فروش اقساطی جک S5
نوشته شده توسط : علی

فروش اقساطی جک S5

خودرو ساز های چینی امروزه تلاش کرده اند که همگام با صنعت خودرو سازی جهان محصولات خود را تولید کنند از این رو کیفیت محصولات خود را بهبود بخشیدند. یکی از خودرو های شرکت چینی جک s5 است که نام اصلی آن از JAC EAGLE S5 می باشد. این خودرو با ظاهری متناسب دارای موتور توربو ۲ لیتری است. در ادامه با بررسی فروش اقساطی خودرو جک s5 با سپندخودرو همراه باشید.

فروش اقساطی خودروهای چینی در سپندخودرو

جک S5 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد بازار جهانی شد و با تغییرات زیاد و کسب استاندارد های لازم هم اکنون به دلیل قیمت مناسب در ایران بفروش می رسد. این خودرو از از سیستم های پیشرفته از جمله HAS و ESC بهره می برد تا در شیب تند و پیچ ها کنترل خودرو حفظ شود.

 

جک در بازارهای بین المللی دارای سابقه درخشانی است و به محض ورود به ایران به صرف کیفیت مناسب در تولید و طراحی از استقبال مناسبی برخوردار شد. علاوه بر ارائه خرید نقدی جک اس 5 مجموعه های بسیاری نیز شرایط فروش اقساطی جک اس 5 را برای افراد فراهم کردند. سپندخودرو نیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش اقساطی انواع خودروهای روز دنیا، امکان خرید اقساطی جک اس ۵ اتوماتیک را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

شرایط فروش اقساطی جک s5

این خودرو اگر چه دارای نمای ظاهری شبیه به خودرو های کره ای است ولی دارای امکانات بی نظیری است. چراغ ها و بدنه خودرو ظاهری جذاب به خودرو داده است و بر محبوبیت جک S5 افزوده است. جک اس ۵ توانسته است تست های ایمنی را پشت سر بگذارد و استاندارد های بیشماری را از اروپا دریافت کند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی به صفحه فروش اقساطی جک مراجعه نمایید.

نگاهی به طراحی داخلی و خارجی جک اس 5

Jac s5 به لحاظ دسته طراحی، ویژگی های موتوری و ابعاد به عنوان یک شاسی بلند شهری با دیفرانسیل جول به حساب می آید. خودرویی با ظاهری بسیار زیبا با طراحی روبرویی الگو برداری شده از هیوندای IX35 که به خوبی در زیبایی خودرو موثر واقع شده است.

در طراحی بیرونی خودرو جک اس 5 همکاری شرکت و برندهای مختلفی در دست کار قرار گرفته تا نمایی زیبا برای این شاسی بلند چینی با کیفیت به وجود بیاید. بخش عقبی خودرو الهام گرفته شده از کراس اوور های آئودی است. اگر به قول گفتنی ماشین باز باشید حتی می توانید به سادگی متوجه شباهت چراغ ترمز های نصب شده برروی عقب خودرو با محصولات آئودی شوید.

 

70 درصد از بدنه با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم. طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 4475، 1840 و 1680 میلیمتر هستند، ابعادی که جک اس 5 را به یک غول شهری تبدیل می کند.

در نمای خارجی خودرو با استفاده از خطوط مختلف تلاش در ایجاد انحناهای مختلف، حجم های خشن و به وجود آوردن نمایی اسپرت بوده است. خوشبختانه مهندسین خط تولید کارخانه جک در زیبایی خودرو به نتیجه مورد انتظار رسیده اند و محصولی اسپرت و دیدنی خلق کرده اند.





:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 2 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: