به شما معرفی می کنیم. در نهایت ساعات بازدید و قیمت بلیط آکواریوم اصفهان و راه دسترسی به آن را هم به شما می گوییم.

شاید تا همین چند وقت پیش آوردن دنیای زیر آب به روی زمین خیالی بیش نبود؛ اما حالا آکواریوم اصفهان در پارک ناژوان ورود به دنیایی متفاوت و هیجان نگیز را برای تان فراهم کرده است. در این دنیا می توانید شاهد آبزیان باشید و حرکات آنها را رصد کنید. در این دنیای 4000 متر مربعی وارد تونلی می شوید که در عمق 7 متری زمین قرار دارد و با آکواریوم های غول پیکر احاطه شده است.

به گزارش سایت توریستی کارناوال آبزیان رنگارنگ به این سو و آن سو می روند و شما می توانید بدون نگرانی آنها را به نظاره بنشینید. از ماهی های کوچک رنگی گرفته تا کوسه های خطرناک و نادر؛ همه و همه پیش چشم شما قرار می گیرند و تجربه ای حیرت انگیز را به شما تقدیم می کنند. البته همه چیز به دیدن ماهی ها ختم نمی شود، فعالیت های هیجان انگیزتری نیز وجود دارند که ساعاتی فراموش نشدنی را برای تان به ارمغان می آورند.

آبزیان آکواریوم اصفهان

ماهی ها آبزیانی که در آکواریوم اصفهان وجود دارند در لیست زیر آورده شده اند:

  • ماهی سنگی
  • ماهی مولا مولا
  • کوسه سفید
  • کوسه بلک تیپ
  • جوجه تیغی ماهی خالدار
  • کوسه سر چکشی
  • کوسه نهنگ
  • گاوکوسه
  • دلقک ماهی
  • ماهی های آب لب شور
  • هشت پا
  • ماهی ماندارین
  • ماهی پیرانا
  • جراح ماهی ناسو
  • ماهی خاویار
  • ماهی کمانگیر
  • كوسه ماهی باله سیاه
  • گاو ماهی (جعبه ماهی(
  • كپور گلگون
  • كوسه آب شیرین
  • خروس ماهی
  • عقرب ماهی
  • اسب دریایی
  • خرچنگ آبی

آشنایی با ساختار و سازنده آکواریوم اصفهان

 

این پروژه شاخص به صورت مشارکتی با یک شرکت ترکیه ای به نام شرکت اوشن آکواریوم انجام شده که جزو 10 شرکت برتر دنیاست و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد. آکواریوم اصفهان در نوع خود منحصر به فرد و همسو با استانداردهای جهانی است. برای ساخت این آکواریوم بالغ بر 35 هزار متر مکعب خاکبرداری و پی کنی شده و بتن ریزی آن بیش از 7199 متر مکعب و میزان آرماتوربندی آن 635459 کیلوگرم بوده است.

شرکت اوشن آکواریوم از با سابقه ترین و بزرگترین شرکت های جهان است که در زمینه طراحی، معماری، محاسبات فنی، ساخت و بهره برداری محل های نگهداری و نمایش حیوانات زنده شامل آکواریوم، باغ وحش، باغ خزندگان، پروژه های تلفیقی و … فعالیت می کند. این شرکت با تجربه ترین مهندسان، مشاوران و معماران متخصص را دارد و از ابتدا تا افتتاح و بهره برداری پروژه را در اختیار می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

 

نرم افزار حسابداری یکی از برنامه های کامپیوتری است که شما را قادر به مدیریت معاملات مالی خود می کند. چنین برنامه هایی می توانند به طور گسترده ای در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند، برخی برنامه ها برای حسابداری در کسب و کارهای ساده  و برخی نیز برای مدیریت کل امور مالی و فعالیت های بزرگ طراحی شده اند. با استفاده از نرم افزار حسابداری، شرکت ها می توانند به راحتی از منابع در بخش های حسابداری خود استفاده کنند و اشتباهات حسابداری را کاهش دهند.

 

دلایل استفاده از نرم افزارهای حسابداری

 

 افزایش دقت در انجام محاسبات

 

نرم افزار حسابداری می تواند به افزایش دقت در امور مالی شما با کاهش یا حذف خطاهای انسانی در محاسبه کمک کند. فرایندهای حسابداری دستی شامل بسیاری از محاسبات ریاضی با دست است. یک محاسبه نادرست در اوایل فرآیند می تواند تأثیر زیادی بر محاسبات بعدی داشته باشد. از سوی دیگر، کامپیوترها عملا قادر به ایجاد چنین خطایی نیستند. با این حال، لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری از خطاهای انسانی ناشی از ورود داده ها یا اشتباهات تفسیری مصون نیست.

 

افزایش سرعت

 

با استفاده از نرم افزار حسابداری، کسب و کارها قادر به پردازش حساب های خود با سرعت بیشتری نسبت به پردازش دستی هستند. بخشی از این افزایش سرعت ناشی از استفاده از رایانه ها است که قادر به پردازش ارقام بسیار سریعتر از مغز انسان است. علاوه بر این، نرم افزار حسابداری به سازمان ها اجازه می دهد تا کارایی را با معرفی اتوماسیون بهینه سازی کنند. برای مثال، یک کسب و کار باید مالیات فروش را در تمام معاملات خود ثبت کند. نرم افزار حسابداری می تواند به صورت اتوماتیک برای هر ورودی مالیات تعیین شده را اتخاذ کند.

 

کاهش هزینه ها

 

مزایای ناشی از سرعت و کارآیی نرم افزار حسابداری اغلب منجر به کاهش هزینه های کلی می شود. استفاده از یک برنامه حسابداری به هر یک از اعضای تیم حسابداری این اجازه را می‌دهد که در زمان کمتری کار بیشتری را انجام دهند. به طور بالقوه به این معنی است که افراد کمتری برای انجام کار حسابداری مورد استفاده قرار می گیرند. این به نوبه خود، می تواند هزینه های اداری حسابداری را کاهش دهد.

 

ارائه انواع گزارش ها

 

نرم افزار حسابداری کمک می کند تا اطلاعات مالی، دقیق و به موقع در اختیار کارکنان قرار بگیرد. به عنوان مثال فرض کنید یک مدیر مالی شرکت باید یک گزارش از نقدینگی داشته باشد تا دو ساعت دیگر در جلسه ارائه دهد. بسیاری نرم افزارهای حسابداری کاربران را قادر می سازند تا گزارش های متنوع مالی را ، تنها با پر کردن یک فرم و یا کلیک بر روی یک دکمه داشته باشند. این در حالی است که ایجاد چنین گزارشی به صورت دستی می تواند یک فرایند وقت گیر باشد.

 

کاهش مالیات

 

پرداخت مالیات های کسب و کار شما می تواند یک فرایند پیچیده باشد و مستلزم پیگیری تمام معاملات شما باشد. نرم افزار حسابداری کمک می کند تا این فرایند را ساده تر انجام دهید و اطمینان حاصل شود که تمام جزئیات مالی کسب و کار شما در یک مکان قرار دارد. 

 

پیشنهاد میکنم برای آشنایی بیشتر نرم افزار حسابداری سایت قیاس را مشاهده کنید ..!



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مهندسان چینی به تازگی ساخت یک ساختمان دو طبقه با چاپ سه‌بعدی را در پکن به پایان رسانده‌اند که که در مقابل زلزله 8 ریشتری هم مقاوم است و این میتواند مقدمه فوق العاده ای برای ساخت ویلای ضد زلزله و ساختمان های دیگر باشد...

به گزارش ایسنا به نقل از یاهو، ساخت این خانه مقاوم تنها 45 روز طول می‌کشد.

هنوز قیمتی برای این ساختمان اعلام نشده، اما چاپی بودن آن باعث می‌شود که هزینه‌ها به میزان زیادی نسبت به سازه‌های سنتی کاهش بیابد.

این ویلای چاپ سه‌بعدی توسط شرکت هواشانگ تنگدا در محل ساخته شده، در حالی که سایر سازه های چاپی سه‌بعدی در تاسیسات جداگانه ساخته شده و بعدا به هم متصل می‌شوند.

علاوه بر آن، این شرکت مستقر در پکن، خود تمامی فناوری جدید فرآیند چاپ را که از بتن برای این کار استفاده می‌کند، ساخته است. سازندگان پیش از آغاز کار چاپ ساختمان، ابتدا چارچوب سازه را نصب کردند که شامل میل‌گرد پشتیبان و لوله‌کشی خانه بود.

به گفته سازندگان، این روش به دلیل سرعت بالا، هزینه پایین و مواد اولیه زیست‌سازگار آن می‌تواند بطور کلی کیفیت زندگی انسان را ارتقا ببخشد.

این شرکت برای فرآیند منحصربفرد چاپ خود، یک نرم‌افزار متشکل از چهار عملیات اصلی ترکیب بتن، انتقال، تدوین الکترونیکی مواد تشکیل‌دهنده و چاپ سه‌بعدی را تولید کرد. سازندگان از حدود 20 تن بتن برای سازه کل ویلا استفاده کردند که برخی از دیوارهای آن تا 2.5 متر ضخامت دارند.

آن‌ها پس از پایان چاپ، فضای داخلی ساختمان را رنگ‌آمیزی و تزئین کردند.

شرکت هواشانگ امیدوار است فناوری مبتکرانه آن بتواند برای چاپ خانه برای نیازمندان، آسمان‌خراش‌های بلند و خانه‌های مقاوم برای کشاورزان به کار گرفته شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید آنلاین شیک فام به قیمت تر از فروشگاه ای آنلاین بزرگتر

 

شیک فام یک فروشگاه آنلاین است که محصولات آرایشی بهداشتی، ادکلن و لوازم شخصی برقی اصلی را عرضه میکند . تمام محصولات از بهترین و معتبر ترین شرکت ها تامیین میشود . فروشگاه  آنلاین  شیک فام تمام  تلاش خود را برای  خدمات بیشتر انجام میدهد .

در فروشگاه‌های آنلاین ebay ، اعتماد یک اصل اساسی است اما شیک فام چطور این اعتماد را برای کاربران خود فراهم کرده است؟

اگر نگاهی به فروشگاه آنلاین شیک فام انداخته شود می‌توان دریافت که برای خرید آنلاین از این فروشگاه همانند دیجی کالا و بامیلو تمام موارد مورد نیاز و استاندارد برای اعتماد را دارد و فقط فرق آن، در تخصص کاری است ک می‌توان گفت مثل فروشگاه‌های آنلاین خانومی و روبان است.

 

در فروشگاه آنلاین شیک فام، اصل بودن کالا‌ها تضمین می‌شود و پرداخت در محل و حتی عودت هم امکان‌پذیر است که می‌توان بدون مراجعه مشتری به پست، از درب منزل و یا محل کار تحویل گرفت.

 

شیک فام در راستای آموزش هر چه بیشتر در خصوص نحوه اعتماد به فروشگاه‌های آنلاین مقاله‌ای با عنوان «فروشگاه آنلاین معتبر را چگونه بشناسیم» درج کرده است که در رسانه‌های معتبر خبری آنلاین هم به انتشار در آمده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را مطالعه کنند.

شاید این مطلب را هم بخوانید : شیک فام یک فروشگاه آنلاین

قیمت‌ها برای خرید آنلاین در شیک فام چگونه است؟

خریداران در فروشگاه آنلاین شیک فام می‌توانند خرید آنلاین ارزان داشته باشند تا بتوانند زنبیل خرید خود را با قیمت مناسبی پر کنند. چون تمام تلاش این مجموعه ارائه قیمت رقابتی است.

 

اهداف شیک فام

یکی از اهداف آینده این فروشگاه‌ آنلاین، افزایش کمک کردن به سبک زندگی، استایل، لباس و مد و فشن است. شیک فام در همه شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام حضور دارد و به زودی فعالیت‌های بیشتری هم خواهد داشت. برای دنبال‌کنندگان در اینستاگرام خبرهای خوش و تخفیف‌هایی نیز در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان فقط کافی است شیک فام را به صورت فارسی یا انگیسی (shikfam) سرچ کنند تا این پیج را پیدا کنند.

منبع : atablesoccer و moallemblog



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی ادکلن های ارزان قیمت مردانه

در خرید اینترنتی عطر ارزان از فروشگاه می‌توانید از فیلترهای از قسمت مرتب‌سازی ادکلن ها را از ارزان‌ترین و دیگر موارد مرتب‌سازی کنید یا برای خرید ادکلن ارزان‌قیمت‌تر از فیلتر محدوده قیمت برای تعیین حدودی قیمت مدنظرتان استفاده کنید. در این بخش چند تا برند عطر ارزان و ادکلن ارزان هم به شما معرفی خواهیم کرد که اولین آن برند امپر هست که ساخت امارت هست و رایحه‌های مختص خودش را دارد و علاوه بر قیمت مناسب رایحه‌های ماندگار و باکیفیتی دارند برند اجمل هم که عطر ارزان باکیفیت با تولید می‌کند که به راین دراپ و ساکروفایس می شه اشاره کرد. ادکلن های ارزان‌قیمت دیگر که اسپلندور را می‌توان نام برد که رایحه‌های بسیار خاص برای خوددارند که معروف‌ترین آن‌ها نیز ادکلن اسپلندور مشکی است. اگر از برندهای ایرانی هم حمایت می‌کنید برای خرید عطر ارزان‌قیمت را در حال حاضر شرکت اسکلاره ارائه می‌دهد که از رایحه‌های بهترین ادکلن های روز دنیا ایده می‌گیرد.

 

ادکلن مردانه اسکلاره Telegram

ادکلن اسکلاره با خط بوی بالا ساخت کشورمان ایران است. نوع رایحه‌این ادکلن خنک، تلخ و تند بوده و مرد جذاب‌تری از شما خواهد ساخت!

در اولین ثانیه‌های دیدار افراد بوی لیموترش و شکوفه را حس خواهند کرد. کمی بعد بوی خوش اسطوخودوس، شمعدانی، رز ماری، جوز، هل و گشنیز در فضا پخش خواهد شد و در پایان بوی دانه تونگا، چوب درخت ساج و خس‌خس سرخالو چیزی است که مشام همه را لبریز از لذت خواهد کرد!.

ادکلن هاوایی Hawaii-اورجینال

مشخصات فنی ادکلن هاوایی Hawaii-اورجینال

  • کشور سازنده :انگلستان
  • جنسیت :  مردانه و زنانه
  • حجم :50 میلی لیتر
  • مناسب برای :شب و روز
  • نوع :ادوتویلت یا ادوتوالت (Eau de Toilette)
  • نوع رایحه :شیرین , خنک
  • ساختار رایحه :میوه , گل
  • نت اولیه : پرتقال و شکوفه
  • نت میانی :یاسمن و رز
  • نت پایانی :مشک و چوب

ادکلن دریک Derrick مردانه

نت های میانی ادکلن دریک مردانه شامل جوز هندی ، تخم گشنیز ، گیاه جادویی پاتچولی و زنجیبل است که این هارمونی اعتماد به نفس شما را بالا می برد . در زمانی نه چندان دور نوت های میانی جای خود را به نت های پایانی می دهند و متوجه رایحه چوب صندل ، خزه ی اوک موس می شوید که این نت ها شما را به خلسه ای عمیق می برند و ساعت ها می توانید از این رایحه خوشبو لذت ببرید. خط نت های این عطر حتی زمانی که از محیطی که در آن بودید خارج می شوید باقی می ماند . ادکلن دریک Derrick مردانه دارای بویی مرموز ، عمیق تند و گرم است و برای مردان امروزی بسیار مناسب است این ادو تویلت برای روز های سرد زمستان و پاییز بیشتر پیشنهاد میشود.ادکلن دریک میتواند یک هدیه ارزشمند و خوش بو از طرف شما به همسرانتان، پدر ، برادرانتان باشد که برای شما بسیار ارزشمند اند.



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بیوگرافی شهاب مظفری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام

 

در اینبخش بیوگرافی شهاب مظفری خواننده مشهور کشورمان را مرور میکنیم. شهاب مظفری چند وقت پیش دچار حمله قلبی شد اما خوشبختانه اتفاق جدی برای او رخ نداد. شهاب مظفری حرفه موسیقی را از کودکی شروع کرده ودر سال 96 و با انتشار گسترده فعالیت هـای خود خیلی زود بـه شهرت رسید، امروز از 0 تا 100 با این خواننده پرطرفدار آشنا می شویم. با مجله پارس ناز همراه باشید.

بیوگرافی شهاب مظفری و همسرش + عکس های شهاب مظفری + مصاحبه و اینستاگرام

شهاب مظفری متولد 7 / 2 / 1363 میباشد

 

بیوگرافی شهاب مظفری

شهاب مظفری خواننده و آهنگساز جوان متولد 7 اردیبهشت ماه سال 1363 می‌باشد و 34 سال سن دارد. وی با رشته کامپیوتر وارد دانشگاه گردیده اسـت و هم زمان با تخصیل خود در همان اوایل در زمینه موسیقی فعالیت نمود. بـه گفته خودش قد او حدود 198 سانت اسـت.

بیوگرافی شهاب مظفری و همسرش + عکس های شهاب مظفری + مصاحبه و اینستاگرام

ساز حرفه اي او پیانو ست کـه از کودکی یادگیری آنرا آغاز کرد. و مضاف بر آن ، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری ست کـه مسلط اسـت. شهاب اولین اهنگ خودرا درسال 1387 بـه نام از وقتی رفتی منتشر نمود کـه مورد توجه همگی قرار گرفت اما بعد ازآن با انتشار کارهای احساسی دیگر توانست بـه خوبی شناخته شود و هواداران زیادی را بدست آورد.

بیوگرافی شهاب مظفری و همسرش + عکس های شهاب مظفری + مصاحبه و اینستاگرام

صفحه اینستاگرام شهاب مظفری بیان گر این موضوع می‌باشد و دارای بیش از یک میلیون هزار فالور اسـت! وی درسال 1396 جزو خوانندگان مجاز گردید و برای پخش آثار خود مجوز دریافت نمود. شهاب مظفری اولین کنسرت رسمی خودرا درسال 96 « 14 و 15 و 23 تیرماه» در 6 سانس برگزار کرد و هر 6 سانس هم بـه طور کامل بلیط هایش فروخته شد.

 

ازدواج و همسر شهاب مظفری

وی تا کنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد میباشد.

 

شهاب مظفری اشتباه پزشکی 

هفته گذشته بود کـه شهاب مظفری خواننده پاپ در بیمارستان بستری شد هر چند وضعیت او بـه نظر نمی رسید کـه آن قدر ناگوار باشد کـه جای نگرانی شود.

بیوگرافی شهاب مظفری و همسرش + عکس های شهاب مظفری + مصاحبه و اینستاگرام

اما او حالا و پس از گذشت چند روز گفته کـه بـه خاطر درد شدید دل بـه درمانگاه رفته و دکتر آپاندیس وی را عمل کرده اسـت در حالی‌کـه این درد هیچ ربطی بـه آپاندیس نداشته و بـه خاطر عفونت بوده اسـت. مظفری میگوید: این اشتباه باعث شد کـه دوازده روز با درد بستری باشم ودر حالی کـه عفونت ریه داشتم.

 

شهاب مظفری می گوید

مظفری درباره فضای عمدتاً آرام و عاشقانه آثارش و این‌کـه فعالیت دراین فضا نوعی سیاست کاری اسـت یا جزئی از کاراکتر شخصی‌اش، گفت: «این فضا بـه هیچ عنوان کاراکتر مـن نیست. ولی این حال و هوا، خودم و درونم را آرام می‌کند. احساس می‌کنم با این نوع خواندن آرامش خاصی بـه مـن دست می‌دهد.

 

منبع : parsnaz



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

پرفکت مانی چیست؟ چگونه می توان پرفکت مانی خرید؟ 

اگر می خواهید تراکنش های مالی خود را در بستر اینترنت با سرعت بالاتری انجام می توانید پرفکت مانی بهترین گزینه برای شما باشد حال در این پست قصد داریم پرفکت مانی را بطور خلاصه و مفید برای شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟ 

با پرفکت مانی(Perfect Money) شما در هر جای دنیا که باشید می توانید به راحتی برای خود اکانتی در آن بسازید و از امتیازات و خدمات عالی این شرکت بهره مند شوید. پرفکت مانی از اولین شرکت هایی است که خدماتی همچون تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. جالب است که بدانید با وجود تحریم های آمریکا علیه ایران پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که ایرانیان از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است.

در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. یکی از ویژگی های سامانه پرفکت مانی این است که به اشخاصی که در پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان و دریافت ارز از خارج از کشور با مشکل مواجه هستند، خدمات ویژه ارائه می دهد.

همچنین پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی قادر به حفظ امنیت حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما می باشد و شما می توانید با خیال آسوده با این سامانه امین کار کنید.

شرکت مالی اعتباری پرفکت مانی در حال حاضر در کشور پاناما قرار دارد که بر اساس قوانین آن کشور که خیلی هم پیچیده نیست و شما می توانید در وب سایت این سامانه بخشی که برای فارسی زبانان طراحی نمودند را مشاهده نمایید و به راحتی امور مربوطخرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

در این بخش از مقاله به توضیح خواهیم داد که ووچر پرفکت مانی چیست؟ تا پیش از این که سامانه ای به نام پرفکت مانی ثبت شود در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. اما در حال حاضر می توان گفت که این روش منسوخ شده  و ووچرها  جای آنها را گرفته اند. بطور خلاصه می توان گفت که ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است.

سام اکسچنجرجهت ایجاد ووچر پرفکت مانی و انجام تبادلات مالی ، یاری گر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانی خود را تهیه نمایید.

شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانی را، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید و در آن به خرید و فروش آن بپردازید. سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب و امنی برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. با ما همراه باشید تا در ادامه با خدمات سام اکسچنجر بیشتر آشنا شوید.

سام اکسچنجر چیست ؟

خرید و فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت در سام اکسچنجر

یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین در زمینه ی خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی سام اکسچنجر است. اگر شما حسابی در پرفکت مانی داشته باشید و یا به عبارتی در پرفکت مانی اکانتی داشته باشید می توانید از طریق وب سایت سام اکسچنجر، با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر امکاناتی را فراهم نمود تا شما در فضایی امن فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت را و سایر خدمات پرفکت مانی را انجام دهید.

اگر می خواهید در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید.

همانطور که گفتیم شما می توانید در سایت خرید و فروش پرفکت مانی (سام اکسچنجر)به فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام نمایید. از آنجایی که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است تمام اطلاعات هویتی شما نزد این سامانه کاملا ً محرمانه خواهد بود. و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

شما می توانید با خیالی آسوده از تمامی خدمات و ویژگی های سام اکسچنجر بهره مند شوید زیرا هدف صرافی ارز دیجیتال سام اکسچنجر جلب رضایت کاربران از ارائه خدمات است و مهم ترین مسئله برای مدیریت سام اکسچنجر، مشتری مداری و جلب رضایت کسانی است که برای تامین اکانت یا خرید و فروش پرفکت مانی به این سایت مراجعه می کنند.

پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟

شاید این سوال برایتان پیش باید که اصلا پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟ به جرات می توان گفت که پرفکت مانی تغییر و تحول بزرگی در سیستم های مالی در جهان ایجاد کرد. کاربرد این ارز دیجیتال را بطور خلاصه می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

  • نگهداری الکترونیکی پول
  • انتقال آسان و سریع در عین حال ایمن پول
  • خرید ارزهای رمزنگاری شده همچون بیت کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو
  • استفاده از پرفکت مانی در پروژه های مبتنی بر اینترنت (استفاده به عنوان سیستم پرداختی)
  • خرید کالا بصورت آنلاین (بسیاری از فروشگاه های آنلاین امروزه پرفکت مانی را به عنوان پول پرداختی می پذیرند).


:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آیا تبلیغات رایگان در گوگل امکان پذیر است؟

وقتی ما در گوگل واژه تبلیغات در گوگل  را جستجو می کنیم عبارت تبلیغات در گوگل رایگان جز پیشنهادهای گوگل برای جستجوی جدید است و این یعنی کاربران بسیاری این عبارت را برای یافتن خدمات تبلیغات Google Ads جستجو می کنند. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که آیا کاربرانی که این عبارت را جستجو می کنند، به نتیجه درستی می رسند و آیا تبلیغات رایگان در گوگل اصلا امکان پذیر هست یا نه؟ و اگر هست از چه طریقی و اگر نیست راه جایگزین چیست؟

 

گوگل سالانه میلیاردها دلار برای توسعه زیرساخت‌ها و افزایش قدرت موتور جست‌وجوی خود هزینه می‌کند. آیا از خود پرسیده اید درآمد گوگل از کجاست که این هزینه های کلان را جبران می کند و گوگل را تبدیل به یکی از سودآورترین شرکت های دنیا نموده است؟ ۹۳ درصد از درآمد گوگل از تبلیغات است. اگر شما جای مدیر گوگل بودید، آیا اجازه تبلیغات رایگان در گوگل را می دادید؟ قطعا نه!! شاید در برخی موارد برای تشویق مشتریان و اهداف بازاریابی بلندمدت برخی تخفیف ها را برای برخی از مشتریان تدوین می کردید ولی تبلیغات رایگان همیشگی هرگز!

تعبیرهای مختلف از تبلیغات رایگان در گوگل

در اینجا برخی تعبیرهایی که از عبارت تبلیغ رایگان در گوگل می شود را بررسی می کنیم.

  • سئو: در سئو و لیست نتایج ارگانیک شما بابت نمایش در گوگل و کلیک هایی که بر روی لینک سایت شما می‌شود، هیچ پولی به گوگل پرداخت نمی کنید. ولی این به این معنا نیست که شما دارید به صورت رایگان در گوگل تبلیغ می‌کنید. در واقع شما اولا برای اینکه سایت تان درنتایج اولیه گوگل ظاهر شود باید کلی هزینه کنید. مثلا هزینه تولید محتوا، هزینه برنامه نویسی برای بهبود پارامترهای مرتبط با سرعت سایت، تجربه کاربری و … و همچنین هزینه های بک لینک سازی و … .
    نکته ای دیگر که در مورد سئو وجود دارد این است که شما با بهینه سازی سایت‌تان و رعایت نکات سئویی در جهت پاسخ صحیح به سوال کاربران، در واقع به موتور جستجوی گوگل اعتبار می بخشید و گوگل از این مورد سود می برد.
    اگر نتایج سئو در موتور جستجوی گوگل وجود نداشت و فقط تبلیغات ادوردز بود، آیا کاربران دیگر از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کردند؟ بنابراین سئو تبلیغات رایگان در گوگل نیست! در واقع سئو پاداشی است برای سایت هایی که با بهینه سازی سایتشان به گوگل اعتبار می بخشند!
  • تبلیغات رایگان برای خیریه ها: گوگل در شرایط خاصی اجازه تبلیغات رایگان را در موتور جستجوی گوگل می دهد. تبلیغات رایگان تنها برای بعضی خیریه ها و با شرایط خاص امکان پذیر است که متاسفانه در ایران به دلایل تحریم های گوگل علیه ایران این امکان به هیچ عنوان وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه Google Grants  مراجعه کنید.
  • کوپن های تخفیف و یا پروموشن های گوگل: گوگل برای ایجاد انگیزه برای استفاده از خدمات ادوردز، به برخی مشتریان تازه وارد پروموشن هایی به مبلغ های مختلف و حداکثر تا مبلغ ۱۵۰ یورو ارایه می دهد. در همه پلن های پروموشن، مشتریان تازه وارد ابتدا باید مبلغی را برای تبلیغات هزینه کنند و بعد این پروموشن گوگل را دریافت کنند. بنابراین باز دریافت این پروموشن به معنای تبلیغات رایگان در گوگل نیست چرا که اولا شما باید ایتدا برای فعال شدن پروموشن مبلغی را پرداخت کنید و در ثانی گوگل فقط و فقط یک بار به هر مشتری پروموشن یا کوپن تخفیف می‌دهد و پس از اتمام مبلغ دریافتی پروموشن شما راهی جز پرداخت هزینه تبلیغات گوگل ندارید.

روش های تبلیغات ارزان در گوگل

تا اینجا با بررسی توجیهات مختلفی که برای تبلیغات رایگان در گوگل وجود دارد، نشان دادیم که این امر به هیچ وجه امکان پذیر نیست! حال که ما نمیتوانیم به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنیم، آیا راهی وجود دارد که حداقل با هزینه کمتری در گوگل تبلیغ کنیم؟ اگر شما بتوانید با هزینه ی کمتری در گوگل تبلیغ کنید، با سودی که از دریافت مشتریان جدید از طریق گوگل ادز بدست می‌آورید، می توانید بدون نگرانی هزینه های گوگل را بپردازید.

 

  1. استفاده ازسئو در کنار گوگل ادز:
    سئوی سایت شما با کلمات کلیدی هدف از دو جهت می تواند در کاهش هزینه های تبلیغات شما تاثیر گذار باشد.
    الف: دریافت کلیک رایگان از طریق نتایج ارگانیک گوگل
    ب: سایت های سئو شده از آنجایی‌که پاسخ بهتری به سوال کاربران می دهند، در مقایسه با سایت های دیگر هزینه کمتری بابت تبلیغات ادوردز پرداخت می‌کنند.
  2. استفاده از خدمات سایت پارس ادوردز برای تبلیغات گوگل:
    همیشه در کنار ارزان بودن، باید به دنبال کیفیت نیز بود. سایت پارس ادوردز در کنار این مورد که جز ارزان ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ادوردز است، با حفظ کیفیت خدمات توانسته است رضایت بیش از ۹۸% مشتریان را بدست آورد.
    دسترسی مستقیم به اکانت ادوردز در همه پلن ها، کاهش هزینه های مشتریان از طریق بهینه سازی تبلیغات در پلن های مدیریت شده، آموزش گوگل ادوردز و همچین شارژ اکانت ادوردز بدون تحمیل هزینه های مدیریت از جمله خدمات شاخص این شرکت است.
  3. استفاده از کوپن های تخفیف گوگل برای کاهش هزینه های تبلیغات:
    همانطور که قبلا گفته شد استفاده از کوپن های تخفیف (Promotion Code) یکی از راه های کاهش هزینه تبلیغات گوگل است. کوپن های تخفیف معمولا در اختیار پارتنرهای گوگل در زمینه گوگل ادز گذاشته می شود و این پارتنرها کوپن ها را دراختیار مشتریان قرار می دهند. پارس ادوردز به عنوان پارتنر گوگل به صورت رایگان این کوپن ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

برای شروع تبلیغات در گوگل با ما تماس بگیرید



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 4 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در این پست قصد داریم تا به شما در فرایند خرید درب ضد سرقت ترک کمک کرده و با معرفی برترین وارد کنندگان انحصاری درب ضد سرقت ترک که اعتبار بسیار بالایی نیز دارند به شما کمک کنیم تا بهترین خرید را انجام دهید. در ادامه به توضیح ویژگی های اصلی این وارد کنندگان و ویژگی های یک درب ضد سرقت استاندارد پرداخته ایم. با ما همراه باشید.
درب ضد سرقت

 

 

یکی از نکات مهمی که اکثر خریداران درب های ضد سرقت هنگام خرید مد نظر دارند، قیمت مناسب و امنیت این نوع درب ها می باشد. کارخانه های صانع نیز تلاش می کنند تا درب های تولیدی خود را با کیفیت و امنیت بالا و ایضاً قیمت مناسب و ارزان تر نسبت به دیگران به دست مشتریان خود برسانند.

به دلیل وجود شرکت های نگارین اقسام در امر ساخت، تولید و نیز واردات درب ضد سرقت ترک بر آن شدیم، در اینجا نکاتی مهم را برای شما عزیزان بازگو نماییم تا بتوانید به خوبی درب های ضد سرقت ترک اصل را تشخیص دهید. خاطر نشان می شویم بهترین راه جهت کسب قوی پشتی در این زمینه خرید از وارد کنندگان معتبر در این زمینه می باشد.

Image result for anti theft door turk

شرکت درب ایران (در ضد سرقت درب ضد سرقت) در سال 1386 در زمینه واردات و تولیدانواع درب ضد سرقت ترک اصل درب ضد سرقت در ضد سرقت ترک درضدسرقت درب ضد سرقت ترک و درب داخلی و درب اتاقی ترک آغاز به کار کرد و هم اکنون از جمله برندهای مطرح در زمینه دربهای ضد سرقت در ایران می باشد همکاری وسیع و تخصصی با برندهای مطرح ترکیه مانند اتاک و سزر باعث افزودن علم و دانش در زمینه این صنعت شده است همچنین ارائه انواع درب های ایمنی نیز یکی از رسته های اصلی تك ودو این شرکت می باشد....

درب های ضد سرقت این مجموعه جز مقاوم ترین درب های ضد سرقت تولید در ایران می باشد. خط تولید کارخانه فول اتوماتیک می باشد و مراحل رولینگ ورق های کات شده فولاد مبارکه اصفهان بصورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. در تولید درب های ضد سرقت از قفل های کاله و داف وارداتی از کشور ترکیه استفاده می شود. رویه های درب های ضد سرقت آتار درب سلماس هشت میل می باشد.

ساخت رویه های درب های ضد سرقت بصورت کامل در ایران انجام می شود و می توان بیان کرد کیفیت رویه های درب های ضد سرقت آتار درب سلماس با کیفیت رویه های درب ضد سرقت وارداتی از کشور ترکیه قابل برابرسازی می باشد. پروسه رنگ کاری و سوار تماما در خط تولید کارخانه توسط متخصصین ایرانی انجام می شود.
درب های ضد سرقت آتار درب سلماس بصورت دورفلز نیز تولید می شود که یکی از مزیت های اصلی درب های تولید این کارخانه می باشد. تمهید تعویض رویه یکی از مزایای تولید درب ضد سرقت بصورت دورفلزی می باشد. ست های یرآق ، درکوب و دستگیره از كامل بلوز ركابی برندهای کشور ترکیه ابتیاع و نصب می شوند.

با افزایش مصرف از درب ضد سرقت شرکت های معتبر زیادی اقدام به واردات انواع درب های ضد سرقت با امنیت بالا و طراحی های متنوع نموده اند که از جمله این شرکت ها می توان به شرکت ایساتیس درب اشاره کرد.

این شرکت، قایم مقام فروش درب های ضد سرقت و ضد حریق شرکت  UNVER Celik Kapi در کشور ترکیه است که این نوع درب ها دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب و مطابق با استاندارهای روز جهانی هستند و بازهم این شرکت ایساتیس دارای 6 سال سابقه در زمینه توزیع درب های ضد سرقت است. در ادامه این مطلب نمونه هایی از انواع درب های ضد سرقت آپارتمانی ویلا و لابی عرضه شده توسط درب ضد سرقت ایساتیس را در وارستگی و اسارت شما دمسازان ابدی سایت براز خانه قرار می دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 12 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آموزش هایی برای کانفیگ مودم 

 کانفیگ مودم
کانفیگ مودم
پس از خرید اتصالات اینترنت ADSL می توانید بدون نیاز به افراد دیگر مودم خود را تنظیم کرده و به اینترنت وصل شوید.تنها کاری که باید برعهده بگیرید انجام مرحله به مرحله کانفیگ مودم به صورت آموزشی است که در اختیارتان قرار می دهیم،پس با ما همراه باشید.
 
ابتدا اتصالات مودم را به خوبی چک کنید:
• اتصال کابل شبکه به یکی از خروجی های مودم
• اتصال سیم تلفن به ورودی Line splitter و خروجی آن به مودم 
 
با مفهوم Bridging و PPPoE آشنا شوید:
 
Bridging: (کانفیگ مودم حالت دستی) در این حالت باید یک کانکشن روی سیستم عامل(Windows/Linux/Mac) خود ساخته و هر بار پس از روشن کردن کامپیوتر خود، برای اتصال به اینترنت تلاش نمایید، درست مثل زمانی که کارت اینترنت خریداری کرده و از Dial-Up استفاده می کنید، مزیت این روش کانفیگ مودم آن است که چنانچه به اینترنت متصل نشوید، یک Error به نمایش در می آید که با استفاده از عدد ِ Error می توانید مشکل را تشخیص داده و یا با اعلام آن به پشتیبانی فنی، آنها را در تشخیص مشکلتان یاری نمایید!
 
PPPoE: (کانفیگ مودم حالت اتوماتیک) در این حالت کانکشن روی مودم ساخته می شود، بنابراین در حین تنظیم مودم، از شما Username و Password خواسته می شود و دیگر نیازی به ساخت کانکشن روی سیستم عامل وجود نخواهد داشت، مزیت این روش آن است که زمانی که کامپیوتر خود را روشن می کنید، به اینترنت متصل هستید، معمولا در جایی که بیش از یک کامپیوتر قرار داشته و یا از مودم Wireless استفاده می شود، از این روش برای کانفیگ مودم بهره می برند.
 
در این آموزش کانفیگ مودم حالت دستی و ساخت کانکشن در ویندوز را مرور خواهیم کرد.
 
وارد شدن به صفحه ی تنظیمات مودم:
خب برای شروع شما باید وارد تنظیمات مودمتان بشوید، به این صورت که در آدرس بار مرورگرتان آی پی 192.168.1.1 را وارد نمایید، سپس User name و Password مودمتان را وارد کنید که به صورت پیشفرض هر دو admin می باشند.
 
تنظیمان مودم D Link
 
نحوه کانفیگ مودم ADSl
 
حالت دستی یا همان Bridging:
پس از زدن یوزر و پسورد مودم، وارد صفحه ی تنظیمات مودم می شوید، سپس روی Advanced Setup کلیک کنید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
در مرحله ی بعد کانفیگ مودم حالت دستی که Wan Setup نام دارد، باید کانکشن مربوط به مودم را تنظیم کنید، برای شروع گزینه ی Add را انتخاب کنید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
 در این مرحله باید اطلاعات مربوط به شرکت ارائه دهنده اینترنت تان را وارد کنید، که شامل دو عدد Vpi و Vci می باشد که می توانید با برقراری تماس با شرکت مورد نظرتان این دو عدد را دریافت نمایید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
 در مرحله ی بعد برای کانفیگ مودم، شما باید حالت مودم را تنظیم کنید که برای حالت دستی تنظیم مودم باید گزینه ی Bridging را انتخاب کنید، و قسمت بعد را روی LLC تنظیم نمایید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
مرحله ی بعد همان طور که در تصویر می بینید، next بزنید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
اکنون ساخت کانکشن به پایان رسید، پس روی Save کلیک کنید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
سپس مودم خود را Reboot کنید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
پس از آن با پیغام زیر مواجه می شوید که برای این کار تقریبا یک تا دو دقیقه باید صبر کنید.
حالت دستی کانفیگ مودم نیاز به ساخت کانکشن Broadband در سیستم عامل دارد.
 
تنظیمان مودم D Link
 
ساخت کانکشن Broadband در ویندوز:
این کانکشن برای کانفیگ مودم حالت دستی باید ساخته شود، در غیر این صورت مودم به اینترنت وصل نمیشود، برای این کار ابتدا بر روی آیکون Network روی تاسکبار کلیک راست کنید و Open Network and Sharing Center را بزنید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
پس از آن روی Setup a new connection or network کلیک کنید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
در مرحله ی بعد Connect to the Internet را انتخاب کنید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
سپس روی Broadband یا همان PPPoE کلیک کنید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
 در این مرحله شما باید همانند حالت اتوماتیک در کانفیگ مودم، Username  و Password خود را وارد کنید به علاوه ی نام کانکشن که هر اسمی می تواند باشد، می توانید تیک ….Allow other را هم بزنید. در نهایت روی Connect کلیک کرده و منتظر برقراری ارتباط بمانید.
 
تنظیمان مودم D Link
 
منبع : namnak


:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اگر ارزش سفر کردن را بدانید، به‌راحتی می‌توانید با کاهش هزینه‌های سفرتان، به تمام آنچه می‌خواهید برسید. یکی از کشورهایی که به‌راحتی و با هزینه‌های کم می‌توانید به آن سفر کنید، ترکیه و به‌خصوص شهر استانبول است. همانطور که می‌دانید برای رفتن به کشورهای خارجی نیاز به دریافت ویزا دارید، اما برای سفر به استانبول احتیاجی به دریافت ویزا و صرف هزینه‌های جانبی ندارید. تنها با کمی برنامه‌ریزی و رعایت چند دستورالعمل می‌‌توانید سفری با هزینه بسیار کمی با تور استانبول ارزان مسیرسبز داشته باشید.

بلیط ارزان هواپیما
یکی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌ها و داشتن سفری ارزان به استانبول، خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول است. هزینه‌ای که برای خرید بلیط هواپیما استانبول می‌پردازید، بخش مهمی از بودجه سفر شما را به خود اختصاص می‌دهد، پس بهتر است از ایرلاین‌ها و کلاس‌های پروازی ارزان قیمت استفاده کنید، تا بتوانید از پس هزینه‌های سفر برآیید.

رزرو هتل و هاستل ارزان
یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که گردشگران برای سفر خارجی ممکن است داشته باشند، محل اقامت است. در شهرهای توریستی دنیا، انواع هتل، هاستل و سوئیت با قیمت‌ها و امکانات گوناگون برای گردشگران فراهم شده است. برای سفر ارزان به استانبول پیشنهاد می‌کنیم به سراغ رزرو هتل ارزان استانبول و رزرو هاستل ارزان بروید. علاوه‌بر این، وبسایت‌هایی وجود دارند که در آن مردم محلی، خانه‌ها و یا اتاقی از محل سکونت خود را با گردشگران به اشتراک می‌گذارند؛ این نوع اقامت‌گا‌ها در مقایسه با هتل‌ها و هاستل‌ها نرخ اجاره بسیار پایین‌تری دارند و گاهی رایگان نیز هستند.
آشپزی در طول سفر
بهترین راه برای سفر ارزان به استانبول و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، خودداری از رستوران رفتن است. سعی کنید اقامتگاهی را انتخاب کنید که وسایل پخت و پز یا آشپزخانه داشته باشد؛ در این صورت می‌توانید با خرید مواد غذایی ارزان قیمت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا سوپرمارکت‌ها، خودتان آشپزی کنید. حتی می‌توانید مقداری مواد غذایی از کشور خود خریداری کنید و با خود ببرید. اگر اقامتگاه شما آشپزخانه یا وسایل پخت و پز نداشت، می‌توانید در چمدانتان یک ظرف و کارد بگذارید و در مقصد برای خودتان سالاد و ساندویچ درست کنید.

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی
از زمانی که به شهر مقصد می‌رسید، برای جابجایی نیاز به وسایل حمل و نقل دارید. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن سفر ارزان به استانبول است. با جستجوی کوتاهی در اینترنت قبل از سفر به استانبول، از میزان هزینه‌های وسایل حمل و نقل عمومی این شهر مطلع می‌شوید. اتوبوس، مترو و ترم در استانبول، قیمت مناسبی دارند؛ بهتر است برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در این شهر، استانبول کارت تهیه کنید، زیرا به‌صرفه‌تر از بلیط‌های تک مسیره است. اگر مجبور به استفاده از تاکسی در استانبول شدید، بهتر است از اپلیکیشن‌های تاکسی آنلاین نظیر بی‌تاکسی استفاده کنید.

خرید سوغاتی
اگر قصد سفر ارزان به استانبول را دارید، بهتر است حتی‌الامکان از خرید کردن پرهیز کنید. اگر مجبور هستید مقداری خرید انجام دهید، بهتر است به‌جای خرید کردن از مراکز خرید توریستی و لوکس، فروشگاه‌ها و بازارهای محلی را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید، تا در زمان‌های فستیوال خرید استانبول، در این شهر باشید و از تخفیف‌های برندهای مختلف استفاده کنید.

بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی استانبول
برای گذران اوقات و تفریح در استانبول، بهتر است تفریحات رایگان و یا کم هزینه را انتخاب کنید؛ از جمله قدم زدن در کنار تنگه بسفر، پیاده‌روی در کوچه‌ها و خیابان‌های قدیمی این شهر، بازدید از پله‌های رنگارنگ و نقاشی‌های دیواری و بازدید از پارک‌ها. اگر تمایل دارید به مکان‌های تاریخی و یا جاذبه‌های دیدنی بروید که هزینه بیشتری دارند، بهتر است کارت گردشگری استانبول به نام ITP (Istanbul Tourist Pass) را خریداری کنید و در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید. جالب است بدانید که با داشتن این کارت‌ها، علاوه بر کاهش هزینه‌ها، میتوانید بدون ایستادن در صف‌های طولانی مقابل مکان‌های گردشگری، از آن‌ها بازدید کنید.

گروهی سفر کنید
اگر می‌خواهید یک سفر ارزان به استانبول داشته باشید، بهتر است با دوستان و همراهان خوش سفرتان برنامه‌ریزی کنید. سفر گروهی علاوه بر این که لذت‌بخش‌تر است، هزینه‌های اقامت و مواد غذایی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد؛ می‌توانید یک سوئیت یا آپارتمان با هم اجاره کنید و کرایه آن را تقسیم کنید؛ تقسیم شدن هزینه‌های مواد خوراکی نیز بین اعضای گروه تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌های سفر شما دارد. علاوه‌بر این، برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی، گروهی سفر کردن بسیار به‌صرفه است.

سایت آیتورز امکان رزرو آنلاین هتل خارجی و خرید ارزان بلیط هواپیما خارجی را برای شما فراهم کرده است. با جستجو در آیتورز می‌توانید قیمت هتل‌های استانبول و بلیط هواپیما استانبول را با هم مقایسه و ارزان‌ترین مورد را با پرداخت ریالی انتخاب کنید. همچنین تیم پشتیبانی 24 ساعته آیتورز همیشه آماده است تا شما را در انتخاب بهترین هتل و پرواز استانبول راهنمایی کند.
 


:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

کوش آداسی کجاستجزیره ای زیبا در ترکیه که آن را جزیره پرنده مینامند در نزدیکی دریای اژه قرار داشته و از طرف شمال با سلجوق و پاموجاک و از طرف جنوب با شبه جزیره دیلک نزدیک میباشد. شاید بارها از خود پرسیده باشید که موش آداسی کجاست و چگونه است تاریخ آن چیست ؟ تاریخچه این شهر بی نظیر و شگفت انگیز که مقصد بسیاری از توریست ها و گردشگران از تور کوش آداسی است که با قیمت تور کوش آداسی هم مشکلی ندارند، به سه هزار سال قبل از میلاد مسیح برمیگردد، زمانی که بسیاری از مردم از فلات مرکز آناتولی به کوش آداسی مهاجرت کردند. سپس سال 546 که قبل از میلاد بوده، ایرانیان توانستند این شهر را تصرف کنند. بعد از ایرانیان سال دویست پیش از میلاد امپراطوری رم نیز این شهر را از چنگ ایرانیان درآورده و امپراطوری روم شرق را در این مکان پایه گذاری کرد. سپس بعد از مدت ها زلزله ای اتفاق افتاد که باعث تغییر یافتن مسیر رودخانه و آب و هوا شد که توانست شهر افسوس را تخریب کند. بعد از این اتفاق یک بندر در این محل ساحته شد تا بتواند جا افسوس را بگیرد. چندین سال بعد سال 1413 سلطان محمد فاتح به امپراطورسی روم در این قسمت حمله کرده و حکومت عثمانی بر این قسمت آغاز کرد که از آن زمان آقار باستانی و خانه های باشکوه و تاریخی بسیاری به جا مانده. با از تمام شدن جنگ جهانی اول یعنی سال 1922 این شهر قسمتی از ترکیه شد که آن را کوش آداسی نامیند. اکنون بسیاری از خانه های قدیمی و هتل هایی که برای دهه های هشتاد میلادی است را میتوانید در این شهر ببینید.

کوش آداسی کجاست

آب و هوای کوش آداسی

آب و هوای این جزیره بسیار مناسب و معتدل میباشد. تابستان های آن که از آخر آپریل تا آخر اکتبر بوده و آنچنان گرمای اذیت کننده ای ندارد. زمستان ها هم دمای هوا جوری نیست که نتوانید از هتل بیرون بیایید. و اما گرم ترین ماه کوش آداسی، جولای بوده که دمای هوای آن 54 درجه بوده و شما حتما به ضد آفتاب، کلاه و از این مورد وسیله ها نیاز دارید. اما بقیه ماه های سال شما میتوانید از آب و هوای کوش آداسی لذت ببرید. به خاطر همین آب و هوای معتدل، محصولات کشاورزی این شهر شامل زیتون، انگور و انجیر در زمین‌های حاصل خیز دارد.

آب و هوای کوش آداسی

جاذبه های گردشگری کوش آداسی کجاست

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری بندر کوش آداسی بوده که خاطر نزدیک بودن به جزیره ساموس، یک جزیره یونامی بسیاری از توریست ها و گردشگران را جمع میکند. این بندر در فصل های بهار و تابستان مملو از قایق های پر سرعت موتوری بوده و بندر مهمی در این منطقه است.از جاذبه های تاریخی کوش آداسی میتوان به پارک ملی دلتای آیدین، کاروان سرای اوکاز محمد پاشاه، مسجدهای تاریخی و محشر، ارگ قلعه در جزیره زیبا و به یاد ماندنی کبوتر که در زمان عثمانی ها ساخته شده اشاره کرد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 10 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نکاتی برای کاهش چین‌و‌چروک و آکنه

 

اگر از یکی از مشکلات پوستی ناگفته مثل آکنه، چین‌وچروک یا رزاسیا یا دیگر موارد رنج می‌برید، اولین راه مقابله‌ی شما مخفی شده‌است. قبل از اینکه آرایش خود را پاک کنید، یک پک کامل از محصولات ارزشمند مراقبت از پوست تهیه کنید، یکی از این محصولات رایگان را با چند مرحله‌ی ساده در روز استفده کنید تا پوست خود را تقویت کنید.این موارد را قبل از خرید کرم ضد چروک ، کرم نرم کننده و مرطوب کننده و کرم تقویت کننده و یا انجام تزریقات انجام دهید.

1- آب بسیار زیاد بنوشید

 پوست شما از سلول‌هایی ساخته‌شده است که از جنس آب هستند. اگر شما به اندازه کافی آب ننوشید، پوست شماهم آب دریافت نمی‌کند، در نتیجه کمبود آب و چین‌ و چروک به‌وجود می‌آید. آب همچنین می‌تواند سمومی را که باعث ایجاد آکنه هستند از بین ببرد و به بازسازی سلول‌ها کمک کند.

2- یک رژیم غذایی خوب داشته باشید

 

بنظر می‌رسد پوست شما آسیب دیده است؟

از غذاهای هورمونی، پرچرب، پرشکر یا فرآوری‌شده بپرهیزید. خوردن غذاهای پر از ویتامین مثل میوه‌ها، سبزیجات، تخم‌مرغ و غلات می‌تواند آنتی‌اکسیدان‌های دفاعی را به بدن شما اضافه کند که در نتیجه پوستی تمیزتر و شفاف‌تر خواهید داشت.

3- ورزش کنید

 

ورزش فیزیکی مرتب-نتیجه‌ی آن عرق کردن باشد- تنها برای اندام شما مفید نیست، بلکه برای رنگ پوست شما فوق‌العاده است. زمانی‌که عرق می‌کنید منافذ پوست شما باز می‌شود و آلودگی‌های انباشته شده آزاد می‌شوند. همچنین عرق‌کردن بدن را از شر سموم دفع می‌کند که در نتیجه پوست شما تمیز می‌شود. فراموش نکنید که صورت خود را بعد از عرق‌کردن بشویید، تا مطمئن شوید اجزای کثیف از روی پوست شسته شده باشند.

4- یوگای صورت انجام دهید.

 

 6 روز در هفته انجام یوگا بمدت 20 دقیقه در روز یک جایگزین غیرتهاجمی برای رژیم ضدپیری مثل بوتاکس است. تمرینات با هدف درست‌کردن چهره‌های مختلف و صاف‌کردن پوست با نوک انگشتانتان ایجاد‌شده است. آن‌ها برروی تمام لایه‌های پوست کار می‌کنند و برای تقویت همه اجزا از چشم‌ها گرفته تا فک طراحی شده‌اند. آیا به سرعت بوتاکس عمل می‌کند؟ نه، اما می‌توانید نتایج مجذوب‌کننده‌ای پس از دوماه مشاهده کنید.

5- صورت خود را با آب ولرم بشویید.

شستن صورت با آب داغ می‌تواند چربی‌های طبیعی را از بین ببرد، زمانی‌که افزایش دما(چه سر و چه گرم) ممکن است به‌راحتی خارش و احتمال وقوع آن‌را تشدید کند.از دمای آب ولرمی استفاده کنید که برای شما بهتر است، اما از آب خیلی گرم یا خیلی سرد استفاده نکنید. اگر حس آب سرد روی پوستتان را دوست دارید در پایان یک شستشوی نهایی با آب سرد انجام دهید.

 

همچنین شما میتوانید از محصولات مراقبت از پوست فروشگاه شیک فام دیدن فرمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 9 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

زندگینامه ترامپ

همه ما اسم دونالد ترامپ را بارها شنیده ایم. رئیس جمهور حال حاضرکشور آمریکا که جزو قدرتمندترین و با نفوذترین افراد جهان محسوب می‌شود.

در دنیای سیاست، همواره بحث بر سر قدرت و توانایی‌های ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، جالب و جذاب بوده و هست. با بخش اخبار مجله اینترنتی بیست ستون همراه باشید.

در این مقاله به بررسی خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی و امکانات مالی این رئیس جمهور پرقدرت جهان می‌پردازیم.

خانواده ترامپ:

دونالد ترامپ (به انگلیسی Donald Trump) متولد 14 ژوئن 1946 برابر با 24 خردادماه 1325 هجری شمسی است. دونالد فرزند چهارم “مری ان” و "فرد ترامپ"  است. پدر وی ”فرد ترامپ” ساختمان‌ساز بسیار ثروتمند آمریکایی بود و مادرش از مهاجران اسکاتلند تبار بود، که در جزیره “لوییس” در ساحل غربی اسکاتلند متولد شده بود؛ خواهر او "مرین ترامپ"، قاضی فدرال ایالات‌متحده در دادگاه استیناف ایالات‌متحده آمریکا است. پدربزرگ و مادربزرگ پدری ترامپ نیز از مهاجران آلمانی بودند که سال‌ها قبل به آمریکا مهاجرت کرده بودند.

محل تولد و تحصیلات ترامپ

ترامپ متولد نیویورک است. او دو سال در دانشگاه فوردهام در برانکس درس خواند ولی به این دلیل که دانشگاه وارتون دارای یکی از دانشکده‌های مطالعات املاک در دانشگاه‌های آمریکا بود به دانشگاه وارتون ایالت پنسیلوانیا رفت و در سال 1986 با مدرک کارشناسی اقتصاد از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. او حین تحصیل در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، در شرکت پدرش کار می‌کرد و پس از اتمام دانشگاه،  از سال ۱۹۷۱ رئیس هیئت‌مدیره شرکت شد و آن را به «سازمان ترامپ» تغییر نام داد.

همسران دونالد ترامپ

ترامپ در سال ۱۹۷۷، با مانکن اهل جمهوری چک به نام ایوانا ترامپ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، سه فرزند است.  ایوانا در سال ۱۹۸۸ تابعیت آمریکا را درحالی‌که ترامپ در کنارش بود، کسب کرد. این زوج در سال ۱۹۹۱ از یکدیگر جدا شدند. ترامپ در سال ۱۹۹۳ دو ماه پس از تولد دخترش به نام تیفانی با هنرپیشه‌ای به نام مارلا میپل ازدواج کرد اما زندگی مشترک آن‌ها نیز بیشتر از 6 سال دوام نداشت و آن‌ها در سال ۱۹۹۹ طلاق گرفتند.

ترامپ در سال ۱۹۹۸، با ملانیا کناوس مانکن مد اهل اسلوونی آشنا شد و آن‌ها در سال ۲۰۰۵ در پالم بیچ، فلوریدا، با یکدیگر ازدواج کردند.

ملانیا در سال ۲۰۰۶ تابعیت آمریکا را اخذ کرد در همان سال او بارون پنجمین فرزند ترامپ را به دنیا آورد.

ثروت ترامپ و زندگی تجاری

ترامپ پس از فراغت از دانشگاه ثروتی برابر ۲۰۰٬۰۰۰ دلار آمریکا داشت. او شغل خود را در شرکت ساختمان‌سازی پدرش، که بر مسکن اجاری طبقه متوسط در بخش‌های بروکلین، نیویورک، کویینز و استیتن آیلند نیویورک متمرکز بود آغاز کرد. یکی از اولین پروژه‌های ترامپ در مطالعات دوره کارشناسی، بازسازی مجموعه آپارتمانی مصادره شده سوییفتن ویلج در سینسینتی، اوهایو، اهایو، بود که پدرش در سال ۱۹۶۲ به قیمت ۵٫۷ میلیون دلار خریداری کرده بود. فرد و دونالد ترامپ درگیر پروژه شدند و با یک سرمایه‌گذاری ۵۰۰ هزار دلاری، نرخ سکونت این مجتمع ۱۲۰۰ واحدی را از ۳۴٪ به ۱۰۰٪ رساندند. ترامپ در آن زمان بر ۱۴۰۰۰ آپارتمان شرکت در بروکلین، کویینز و استتن آیلند نظارت می‌کرد. در سال ۱۹۷۲، سازمان ترامپ سوییفتن ویلج با به بهای ۶٫۷ میلیون دلار فروخت.

ترامپ در ۱۹۸۸ کازینوی تاج‌محل را در یک معامله‌ با مرو گریفین و ریزورتس اینترنشنال مالک شد، که البته باعث  افزایش بدهی‌ها او شد،, و تا ۱۹۸۹، دیگر قادر به پرداخت وام‌ها نبود. اگرچه ترامپ وام‌های بیشتری را تضمین کرده و پرداخت سود را به تعویق انداخته بود، بدهی‌های زیاد او تا سال ۱۹۹۱ ترامپ را به ورشکستگی رساند. بانک‌ها و صاحبان اوراق قرضه صدها میلیون دلار را از دست داده بودند ولی ساختار بدهی را تغییر دادند. تاج‌محل در اکتبر ۱۹۹۱ از ورشکستگی خارج شد و ترامپ ۵۰٪ از مالکیت کازینو را در ازای نرخ‌های سود کمتر بر بدهی و زمان بیشتر برای پرداخت آن به صاحبان اولیه اوراق قرضه واگذار کرد. او همچنین خط هواپیمایی ترامپ شاتل و ترامپ پرنسس، قایق بزرگ ۲۸۲ فوتی‌اش، را فروخت.

برج ترامپ

برج ترامپ یک آسمان‌خراش اداری – تجاری – مسکونی است که با ۵۸ طبقه در شماره ۷۲۵ خیابان پنجم در میدتاون منهتن - نیویورک توسط ترامپ و شرکت شریکش ساخته شد اما پس از چند سال ترامپ سهم شریک خود را خرید و امروز ترامپ تنها مالک آن است. این برج توسط شرکت سوئنکی هیدن کانل طراحی شد.

گلف

سازمان ترامپ از زمین‌های گلف بسیاری در آمریکا و جهان بهره‌برداری می‌کند.

برند ترامپ

ترامپ علاوه بر کارهای خانوادگی در زمینه املاک، هتلداری و صنایع تفریحی نام و برند ترامپ را در دیگر صنایع و محصولات به ثبت رسانده است. ترامپ در بازاریابی نام ترامپ را بر شمار زیادی از محصولات از جمله موسسه فایننشال، فروش و اجاره (فروش مسکن)، رستوران‌ها، تهیه غذا، بستنی پارلر، عطر، گلف، مجله، شکلات، خانه، تولیدات ترامپ، کارت بازی، غول املاک ترامپ (بازی شبیه‌سازی کسب‌وکار)، کتاب‌، مدیریت مانکن، شاتل و استیک‌ توسعه داد. علاوه بر این گزارش‌شده ترامپ برای هر ارائه یک‌ساعته دوره آموزشی ۱٫۵ میلیون دلار دریافت می‌کند.

مجله “فوربز” در سال 2011، ارزش برند ترامپ را 200 میلیون دلار تخمین زد اما به گفته خود او، برند ترامپ در حدود 3 میلیارد دلار ارزش دارد.

زندگی سیاسی ترامپ

او در سال ۲۰۰۰ برای کسب نامزدی حزب ریفورم در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد و در انتخابات مقدماتی این حزب در دو ایالت پیروز شد و سپس کنار کشید. او در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۶ بار دیگر رسماً نامزدی خود را برای انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ۲۰۱۶، به عنوان یک جمهوری‌خواه اعلام کرد. کمپین ترامپ پوشش‌های گسترده رسانه‌ای و توجه بین‌المللی را به خود جلب کرد. در مه ۲۰۱۶، پس از موفقیت او در پیروزی در بیشترین ایالت‌ها و کسب بیشترین آرای رقابت مقدماتی حزب جمهوری‌خواه تنها رقبای باقیمانده او کناره‌گیری کردند و در ژوئیه رسماً نامزد حزب جمهوری‌خواه شد. ترامپ در انتخابات سراسری ۸ نوامبر ۲۰۱۶ به طرز غافلگیرکننده‌ای بر هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات پیروز شد و به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات‌متحده انتخاب شد.

ترامپ با ۷۰ سال سن ثروتمندترین و مسن‌ترین شخصی است که ریاست جمهوری را شروع می‌کند. او تنها کسی است که بدون هیچ سابقه تصدی پست‌های سیاسی یا نظامی به ریاست جمهوری آمریکا برگزیده‌شده و پنجمین کسی است که با کسب آرای مردمی کمتر از رقیبش به ریاست جمهوری ایالت متحده آمریکا انتخاب شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 9 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

۱-هزینه های حمل و نقل درون شهری درتفلیس

برای گردش درون شهری تفلیس می توانید از گزینه هایی چون مترو، تاکسی، اتوبوس و مینی بوس استفاده کنید.
بلیت الکترونیک رایج در شهر تفلیس
«Metromoney cards» نام دارد که می توانید آن را از ایستگاه های فروش بلیت در مترو با هزینه ۲ لاری گرجستان (حدود ۳ هزار تومان) تهیه کنید. برای سوار شدن به مترو احتیاج است این کارت را تهییه نمایید. که البته به هنگام  استفاده ازسواری، اتوبوس و مینی بوس های زرد رنگ نیز کاربرد دارد. این کارت ها را می توانید در ایستگاه های بلیت مترو و یا دستگاه های نارنجی، به مقدار دلخواه شارژ نمائید.

مترو: مترو شهر تفلیس در سال 1360 تاسیس شده و دارای 2 خط 22 ایستگاه است  که نقاط مهم شهر را به یک دیگر متصل می کند. شروع کار مترو ها از ساعت 6 صبح تا نیمه شب می باشد. باید به هنگام ورود به مترو کارت زده که هزینه 0/5 لاری (حدود ۸۰۰ تومان) از کارت شما کسر می شود

تاکسی: تاکسی های شهر تفلیس اغلب اوقات تاکسی متر ندارند، بنابراین پیش از سوار شدن در مورد نرخ و هزینه با راننده صحبت نمایید. نرخ معمول برای یک مسیر کوتاه (تا ۳ کیلومتر) برابر با ۴ تا ۵ لاری (حدود ۷۵۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان) بوده و طولانی ترین مسیرها نیز حداکثر تا ۱۰ لاری (حدود ۱۶ هزار تومان) هزینه بر می دارد

در هر حال اگر سوار ماشینی شدید که تاکسی متر داشت، لیست هزینه ها به این صورت است:

ورودی تاکسی: ۴ تا ۵ لاری (حدود ۷۵۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان)

هزینه هر ۱ کیلومتر: ۰.۵ لاری یا ۵۰ تتری (حدود ۸۰۰ تومان)

هزینه هر ۱ ساعت انتظار: ۸ لاری (حدود ۱۳ هزار تومان)

اتوبوس و مینی بوس: در سراسر شهر ایستگاه هایی با تابلوهای دیجیتال و به زبان گرجی و انگلیسی خواهید یافت که محل توقف اتوبوس و مینی بوس های زرد رنگ است.  به غیر از اتوبوس ها که فقط در ایستگاه ها توقف می کنند، مینی بوس ها در هر کجا که لازم باشد می ایستند، کافیست بگویید گاچِرِت(باییست).

برای پرداخت هزینه اتوبوس و مینی بوس نیز می توانید از بلیت الکترونیک تفلیس استفاده کنید که هزینه سواری اتوبوس ها 5/0 لاری و هزینه مینی بوس ها بین ۴۰ تا ۸۰ تتری می باشد. البته می توانید برای پرداخت هزینه از پول نقد هم استفاده کنید

در کل می توان تمام هزینه های حمل و نقل در تفلیس را به صورت خلاصه در زیر نشان داد:

هزینه بلیت الکترونیک یا مترو مانی کارت۲ لاری یا ۳ هزار تومان

هزینه بلیت یک سفره مترو: ۵۰ تتری یا حدود ۸۰۰ تومان

هزینه بلیت یک سفره اتوبوس ۵۰ تتری یا حدود ۸۰۰ تومان

هزینه مینی بوس: ۴۰ تا ۸۰ تتری یا ۶۵۰ تا ۱۳۰۰ تومان

 هزینه تاکسی: از ۳ لاری به بالا یا بالای ۴ هزار تومان

هزینه بنزین: لیتری ۱.۵ تا ۲ لاری، حدود ۲ هزار تا ۳۰۰۰ تومان

حمل و نقل تفلیس

۲-هزینه های اقامت در تفلیس

در شهر تفلیس و پایتخت گرجستان، اقامتگاه های مختلف با هزینه های متفاوت وجود دارد.

هتل ها: در تفلیس حدود ۳۲۲ هتل در سطح های متنوع به چشم می خورد که می توان به طور میانگین هزینه های زیر را برای یک شب در نظر گرفت.

هتل های ۲ ستاره: بین ۵۰-۱۴۰ لاری؛ حدود ۸۰ هزار تا ۲۲۰ هزار تومان

 هتل های ۳ ستاره: بین ۵۰-۴۵۰ لاری؛ حدود ۸۰ هزار تا ۷۲۰ هزار تومان

هتل های ۴ ستاره: بین ۷۰-۶۰۰ لاری؛ حدود ۱۱۰ هزار تا ۹۶۰ هزار تومان

هتل های ۵ ستاره: بین ۲۸۰ تا ۱۳۰۰ لاری؛ حدود ۴۵۰ هزار تا ۲ میلیون تومان

آپارتمان: هزینه ‌سوئیت ها بسته به محل آپارتمان، تعداد اتاق‌ها، فاصله تا مرکز شهر و امکانات آن متفاوت می باشد. حدود ۱۴۰۰ آپارتمان در شهر باتومی وجود دارد که از اقامتگاهی لوکس تا محلی مناسب متفاوت اند.

هزینه آپارتمان های تفلیس از شبی ۳۰ تا ۴۰۰ لاری متفاوت است. (حدود ۴۸ هزار تا ۶۴۰ هزار تومان)

هاستل ها: هاستل ها  نوعی خوابگاه هستند که می توانید در آن جا تخت رزرو کنید و از امکانات ساختمان هم استفاده نمایید. نزدیک ۲۰۰ هاستل مختلف در شهر تفلیس وجود دارد که هزینه ها بسته به امکانات و موقعیت قرارگیری متفاوت است.

هزینه هاستل های تفلیس از شبی ۱۰ تا ۱۴۵ لاری متفاوت است. (حدود ۱۶ هزار تا ۲۳۲ هزار تومان)

هتل تفلیس

۳-هزینه های خورد و خوراک در تفلیس

وعده های غذایی از جمله مواردی است که نباید در طول سفر به تفلیس گرجستان نسبت به آن بی توجه بود. اگر نمی خواهید در هتل اقامت کنید، لازم است علاوه بر اطلاع از قیمت تور گرجستان اطلاعاتی  از هزینه محصولات و محل تهیه آن‌ها داشته باشید.

رستوران و فست فود: انواع متنوعی از رستوران‌های لوکس، معمولی، فست فودها و کافه ها در این شهر  پیش روی شماست. در زیر متوسط هزینه برای هر مکان ذکر شده است.

رستوران های ارزان قیمت: حدود ۱۲ تا ۲۰ لاری (حدود ۲۰ هزار تا ۳۲ هزار تومان)

صرف یک وعده کامل در یک رستوران متوسط و برای دو نفر: حدود ۴۰ تا ۷۰ لاری (حدود ۶۴ هزار تا ۱۱۰ هزار تومان)

صرف غذا در رستورانی لوکس: از ۵۰ لاری به بالا؛ بالای ۸۰ هزار تومان

فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد و یا فست فودهای مشابه: بین ۱۰ تا ۱۵ لاری (حدود ۱۶ هزار تا ۲۴ هزار تومان)


۴-هزینه های تفریح درتفلیس

 مکان های دیدنی و تاریخی تفلیس، هزینه ورودی ندارند. در این جا هزینه ورودی مهم ترین مکان های دیدنی و تاریخی تفلیس و البته برخی از تفریحات پایتخت گرجستان گفته شده است.

تفریحات:

۱-  تله کابین تفلیس: ۱ لاری (حدود ۱۶۰۰ تومان)

۲- پارک آبی جینو پردایس: ۴۰ تا ۱۵۰ لاری (حدود ۶۴ هزار تا ۲۴۰ هزار تومان)

۳- شهربازی متاتسمیندا: بسته به نوع و تعداد بازی ها: ۳ تا ۷۷ لاری (حدود ۵ هزار تا ۱۲۳هزار تومان)

۴- حمام گوگردی گولو: بین ۳۰ تا ۲۲۰ لاری (۴۸ هزار تا ۳۵۲ هزار تومان)

۵- پارک بین المللی موتور روستاوی: ورودی ۵ لاری (حدود ۸ هزار تومان)، تفریح: ۳۰ تا ۸۰۰ لاری (حدود ۵۰ هزار تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان)

۶- کلوپ بولینگ لبوسکی: بسته به نوع بازی: ۲ تا ۴۰ لاری (حدود ۳۵۰۰ تا ۶۴ هزار تومان)

۷- پارک آسترا: دارای چندین بازی مانند کارتینگ، اتاق تیراندازی، بیلیارد و...: بین ۱ تا ۲۰ لاری (حدود ۲ هزار تا ۳۲ هزار تومان)

کارتینگ:  بین ۱۲ تا ۲۰ لاری (حدود ۱۹ هزار تا ۳۲ هزار تومان)

۸- پارک آبی یوروپارک: بین ۳۰ تا ۴۰ لاری (بین  ۴۸ هزار تا ۶۴ هزار تومان)

۹- پینت بال هف لایف:  ۲۵ تا ۳۵ لاری (حدود ۴۰ هزار تا ۵۶ هزار تومان)

۱۰- بالن سواری در تفلیس: نفری ۱۶۵ تا ۱۹۰ یورو (حدود ۵۶۰ تا ۶۵۰ هزار تومان)

ورودی دیدنی ها:

۱- کلیسای جامع تثلیث یا سامبا: رایگان

۲- قلعه تاریخی ناریکالا: رایگان

۳- باغ ملی گیاهشناسی گرجستان: ۳ لاری، حدود ۳۷۰۰ تومان

۴- باغ وحش تفلیس: ۲ لاری (حدود ۳ هزار تومان)

۵- دریاچه لیسی: رایگان

۶- کوهستان پارک متتسمیندا: رایگان


۵-هزینه های سوغاتی و پوشاک درتفلیس

از دستاوردها و سوغاتی گرجستان می توان به ظروف سرامیکی مزین شده،کلاه های پشمی دست بافت،چاقو های دست ساز، روسری های ابریشمی اشاره کرد.

پوشاک: قیمت پوشاکِ برند و غیر برند در تفلیس در اغلب موارد حدود ۲ تا ۲۰% کم تر از موارد مشابه در تهران است

هزینه یک شلوار جین برند در تفلیس حدود ۱۲۰ لاری یا ۱۹۰ هزار تومان

یک پیراهن زنانه با برند زارا یا اچ اند ام حدود ۸۰ لاری یا ۱۳۰ هزار تومان

یک جفت کفش نایک حدود ۱۶۰ لاری یا ۲۵۰ هزار تومان

یک جفت کفش چرم مردانه حدود ۱۸۵ لاری یا ۳۰۰ هزار تومان 


۶-هزینه سرویس موبایل در گرجستان

 در سفر به گرجستان هزینه تعرفه های موبایل به نسبت ایران بسیار بالاست و هزینه هر یک دقیقه مکالمه با اپراتورهای تلفن همراه گرجستان در حدود ۰.۲ لاری یا ۳۳۶ تومان می باشد. 

از سویی دیگر هزینه های رومینگ همراه اول و ایرانسل نیز کم نیستند. در جدول زیر لیست هزینه های این دو اپراتور آمده است.

++ هزینه ها برای هر یک دقیقه و به تومان می باشند.

نوع ارتباط همراه اول با اپراتور مگتی گام ایرانسل با مگتی گام و موبی تل
مکالمه داخلی 3000 10.000
مکالمه با ایران 3000 10.000
ارسال پیامک 500 2000
اینترنت 500 44.032

هر چند هزینه مکالمه در گرجستان و با اپراتورهای این کشور به نسبت ایران بیش تر است، اما همان طور که می بینیند هزینه های رومینگ اپراتورهای ایرانی نیز بالا می باشند. بنابراین اگر مکالمه زیادی خواهید داشت، خرید سیمکارت گرجی توصیه می شود.

منبع : https://irandehkadeh.com/news.cfm?id=1170



:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 8 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

شبکه های اجتماعی حاکمیت دنیا مجازی را در اختیار دارند و این طور که آمارهای رسمی نشان می دهد، یک سوم مردم جهان در این پلتفرم های تعاملی عضو هستند. به طور کلی گفته می شود 72درصد کاربران اینترنتی جهان در شبکه های اجتماعی حضور دارند و 89درصد این افراد در گروه سنی 18 تا 29 سال به سر می برند. کارشناسان مرکز Biz Trends براساس آخرین مطالعه خودروی 10 شبکه اجتماعی برتر جهان، آمار و ارقام جالبی منتشر کردند که به قرار زیر بازگو می شود.

فیس بوک

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید


فیس بوک همچنان به عنوان بزرگ ترین و پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی در جهان یاد می شود. تنها در کشور آمریکا بیش از یک میلیون سازمان کوچک و متوسط آگهی های تبلیغاتی خو د را روی فیس بوک منتشر می کنند و همچنین گفته می شود سازمان های بزرگ آمریکایی سالانه بیش از 100 میلیون دلار بودجه تبلیغاتی خود را به فیس بوک اختصاص می دهند.هم اکنون تعداد مشترکان فیس بوک از 2 میلیارد نفر هم فراتر رفته است و بیش از یک میلیون سایت اینترنتی با لینک مستقیم برای ورود به صفحه شخصی در فیس بوک موجود است.


توییتر

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

توییتر برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند پیام های کوتاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، بهترین شبکه اجتماعی محسوب می شود. توییت های کوتاه طی چند سال گذشته توانسته اند دنیای شبکه های رسانه ای را متحول کنند. کارشناسان می گویند توییتر را باید به اندازه فیس بوک جدی گرفت و آن را یکی از تاثیرگذارترین سایت های اینترنتی جهان دانست. این سایت هم اکنون بیش از 650 میلیون عضو ثبت شده دارد و 34درصد بازاریابان از توییتر برای فروش محصول و موفقیت حضور خود در بازار جهانی استفاده می کنند.

LinkedIn

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

از این سایت به عنوان بزرگ ترین شبکه اجتماعی سازمانی در جهان یاد می شود. این سایت شبکه های تخصصی در میان کارشناسان جهان ایجاد کره است و مدیران و کارمندان را به هم متصل می کند. در حال حاضر بیش از 467 میلیون نفر در LinkedIn عضو هستند و با گذشت هر یک ثانیه دو عضو جدید به این شبکه اجتماعی افزوده می شود. در هر ماه به طور میانگین 97 میلیون نفر از اعضای LinkedIn به صفحه اختصاصی خود سر می زنند و این مرکز پیش بینی کرده تعداد مشترکان خود را تا سال 2020 به سه میلیارد نفر برساند.
Google Plus

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

این شبکه اجتماعی که تحت مدیریت گوگل خدمات خود را ارایه می دهد، به طور میانگین در هر ماه 500 میلیون کاربر فعال دارد و در بیشتر مواقع برای بازاریابی و فعالیت های آنلاین تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. در فصل دوم سال 2017 میلادی میزان ارتباط مثبت میان مشترکان Google+ و برندهای بزرگ جهان 53درصد بیشتر شده است. در حال حاضر یک میلیارد حساب کاربری فعال در Google+ موجود است و گفته می شود هر سال تعداد کاربران آن 33 درصد افزایش می یابد. بزرگ ترین گروه مخاطبان این شبکه اجتماعی را افراد 45 تا 54 سال تشکیل می دهند و تعداد آنها از سال 2012 به بعد 56 درصد افزایش یافته است.

یوتیوب

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

این سایت که یکی از زیرمجموعه های گوگل محسوب می شود، بزرگ ترین مرکز انتشار تصاویر ویدیویی آنلاین در جهان است. پیش بینی می شود یوتیوب در سال 2016 میلادی بیش از 5.6 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. هم اکنون در هر ماه شش میلیارد ساعت ویدیو روی سایت یوتیوب مشاهده می شود و کاربران موبایلی روزانه یک میلیارد ویدیو منتشرشده روی آن را تماشا می کنند. در مجموع روزی چهار میلیارد ویدیو روی یوتیوب مشاهده می شود و در هر دقیقه معادل 300 ساعت فایل تصویری جدید در این سایت قرار می گیرد.

Pinterest

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

این شبکه اجتماعی یکی دیگر از ابزارهای رسانه ای آنلاین محسوب می شود که طی مدت کوتاه پیشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اکنون بیش از 70 میلیون کاربر فعال در این شبکه اجتماعی عضو هستند که 85درصد آنها را زنان تشکیل می دهند و بیش از 9 میلیون کاربر هم از طریق صفحه اختصاصی خود در فیس بوک وارد Pinterest می شوند. این شبکه اجتماعی یکی دیگر از ابزارهای رسانه ای آنلاین محسوب می شود که طی مدت کوتاه پیشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اکنون بیش از 70میلیون کاربر فعال در این شبکه اجتماعی عضو هستند که 85درصد آنها را زنان تشکیل می دهند و بیش از 9 میلیون کاربر هم از طریق صفحه اختصاصی خود در فیس بوک وارد Pinterest می شوند.

اینستاگرام

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

بازاریاب ها این روزها اینستاگرام را یکی از بهترین پلتفرم های اجتماعی می دانند و توجه ویژه به آن دارند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار کاربردی برای روایت انواع داستان های تصویری است و می تواند در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. بیش از 800 میلیون کاربر جهانی در طول هر ماه به صفحه اختصاصی خود در اینستاگرام سر می زنند و روزانه 75 میلیون کاربر از خدمات آن استفاده می کنند. به طور کلی 20درصد کاربران اینترنتی جهان با اینستاگرام درگیر هستند و جوانان بزرگ ترین گروه مخاطبان این مجموعه اند.

از مجموع مشترکان اینستاگرام، 51 درصد را مردان تشکیل می دهند و 14 درصد مطالبی که روی آن منتشر می شود حین رانندگی به اشتراک گذاشته می شود. البته طبق آمار هشت درصد حساب های کاربری در اینستاگرام جعلی یا غیرواقعی هستند و 90 درصد اعضای این گروه را افرادی تشکیل می دهند که کمتر از 35 سال دارند. اینستاگرام یکی از زیرمجموعه های فیس بوک محسوب می شود.

Tumblr

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

به عنوان یکی از زیرمجموعه های یاهو توانسته است خود را به یکی از موفق ترین شبکه های اجتماعی جهان تبدیل کند. این پلتفرم میکروبلاگ برای به اشتراک گذاری عکس، ویدیو، فایل صوتی، متن، پرسش و هر آنچه کاربر نیاز دارد مورد استفاده قرار می گیرد. هم اکنون بیش از 420 میلیون نفر در Tumbir عضو هستند و این افراد تاکنون 217 میلیون وبلاگ شخص ی ایجاد کرده اند.در هر روز بیش از 120 هزار وبلاگ در این شبکه اجتماعی به روز می شود و تاکنون 99 میلیارد عکس و مطلب روی آن قرار گرفته است.

Flickr

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید
این شبکه اجتماعی که به به اشتراک گذاری عکس و ویدیو اختصاص دارد، یکی از زیرمجموعه های یاهو محسوب می شود و روزانه 3.5 میلیون عکس جدید روی آن قرار می گیرد. این شبکه اجتماعی در مجموعه 92 میلیون مشترک فعال دارد که کاربران آن از 63 کشور باید با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. تاکنون بیش از 10 میلیارد عکس از سوی کاربران Flickr روی آن منتشر شده است و این افراد بیش از دو میلیون گروه اختصاصی تشکیل داده اند.

Reddit

با 10 شبکه اجتماعی برتر جهان آشنا شوید

این شرکت اجتماعی موبایلی با هدف سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرد و اعضای ثبت شده انواع محتویات مورد نظر خود را به اشتراک می گذارند. این ابزار اجتماعی در هر ماه به طور میانگین 174 میلیون کاربر فعال دارد و طی 10 سالی که از زمان تاسیس آن می گذرد بسیار محبوب شده است. کاربران از 209 کشور جهان در  Reddit عضو شده اند و در هر ماه 7.55 میلیارد صفحه در این شبکه اجتماعی مشاهده می شود.
 
در پایان نمونه از شبکه های اجتماعی ثبت شده را مشاهده کنید
 



شبکه اجتماعی myspace شیک فام

 

شبکه اجتماعی Reddit شیک فام

 

شبکه اجتماعی plurk شیک فام

 

شبکه اجتماعی diigo شیک فام

 

شبکه اجتماعی medium شیک فام

 

شبکه اجتماعی twitter شیک فام

 

شبکه اجتماعی plus شیک فام

 

شبکه اجتماعی pinterest شیک فام

 

شبکه اجتماعی facebook شیک فام

 

شبکه اجتماعی facenama شیک فام

 

شبکه اجتماعی aparat شیک فام



:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 8 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 فیلم های ایرانی جدید 97

اما ادامه اكران سال 96 با نمايش 4 فيلم‌ نوروزي و 2 فيلم گروه آزاد همراه بود و فيلم‌هاي «ويلايي‌ها»، «نهنگ عنبر، سلكشن رويا»، «برادرم خسرو»، «آشوب»، «امتحان نهايي»، «تيك آف» و «نقطه كور» رنگ پرده سينما را به خود ديدند.

 

در آخرين ماه فصل بهار نيز فيلم هايي چون «دو عروس»، «مادر قلب اتمي»، «زير سقف دودي»، «اكسيدان»، «رگ خواب» و «ماليخوليا» رنگ پرده را به خود ديدند.

 

 فيلم هاي «مسلخ»، «كارگر ساده نيازمنديم»، «گذر موقت»، «ساعت 5 عصر»، «بيست و يك روز»، «فصل نرگس»، «سارا و آيدا»، «زادبوم»، «ماجان»، «قلب سفيد قاصدك ها»، «كبريت سوخته»، «پا تو كفش من نكن»، «ماه در جنگل»، «تابستان داغ»، «من و شارمين»، «نگار»، «درياچه ماهي» و «ملي و راه هاي نرفته اش» پرونده فصل تابستان را بستند.

 

اما فصل پاييز با اكران فيلم هايي چون «مالاريا»، «زرد»، «قهرمانان كوچك»، «ايتاليا ايتاليا»، «حقه باز دم دراز»، «آزاد به قيد شرط»، «شنل»، «خفه گي»، «رقص پا»، «خالتور»، «غيرمجاز»، «انزوا»، «ثبت با سند برابر است»، «اشنوگل»، «قاتل اهلي»، «صفر تا سكو»، «شكلاتي»، «آينه بغل»، «فهرست مقدس»، «پينوكيو عاموسردار و رييسعلي»، «آذر» و «وقتي برگشتيم» همراه بود.

 

«پل خواب» اولين ساخته سينمايي اكتاي براهني به تهيه كنندگي جهانگير كوثري با بازي بازيگران سرشناسي چون ساعد سهيلي ، هومن سيدي و آناهيتا افشار پس از دو سال اكران شد.

پل خواب اولين ساخته سينمايي اين كارگردان جوان برداشتي آزاد از «جنايات و مكافات» داستايفسكي است . تصويربرداري اين فيلم سينمايي اواخر زمستان سال 93 به پايان رسيد و اين فيلم در سي و چهارمين جشنواره فجر به نمايش درآمد.

فيلم هاي ايراني جديد در سال 96 را بشناسيد + تصاوير

 

خلاصه داستان فيلم پل خواب :طبق يك قانون كلي، آدم ها، حتي گناهكاران، بيش از حد تصور ما ساده و ساده دل اند و ما خود نيز چنييم.

شهاب در آستانه ازدواج با نامزدش است. شرايط اقتصادي و مالي او باعث مي شود به اتفاق دوستش وارد يك معامله تجاري شود اما در كمال ناباوري پول هاي او را بالا مي كشند. شرايط سختي بر زندگي او حاكم مي شود. پول بهره اي مي گيرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز مي شود. طلبكاران او را راحت نمي گذارند. پدرش كه دبير مدرسه است وارد ماجراي او مي شود. نامزدش نيز او را تحت فشار قرار مي دهد. شهاب تحت تاثير اين فشارها دست به كار عجيبي مي زند.

بازيگران فيلم پل خواب :ساعد سهيلي ، هومن سيدي ، آناهيتا افشار ، حامد بهداد ، شهين تسليمي ، علي اكبر زنجانپور ، عليرضا ثاني فر ، فرخنده فرماني زاده ، حسام شجاعي و مجتبي پيرزاده.

ساير عوامل توليد فيلم پل خواب :كارگردان:اكتاي براهني ، تهيه كننده:جهانگير كوثري ، نويسنده:اكتاي براهني، مدير فيلمبرداري:پيمان شادمان فر، تدوين:سپيده عبدالوهاب، موسيقي:فردين خلعتبري، طراح صحنه و لباس:منصوره يزدان جو، دستيار اول كارگردان و برنامه ريز:علي تيموري، منشي صحنه:آرزو نيك پور، صدابردار:رشيد دانشمند، صداگذاري و ميكس:اميرحسين قاسمي، عكاس:سحاب زري باف، طراح چهره پردازي:ايمان اميدواري، آهنگساز:مازيار يونسي.

 

فيلم هاي ايراني جديد در سال 96 را بشناسيد + تصاوير

در فيلم سينمايي «سد معبر» حامد بهداد، باران كوثري، نادر فلاح، اكبر رحمتي، آوا شريفي، عرفان ناصري، مرتضي آقاحسيني، بهرام سروري نژاد، سجاد رحيمي، غلامعلي رضايي، فتح الله طاهري، مهدي ميري و نگار عابدي، عليرضا كمالي، گيتي قاسمي، حسام محمودي و محسن كيايي به ايفاي نقش پرداخته‌اند همچنين بازيگر خردسال اين اثر رونيكا نعمت الله است.

اين فيلم داستان قاسم كارمند اداره سد معبر شهرداري را روايت مي كند كه براي تغيير وضعيتِ زندگيِ خود بهبود با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد و در اين مسير با چالش مواجه مي شود.

 

«خانه كاغذي» به كارگرداني مهدي صباغ زاده با موضوعي اجتماعي از ۲۹ آذرماه در سينماهاي سراسركشور اكران شده است. اين فيلم سينمايي براي نخستين بار در سي‌وپنجمين جشنواره جهاني فيلم فجر به نمايش درآمد.

از جمله بازيگراني كه در اين فيلم سينمايي ايفاي نقش مي‌كنند مي‌توان به پرويز پرستويي ، تينا پاكروان، ثريا قاسمي، ستاره اسكندري، مهدي پاكدل، عليرضا كمالي، حسين پاكدل، محسن قاضي‌مرادي، ارد زند و شقايق فراهاني اشاره كرد.

فيلم سينمايي «خانه كاغذي» درباره پدر و دختر روزنامه‌نگاري است كه پرويز پرستويي نقش پدر و تينا پاكروان كه تهيه‌كنندگي اين فيلم را نيز برعهده دارد، نقش دختر او را ايفا مي‌كند.

فيلم هاي ايراني جديد در سال 96 را بشناسيد + تصاوير

پرويز پرستويي و ثريا قاسمي اكنون در فيلم سينمايي «قاتل اهلي» به كارگرداني مسعود كيميايي كه بر روي پرده سينماها است نيز ايفاي نقش مي‌كنند.

تينا پاكروان تاكنون تجربه فعاليت در حوزه‌هايي چون كارگرداني، تهيه‌كنندگي و بازيگري را در سينماي ايران دارد در آخرين حضور سينمايي خود در فيلم «سارا و آيدا» بازي كرده و اخيرا در مقام كارگردان؛ فيلم «لس آنجلس-تهران» داشت.

 

«حريم شخصي» به كارگرداني احمد معظمي و تهيه كنندگي عبدالرضا ساعتچي فرد در ژانر اجتماعي از ۲۲ آذر در سينماهاي كشور به روي پرده رفته است.

فيلم هاي ايراني جديد در سال 96 را بشناسيد + تصاوير

در اين فيلم سينمايي كه به معضلات فضاي مجازي در دنياي امروز جوانان مي‌پردازد از حضور بازيگراني چون ميلاد كي مرام، انديشه فولادوند، بهنوش بختياري، مهتاب ثروتي، سعيد اميرگاني، مسيح كاشاني، محمد تهوري، زنده ياد نقي سيف جمالي با حضور رعنا آزادي‌ور و باهنرمندي امير آقايي بهره برده است.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است:اينجا امن نيست...

 

فيلم «آذر» به كارگرداني محمد حمزه اي و تهيه كنندگي نيكي كريمي ساخته شده است.

بازيگران:

نيكي كريمي، حميدرضا آذرنگ، فريد سجادي حسيني، هستي مهدوي، ليلا زارع، مائده طهماسبي، مهران نايل، شيرين آقا كاشي، مانيا عليجاني، هومن سيدي و پژمان جمشيدي

فيلم هاي ايراني جديد در سال 96 را بشناسيد + تصاوير

درباره فيلم:

براي خودم فكرهايي داشتم آرزو داشتم مي خواستم قهرمان بشم مي خواستم اون چيزي كه جامعه بهم تحميل ميكنه رو كنار بزنم، خوبه.

ساير عوامل:

فيلمنامه: احسان بيگلري با همكاري پريسا هاشم‌پور، مجري طرح: مازيار ميري، مدير فيلمبرداري: پيمان شادمانفر، فيلمبردار: اديب سبحاني، صدابردار: پرويز آبنار، طراح لباس: غزاله معتمد، طراح صحنه: مهدي موسوي، طراح گريم: افروز بوجاريا.

 

منبع :dl-movies



:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 20 / 7 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
 

 

در قدم اول شما باید متنی که قصد ترجمه‌ی آن رادارید، بخوانید. بهترین واحد برای ترجمه کردن، جمله است. اگر بخواهید از کلمه شروع کنید قطعاً در یکپارچگی معنا و مفهوم با مشکل مواجه خواهید شد و اگر از پاراگراف استفاده کنید امکان جا افتادن برخی جمله‌ها وجود دارد و بازگشت به عقب و مطالعه‌ی مجدد جمله به جمله زمان‌گیر خواهد بود. اگر در مواجهه با یک جمله در زبان مبدأ تنها با یافتن نهاد و گزاره شروع به ترجمه کنید، تحلیل دستوری structural analysis جمله را رعایت کرده‌اید؛ و ممکن است جمله‌ی شما منطقی به نظر برسد ولی برخی مفاهیم تنها در صورتی درست منتقل می‌گردد که مترجم شناخت درستی از فرهنگ و محیط زبان مقصد و حال و هوای نوشته داشته باشد. به این نکته تحلیل کلام discourse analysis گفته می‌شود. ازاین‌رو ضرورت خواندن متن ثابت می‌شود. شما اگر قبل از شروع ترجمه در جریان کلیات موضوع نباشید هیچ‌گاه نمی‌توانید به تحلیل کلامی را روی ترجمه‌ی خود پیاده‌سازی کنید.
به این موضوع توجه داشته باشید نهاد همواره یک اسم است و گزاره توضیحاتی در مورد آن اسم که به شکل فعل ظاهر می‌گردد. پس اسم و چند صفت و حرف تعریف آن را نهاد و فعل با متمم و قید و مفعول را گزاره در نظر می‌گیریم.
در جمله‌های کوتاه، با یک‌بار خواندن جمله عموماً پیام جمله را می‌توان فهمید و جمله را به زبان مقصد ترجمه کرد اما برای جمله‌های بلند بهتر است بعد از یک‌بار خواندن کلمات جدید و مهم را مشخص و بعد از یافتن معنی آن‌ها به سراغ ترجمه‌ی جمله برویم. یک کلمه ازلحاظ اینکه تعیین‌کننده‌ی پیام جمله باشد مهم تلقی می‌شود.
گاه پیش می‌آید که معنای یک جمله یا عبارت با جمله‌ی ما همخوانی ندارد. در زبان انگلیسی کلماتی هستند که در جایگاه‌های مختلف معانی متفاوتی دارند. برای مثال واژه‌ی Party به معنای مهمانی است اما در عبارت French Socialist party به معنای حزب است و یا در عبارت third party به معنای شخص است. ازاین‌رو داشتن یک فرهنگ لغت کامل به ما کمک بزرگی می‌کند.
برخی دیگر از کلمات در غالب یک عبارت معنای تازه‌ای به خود می‌گیرند به این‌گونه ساختارها اصطلاح یا idioms گفته می‌شود. در مواجهه با اصطلاحات، تشخیص و یافتن معادل درست در زبان مقصد، حرف اول را می‌زند. برای مثال عبارت let the cat out of the bag به معنای«لو رفتن راز» است. میبینید که این معنی با هیچ‌یک از واژگان عبارت تناسب ندارد.
دسته‌ی بعدی واژگان، ضرب‌المثل‌ها یا proverb هستند. اصطلاحات به یک شخص یا موضوع خاص اشاره می‌کنند ولی ضرب‌المثل‌ها در پشت خود یک حقیقت کلی دارند و از سخن یک فرد مهم سررشته می‌گیرند و برای نصیحت و موعظه استفاده می‌شوند. برای مثال Look before you leap به معنای بی‌گدار به آب زدن است.
در گام بعدی توجه به نوع و زمان فعل اهمیت ویژه‌ای دارد. در زبان انگلیسی Must نشانگر اجبار از سمت نویسنده به مخاطب و Have to نشانگر اجباری است که خارج از اختیارات گوینده یا نویسنده است،Should صلاح شنونده یا مخاطب را در نظر دارد و Are Supposed to وظیفه یا تکلیف فرد را معین می‌کند. این‌ها مواردی هستند که در گرامر زبان انگلیسی به‌طور کامل تشریح شده‌اند.
دانستن سبک style نوشته‌ای که در حال ترجمه‌ی آن هستیم به ما کمک می‌کند تا شیوه‌ی بیان متن را خود را متناسب با سبک انتخاب کنیم. مثلاً سبک می‌تواند رسمی، محاوره‌ای، کوچه‌بازاری، علمی، طنزآمیز، کنایه‌آمیز و … باشد.
به‌عنوان نمونه عبارت How did you become unemployed می‌تواند در قالب «چطور شد که از کار بیکار شدی» یا «چگونه شغل خود را از دست دادید» ترجمه شود. انتخاب با نویسنده است که متناسب با سبک و سیاق متن اصلی کدام قالب را انتخاب نماید.
ممکن است بعد از ترجمه‌ی یک پاراگراف، یکپارچگی جملات برای رساندن مطلب موردنظر به دلمان ننشیند. در این موارد پیوستگی ساختاری cohesion بین جملات دچار اشکال است و به پیوستگی معنایی coherence هم آسیب رسانده است. نشانه‌گذاری و استفاده‌ی به‌جا از حروف ربط تا حدودی این مشکل را حل می‌کند.
در گام بعد برای چیدمان واژه‌ها در کنار هم باید به دستور زبان مقصد توجه داشته باشیم. مثلاً در جملات انگلیسی فعل در ابتدای جمله قرار می‌گیرد حال‌آنکه در فارسی فعل باید در انتهای جمله باشد. پس بعد از شناسایی عناصر جمله باید هرکدام را در جایگاه درست قرار دهیم. درواقع نباید شکل جمله‌ی ما تحت‌اللفظی باشد و دستور زبان فارسی را تابع گرامر انگلیسی کنیم. نباید جمله به‌گونه‌ای باشد که خواننده متوجه شود که این جمله ترجمه متن فارسی به انگلیسی .. ساختن جمله‌ای به زبان مقصد با حفظ فرم زبان مبدأ، تداخل زبانی linguistic interference نام دارد. به زبان ساده‌تر تداخل زبانی تأثیر زبان مبدأ روی زبان مقصد را نشان می‌دهد که می‌تواند مثبت یا منفی باشد. اثر مثبت باعث سرعت در ترجمه می‌شود مانند واژگان مشترک بین دو زبان و اثر منفی ترکیب جمله‌بندی در زبان مقصد را به هم میزند و از خوانایی آن کم می‌کند.
زمانی که ترتیب قرار گرفتن لغات در جمله‌ی مبدأ و مقصد مشابه باشند، تناظر صوری formal correspondence رخ می‌دهد. برای نمونه turn right به معنای «بپیچ به راست» دارای تناظر صوری است. اگر بخواهیم در تمامی موارد تناظر صوری را رعایت کنیم باعث بروز تداخل زبانی منفی می‌شویم.
عملیات جابه‌جایی عناصر جمله shifting، چالشی برای مترجم است که توانایی خود را در جمله‌سازی و انتقال محتوا نشان دهد. در اینجا مترجم باید از فرم زبان مبدأ فاصله بگیرد و تا آخرین حد به فرم جملات در زبان مقصد نزدیک شود. با توجه به آنچه در مورد تناظر صوری گفته شد، هرچه میزان جابه‌جایی بیشتر باشد تناظر صوری کاهش می‌یابد.

انواع تغییر در ترجمه

انواع تغییر در ترجمه به هفت دسته تقسیم می‌شود:

۱- قرض گرفتن borrowing در ترجمه

این نوع از ترجمه به معنای انتقال بدون تغییر جمله، اصطلاح یا واژه از زبان مبدأ به زبان مقصد است. مثل کلمات SMS، Bank، hotel، Stop و یا عبارت good-bye party و موارد مشابه دیگر که بیشترین تناظر صوری را دارند و ترجمه‌ی آن‌ها فقط تبدیل حروف انگلیسی به فارسی است. در این تغییر گاهی ترجمه‌ی واجی صورت می‌گیرد یعنی فقط نوع صداهای بین حروف تغییر می‌کند تا در زبان مقصد شکل بهتری داشته باشد؛ مانند؛ استوپ و استاپ و یا مسکو و ماسکو

۲- قرض گرفتن ترتیب کلمات claque در ترجمه متون

در این نوع از تغییر ترتیب قرارگیری کلمات حفظ می‌شود مانند An encyclopedia for children به معنای یک دائره‌المعارف برای کودکان

۳- ترجمه‌ی تحت‌اللفظی Literal translation

ترجمه‌ی لغت به لغت جمله در زبان مبدأ با حفظ ترکیب لغات طبق دستور زبان مقصد را ترجمه‌ی تحت‌اللفظی می‌گویند. سه مورد گفته‌شده در بالا ترجمه‌ی مستقیم Direct Translation نام دارند.

۴- ترجمه‌ی تبدیلی Transposition

در این نوع از ترجمه نقش دستوری کلمات در جمله‌ی مبدأ و مقصد متفاوت است؛ یعنی اگر یک کلمه در زبان مبدأ در قالب اسم باشد، ممکن است در زبان مقصد به شکل فعل یا صفت ظاهر گردد. تبدیل نقش دستوری در تمام زبان‌های دنیا امکان‌پذیر است.

۵- ترجمه‌ی تعدیلی modulation

این نوع از ترجمه علاوه بر اینکه، ترتیب واژگان و شکل دستور زبانی جملات از زبان مبدأ را به مقصد تغییر می‌دهد، بلکه دیدگاه و بیان نویسنده را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. برای مثال جمله‌ی Learning Russian is a difficult job به معنای «یادگرفتن زبان روسی کار دشواری است» می‌تواند به شکل «یادگرفتن زبان روسی کار ساده‌ای نیست» بازنویسی شود. درواقع مترجم با این کار در پی نزدیکی هرچه بیشتر جمله‌ی ترجمه‌شده با زبان مقصد است.

۶- ترجمه‌ی معادل‌نویسی Equivalence

این نوع از ترجمه بیشتر برای اصطلاحات و ضرب‌المثل‌ها کاربرد دارد. درواقع باکم و زیاد کردن واژگان و یا استفاده‌ی معادل آن‌ها در زبان مقصد، تناظر صوری را به حداقل می‌رسانیم و یا از بین می‌رود ولی در مقابل رسایی جمله به حداکثر می‌رسد. به‌عنوان‌مثال عبارت strike while the iron is hot را به شکل «تا تنور داغ است نان را بچسبان» ترجمه می‌کنیم.

۷- ترجمه‌ی فرهنگی Adaptation

برخی عبارات و اصطلاحات در زبان مقصد دارای هیچ معادلی نیستند و نویسنده ناچار است یا آن را بیافریند و یا از دیگر مسائل که نسبتاً با موضوع در یک‌جهت قرار دارند استفاده کند. مثلاً عبارت Acts of God را با توجه به ترجمه‌ی Equivalence می‌توانیم «سوانح طبیعی» ترجمه کنیم ولی در موادی که این معادل با موضوع ما همخوانی ندارد باید از واژگانی مثل «غضب الهی یا قهر طبیعت» استفاده کنیم. درواقع در این نوع از ترجمه، نزدیکی به فرهنگ و طرز فکر خواننده اهمیت ویژه‌ای دارد.
چهار نوع ترجمه‌ی آخر از موارد ذکر شده، از نوع ترجمه‌ی آزاد oblique translation هستند.
در انتهای کار بازهم لازم است ترجمه‌ی خود را بازخوانی و اصلاحات املایی و دستوری و علامت‌گذاری را روی متن خود اعمال نمایید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد