برترین وارد کنندگان انحصاری درب ضد سرقت ترک
نوشته شده توسط : علی

در این پست قصد داریم تا به شما در فرایند خرید درب ضد سرقت ترک کمک کرده و با معرفی برترین وارد کنندگان انحصاری درب ضد سرقت ترک که اعتبار بسیار بالایی نیز دارند به شما کمک کنیم تا بهترین خرید را انجام دهید. در ادامه به توضیح ویژگی های اصلی این وارد کنندگان و ویژگی های یک درب ضد سرقت استاندارد پرداخته ایم. با ما همراه باشید.
درب ضد سرقت

 

 

یکی از نکات مهمی که اکثر خریداران درب های ضد سرقت هنگام خرید مد نظر دارند، قیمت مناسب و امنیت این نوع درب ها می باشد. کارخانه های صانع نیز تلاش می کنند تا درب های تولیدی خود را با کیفیت و امنیت بالا و ایضاً قیمت مناسب و ارزان تر نسبت به دیگران به دست مشتریان خود برسانند.

به دلیل وجود شرکت های نگارین اقسام در امر ساخت، تولید و نیز واردات درب ضد سرقت ترک بر آن شدیم، در اینجا نکاتی مهم را برای شما عزیزان بازگو نماییم تا بتوانید به خوبی درب های ضد سرقت ترک اصل را تشخیص دهید. خاطر نشان می شویم بهترین راه جهت کسب قوی پشتی در این زمینه خرید از وارد کنندگان معتبر در این زمینه می باشد.

Image result for anti theft door turk

شرکت درب ایران (در ضد سرقت درب ضد سرقت) در سال 1386 در زمینه واردات و تولیدانواع درب ضد سرقت ترک اصل درب ضد سرقت در ضد سرقت ترک درضدسرقت درب ضد سرقت ترک و درب داخلی و درب اتاقی ترک آغاز به کار کرد و هم اکنون از جمله برندهای مطرح در زمینه دربهای ضد سرقت در ایران می باشد همکاری وسیع و تخصصی با برندهای مطرح ترکیه مانند اتاک و سزر باعث افزودن علم و دانش در زمینه این صنعت شده است همچنین ارائه انواع درب های ایمنی نیز یکی از رسته های اصلی تك ودو این شرکت می باشد....

درب های ضد سرقت این مجموعه جز مقاوم ترین درب های ضد سرقت تولید در ایران می باشد. خط تولید کارخانه فول اتوماتیک می باشد و مراحل رولینگ ورق های کات شده فولاد مبارکه اصفهان بصورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. در تولید درب های ضد سرقت از قفل های کاله و داف وارداتی از کشور ترکیه استفاده می شود. رویه های درب های ضد سرقت آتار درب سلماس هشت میل می باشد.

ساخت رویه های درب های ضد سرقت بصورت کامل در ایران انجام می شود و می توان بیان کرد کیفیت رویه های درب های ضد سرقت آتار درب سلماس با کیفیت رویه های درب ضد سرقت وارداتی از کشور ترکیه قابل برابرسازی می باشد. پروسه رنگ کاری و سوار تماما در خط تولید کارخانه توسط متخصصین ایرانی انجام می شود.
درب های ضد سرقت آتار درب سلماس بصورت دورفلز نیز تولید می شود که یکی از مزیت های اصلی درب های تولید این کارخانه می باشد. تمهید تعویض رویه یکی از مزایای تولید درب ضد سرقت بصورت دورفلزی می باشد. ست های یرآق ، درکوب و دستگیره از كامل بلوز ركابی برندهای کشور ترکیه ابتیاع و نصب می شوند.

با افزایش مصرف از درب ضد سرقت شرکت های معتبر زیادی اقدام به واردات انواع درب های ضد سرقت با امنیت بالا و طراحی های متنوع نموده اند که از جمله این شرکت ها می توان به شرکت ایساتیس درب اشاره کرد.

این شرکت، قایم مقام فروش درب های ضد سرقت و ضد حریق شرکت  UNVER Celik Kapi در کشور ترکیه است که این نوع درب ها دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب و مطابق با استاندارهای روز جهانی هستند و بازهم این شرکت ایساتیس دارای 6 سال سابقه در زمینه توزیع درب های ضد سرقت است. در ادامه این مطلب نمونه هایی از انواع درب های ضد سرقت آپارتمانی ویلا و لابی عرضه شده توسط درب ضد سرقت ایساتیس را در وارستگی و اسارت شما دمسازان ابدی سایت براز خانه قرار می دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 12 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: