نوشته شده توسط : علی

شب عروسی یکی از مهمترین و پر خاطره ترین شب های زندگی هر فردی به شمار می رود. بسیاری افراد پس از سالها همچنان خاطرات شب عروسی خود را مرور می کنند . علاوه بر اینکه شب عروسی جزو مهم ترین و پر خاطره ترین شب زندگی افراد به شمار می رود نحوه برگزاری مراسم نیز برای افراد بسیار حیاتی است زیرا افراد برای برگزاری یک مراسم زیبا هزینه های زیادی کرده و می خواهد مراسم به شکل دلخواه خود برگزار شود به همین دلیل نحوه ارائه خدمات و تشریفات عروسی برای عروس و داماد و حتی خانواده ها بسیار مهم است .

برخی از عروس و داماد ها در فصل های بهار و تابستان برای زیبا تر و خاطره انگیز تر شدن مراسم عروسی میل به برگزاری مراسم در باغ تالار ها دارند که انتخاب یک باغ تالار مناسب بستگی به سلیقه عروس و داماد دارد .

زمانی که ما یک باغ تالار را برای برگزاری مراسم خود انتخاب می کنیم باید در نظر داشته باشیم که وظایف یک مجموعه و یا باغ تالار چیست و نوع ارائه خدمات و تشریفات این باغ تالار به چه صورت انجام می گیرد تا بتوان یک شب رویایی و باشکوه را برای عروس و داماد  و یک شب زیبا را برای مهمان را رقم بزند .

اما نوع خدمات و تشریفات یک باغ تالار باید چگونه باشد ؟

یکی از نکات مهم و قابل اهمیت در باغ تالار ها نوع سرویس دهی ,  پذیرایی , کیفیت غذا ها و حتی اتاق عقد و سفره عقد می باشد تا بتوان یک مراسم زیبا را برگزار کرد که البته شیوه ارائه خدمات و تشریفات در هر باغ تالار به روشی جدا برگزار می شود.

امیدواریم با مطالعه مقاله و شیوه انجام ارائه خدمات و تشریفات در باغ تالار ها یک باغ تالار مناسب را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید .

زمانی که ما یک باغ تالار را برای برگزاری مراسم انتخاب می کنیم مسئول این مجموعه موظف به برقراری نظم در طول ساعات برگزاری مراسم , ارائه بهترین خدمات , پذیرایی مناسب , استفاده از بهترین آشپزها برای تهیه  غذا و استفاده از بهترین فیلم بردار ها و … می باشد  البته تمام مسئولیت ها و خدمات  یک باغ تالار فقط شامل این موارد نمی شود و دارای وظایف و خدمات  دیگری نیز دارد که به آنها اشاره می کنیم :

  • مدیریت مناسب
  • گل آرایی با توجه به سلیقه عروس و داماد
  • پیشنهاد بهترین گروه موسیقی به عروس و داماد
  • انتخاب یک تیم فیلم بردار حرفه ایی زیرا کیفیت فیلم برداری در زمان برگزاری مراسم برای عروس و داماد بسیار مهم است
  • ارائه بهترین خدمات رفاهی برای مهمانان که شامل پذیرایی مناسب با بهترین کیفیت و استفاده از بهترین میز و صندلی ها برای راحت بودن مهمانان و تمیز و منظم بودن میز و صندلی ها
  • برنامه ریزی درست در تایم زمانی مناسب و انجام تمام قسمت های مراسم شامل پذیرایی , عقد , اجرای تیم موسیقی و … در بازه زمانی مشخص شده
  • استفاده از مرغوب ترین مواد برای تهیه شام و … به همراه تیم آشپزی زبر دست و همچنین آوردن شام به موقع
  • داشتن پارکینگی مناسب با ظرفیتی مناسب برای ارائه دادن بهتر خدمات به مهمانان نیز از وظایف مهم یک باغ تالار به شمار می رود

منبع : https://tinyurl.com/y68ppqht



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

لیزر موهای زائد

لیزر باعث از بین رفتن موهای زائد می شود‎

 

لیزر به دلیل وارد کردن نور با سرعت بالا به داخل بافت پوست برای سوزاندن ریشه موهای زائد، باعث ایجاد کمی درد و سوزش می شود، اما این درد، قابل تحمل و بسیار زودگذر خواهد بود.


لیزر باعث از بین رفتن موهای زائد می شود
لیزر موهای زائد را کم و نازک می کند، اما باعث از بین رفتن آنها نمی شود. ما معمولا 4 تا 6 جلسه لیزر را به فاصله ماهی یک بار برای صورت و به فاصله سه ماه یک بار برای بدن تکرار می کنیم. معمولا با انجام 4 تا 7 جلسه لیزر پوست، تعداد موها خیلی کمتر می شود.

 

البته به شرطی که فرد مشکل هورمونی نداشته باشد، در غیر این صورت احتمال بازگشت موهای زائد زیاد است و لیزر موهای زائد فایده ای نخواهد داشت. پس اگر در آزمایش ها مشخص شد مشکل هورمونی ندارید، می توانید لیزر را شروع کنید، اما باید در نظر داشته باشید که لیزر، تعداد موهای زائد را هرگز صفر نمی کند.


خیلی ها گمان می کنند اگر رشد موهای زائدشان بعد از 2 تا 3 جلسه لیزردرمانی متوقف شد، دیگر نیازی به ادامه درمان وجود ندارد. این در حالی است که در هر مرحله از لیزر، تنها فولیکول موهایی که در فاز رشد قرار دارند، تحت تاثیر اشعه لیزر قرار می گیرند و از بین می روند.

به عبارت ساده تر، زمانی که شما برای لیزر موهای زائد خود به پزشک مراجعه می کنید، ممکن است برخی از موها در فاز استراحت باشند و لیزر کوچک ترین تاثیری روی آنها نگذارد. به این ترتیب، شما باید 4 تا 6 جلسه موهای زائد خود را لیزر کنید تا در نهایت، تمام موها در فاز رشد، با اشعه لیزر تماس پیدا کنند. البته در بهترین شرایط هم، امکان رشد مجدد 25 درصد موهای لیزر شده وجود خواهد داشت.


لیزر برای پوست های تیره و موهای روشن مناسب نیست
زمانی که انجمن پوست آمریکا اعلام کرد افراد با پوست های روشن و موهای تیره، بهترین گزینه برای انجام لیزر موهای زائد هستند، خیلی از افرادی که پوست های تیره یا موهای کرکی و روشن داشتند، از انجام لیزر منصرف شدند. اما بهتر است این گروه از افراد بدانند نسل های ابتدایی دستگاه های لیزر موهای زائد، طول موج های کوتاهی داشتند و فقط فولیکول های تیره مو را تحت تاثیر قرار می دادند.


به همین دلیل هم گاهی این دستگاه ها، رنگ پوست تیره را با فولیکول سیاه مو اشتباه می گرفتند و با وارد کردن حرارت روی رنگدانه های پوست های تیره، سوختگی های شدیدی را در برخی از طرفداران لیزر موهای زائد ایجاد می کردند.

این در حالی است که این روزها، دستگاه های لیزری مانند دایود یا ndYAG و با طول موج های بالا به بازار آمده اند که عمق نفوذ بیشتری به پوست دارند و خطر سوختگی را برای پوست های تیره کمتر می کنند. ضمن اینکه دستگاه های شبه لیزر جدیدی مانند آی پی ال هم در بازار وجود دارند که اثر خوبی در از بین بردن موهای روشن، سفید و کرکی خواهند داشت.

منبع : بیتوته



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی

 

سخنانی که نباید در فضای کار اشتراکی بیان کنید عنوان مقاله ای از سایت است که می خواهد بهره روی استارتاپ از این محیط را افزایش دهد.

خداحافظی همکاران، راهروهای پرپیچ و خم خاکستری، نورپردازی تند و سالنی که در سکوت فرورفته است، این‌ها همه جزئی از محیط‌های مشترک کاری و فضای کار اشتراکی هستند.

منظور از فضای کار اشتراکی فضایی است که

در اختیار افراد مستقل قرار می‌گیرد تا بتوانند در آن فعالیت کنند.

در سال ۲۰۱۷ ۵۷٫۳ میلیون نفر در آمریکا به صورت مستقل کار می‌کردند

که ۵۴۲٫۰۰۰ نفر از آن‌ها در محیط‌های مشترک کاری با دکوراسیون شیک و دارای امکانات رفاهی کامل که مورد علاقه کارآفرینان است کار می‌کردند.

پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۰، ۵۰ درصد از شرکت‌ها محیط کاری خود را راه‌اندازی کنند.

رهبر بازار در این زمینه شرکت WeWork است

که در حال حاضر ۵٫۲ میلیون فوت مساحت، تنها در شهر نیویورک به افراد اختصاص داده است.

توانایی اجتماعی شدن در چنین اکوسیستم‌هایی محیط کاری را ایجاد می‌کند

که هر فرد با هر رده اجتماعی، سنی و جنسیتی در آن احساس خوبی داشته باشد.

منبع : سخنانی که نباید در فضای کار اشتراکی بیان کنید



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 3 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فروش اقساطی جک S5

خودرو ساز های چینی امروزه تلاش کرده اند که همگام با صنعت خودرو سازی جهان محصولات خود را تولید کنند از این رو کیفیت محصولات خود را بهبود بخشیدند. یکی از خودرو های شرکت چینی جک s5 است که نام اصلی آن از JAC EAGLE S5 می باشد. این خودرو با ظاهری متناسب دارای موتور توربو ۲ لیتری است. در ادامه با بررسی فروش اقساطی خودرو جک s5 با سپندخودرو همراه باشید.

فروش اقساطی خودروهای چینی در سپندخودرو

جک S5 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد بازار جهانی شد و با تغییرات زیاد و کسب استاندارد های لازم هم اکنون به دلیل قیمت مناسب در ایران بفروش می رسد. این خودرو از از سیستم های پیشرفته از جمله HAS و ESC بهره می برد تا در شیب تند و پیچ ها کنترل خودرو حفظ شود.

 

جک در بازارهای بین المللی دارای سابقه درخشانی است و به محض ورود به ایران به صرف کیفیت مناسب در تولید و طراحی از استقبال مناسبی برخوردار شد. علاوه بر ارائه خرید نقدی جک اس 5 مجموعه های بسیاری نیز شرایط فروش اقساطی جک اس 5 را برای افراد فراهم کردند. سپندخودرو نیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش اقساطی انواع خودروهای روز دنیا، امکان خرید اقساطی جک اس ۵ اتوماتیک را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

شرایط فروش اقساطی جک s5

این خودرو اگر چه دارای نمای ظاهری شبیه به خودرو های کره ای است ولی دارای امکانات بی نظیری است. چراغ ها و بدنه خودرو ظاهری جذاب به خودرو داده است و بر محبوبیت جک S5 افزوده است. جک اس ۵ توانسته است تست های ایمنی را پشت سر بگذارد و استاندارد های بیشماری را از اروپا دریافت کند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی به صفحه فروش اقساطی جک مراجعه نمایید.

نگاهی به طراحی داخلی و خارجی جک اس 5

Jac s5 به لحاظ دسته طراحی، ویژگی های موتوری و ابعاد به عنوان یک شاسی بلند شهری با دیفرانسیل جول به حساب می آید. خودرویی با ظاهری بسیار زیبا با طراحی روبرویی الگو برداری شده از هیوندای IX35 که به خوبی در زیبایی خودرو موثر واقع شده است.

در طراحی بیرونی خودرو جک اس 5 همکاری شرکت و برندهای مختلفی در دست کار قرار گرفته تا نمایی زیبا برای این شاسی بلند چینی با کیفیت به وجود بیاید. بخش عقبی خودرو الهام گرفته شده از کراس اوور های آئودی است. اگر به قول گفتنی ماشین باز باشید حتی می توانید به سادگی متوجه شباهت چراغ ترمز های نصب شده برروی عقب خودرو با محصولات آئودی شوید.

 

70 درصد از بدنه با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم. طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 4475، 1840 و 1680 میلیمتر هستند، ابعادی که جک اس 5 را به یک غول شهری تبدیل می کند.

در نمای خارجی خودرو با استفاده از خطوط مختلف تلاش در ایجاد انحناهای مختلف، حجم های خشن و به وجود آوردن نمایی اسپرت بوده است. خوشبختانه مهندسین خط تولید کارخانه جک در زیبایی خودرو به نتیجه مورد انتظار رسیده اند و محصولی اسپرت و دیدنی خلق کرده اند.



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

راهنمای خرید آنلاین در بانه اگر یک نه تا پنج شغل دارید و مسئولیت های زیادی برای انجام آن دارید ، ممکن است ترجیح دهید بعد از کار در آنجا بمانید یا یک سفر روزانه در آخر هفته داشته باشید تا به جای بیرون رفتن از خرید از بانه در میان جمع های آخر هفته ، استراحت کنید. بنابراین ، ما لیستی از برخی از محبوب ترین و مطمئن ترین سایت های خرید آنلاین را تهیه کرده ایم که می توانید از راحتی در خانه خود استفاده کنید تا با چند کلیک ساده کارهای خود را انجام دهید. مواد غذایی و پوشاک اگر قصد دارید خرید از فروشگاه اینترنتی بانه مواد غذایی خود را بصورت آنلاین انجام دهید ، وب سایتهای زیادی پیدا خواهید کرد ، از بازارهای کوچک و مستقل گرفته تا بزرگ شرکتهای بزرگ. یکی از مشهورترین کارفور است. شعب آن در همه جای شهر واقع شده است و معمولاً طی چند ساعت پس از خرید ، تحویل یک روزه را ارائه می دهند. برای اینکه دریابید کدام شعبه نزدیک به مکان شماست ، می توانید از این لینک استفاده کنید. برای کسانی که مراقب بودجه خود هستند ، این بخش است که می توانید تبلیغات کارفور را دنبال کنید. می توانید یک حساب کاربری ایجاد کرده و بلافاصله شروع به خرید کنید. بازار معتبر دیگر میگروس است. شما می توانید کارت باشگاه پول را که به شما امکان می دهد امتیاز بیشتری را خریداری کنید ، تهیه کنید. برای تخفیف و پیدا کردن نزدیکترین شعبه ، با وب سایت رسمی همراه باشید. مرکز مبارزاتی جایگزین برای میگروس است. به سادگی می توانید یک حساب کاربری ایجاد کرده و شروع به چک کردن موارد تخفیف کنید. تحویل با حداقل خرید 50 TL رایگان است و اگر کارت اعتباری ندارید ، می توانید هنگام تحویل ، به صورت نقدی در درب پرداخت کنید. برای لباس ، کفش ، کیف ، و لوازم آرایشی Boyner ، Trendyol ، Morhipo و Markafoni را امتحان کنید. mahbano برای گل و هدایا؛ Teknosa و Vatan Computer برای الکترونیک و Gittigidiyor ، Hepsiburada و N11 برای همه موارد دیگر. کتابها به عنوان یک کتاب کرم ، سعی می کنم تخفیف ها و پیشنهادات فصلی را پیگیری کنم. به همین دلیل حداقل یکبار در ماه وب سایت D&R را بررسی می کنم. امروزه ، بیش از 1000 جلد کتاب از ناشران مختلف ، تا 50٪ تخفیف در نظر گرفته شده است. به سادگی این لینک را دنبال کنید تا کتاب ها و مجلات با تخفیف را ببینید ، و چیزی را برای پوشاندن زیر پتو در این روزهای سرد و گرم زمستان به شما ارائه می دهیم. سایر گزینه های محبوب عبارتند از: کیتاپ یوردو ، نادر کیتاپ ، و efdefix. Kitap Yurdu یک رابط انگلیسی دارد که استفاده از آن برای مهاجران را آسان تر می کند ، در حالی که efdefix دارای یک مجموعه کتاب الکترونیکی گسترده است که زباله های صفر آن را دوست دارند. داروخانه Eczane ، Dermo Eczanem و Turuncu Ecza از معروفترین فروشگاه آنلاین بانه هستند که در آن می توانید تقریباً انواع داروها ، وسایل پزشکی و مکمل ها از جمله پوست ، ویتامین ها ، محصولات حمام و آبگرم و… را بیابید. Kırmızı Beyaz Eczane یکی از بهترین خدمات مشتری من تا به حال تجربه کرده ام و می توانم محصولات آن را با تمام صداقت پیشنهاد کنم. وسایل خانه برقی از پرده گرفته تا مبل ، بشقاب گرفته تا حوله حمام ، هر آنچه را که در مورد لوازم خانگی بانه خود به آن نیاز دارید ، می توانید به Koçtaş ، Enza Home ، Evidea و Evkur اعتماد کنید ، همگی قابل اعتماد هستند ، و دومی دارای رابط انگلیسی هستند. همچنین فراموش نکنید که IKEA قدیمی خوب را فراموش نکنیم. Dekopasaj کالاهای خانگی دست دوم را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد ، در آنجا می توانید کالاهای ناخواسته خود را نیز بفروشید. بلیط آیا به دنبال رویدادهای سرگرم کننده ، فعالیت ها و کارگاه های آموزشی در استانبول و جاهای دیگر ترکیه هستید؟ خوشبختانه شما مجبور نیستید بلیط دریافت کنید و ساعت ها دیگر در صف ها صبر کنید. با یک کلیک ساده روی Biletix ، Mobilet یا Biletino ، اکنون می توانید بلیط های مورد نظر خود را در چند ثانیه و بدون دردسر خریداری کنید. اگر قصد سفر از طریق اتوبوس یا هواپیما را دارید ، بیلت و اوبیلت برای نجات به آنجا می آیند. به سادگی یک حساب کاربری ایجاد کنید ، کارت خود را از طریق کشویی خیالی بکشید و در آنجا صندلی خود را با پرداخت ایمن و کمیسیون صفر رزرو کرده اید. بلافاصله پس از خرید نامه تأییدیه دریافت خواهید کرد و برای هرگونه سؤال یا نگرانی که ممکن است در این زمینه وجود داشته باشد ، پشتیبانی 7/24 است. مقایسه اگر شما از نوع شخصی هستید که قیمت مواد را قبل از خرید مقایسه می کند ، در جای مناسب قرار دارید! Cimri و Akakçe دو وب سایت شناخته شده و دقیق هستند که در عرض چند ثانیه اینترنت را برای شما جستجو می کنند و به شما امکان می دهند ارزان ترین گزینه ممکن را پیدا کنید. منبع : moniseh momon modirezard mineralnews



:: بازدید از این مطلب : 1201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید اسان فرش سجاده ای کاشان از کارخانه فرش

با گذشت چندین سال و پیشرفت تکنولوژی کارخانه فرش سجاده ای محصولات جدید و با کیفیت فرش را روانه بازار کردیم بروز کردن طرح ها با الهام از مهندسی اسلامی به بازار جهانی تنها هدف طراحی و تولید آن ها فراهم کردن زیبای بیشتر به نمازخانه ها و مساجد مسلمانان عزیز میباشد.

در سال های اخیر شاهد طراحی و تولید نقشه ها و مدل های جدید از فرش سجاده ای بودیم خیلی از طرح ها که با تغییر از طرح های اصلی فرش سجاده ای که معروف به فرش سجاده ای مدل رضوان بوده است
با پیشرفت دستگاه های بافت فرش بافت فرش سجاده ای 700 شانه از تمام مدل های موجود در این دسته از   مرغوبیت و ترفداری بیشتری برخوردار شده است.

برای خرید فرش سجاده ای با کیفیت و مطابق با دکوراسیون نمازخانه هیچ نگرانی نداشته باشید چرا که تنوع بسیار بالا در مدل های آن رنج قیمتی بسیار گسترده ای را ایجاد کرده است و با هر بودجه ای می تواند نسبت به خرید یکی از آن ها اقدام کند.

فرش سجاده کاشان بزرگترین تولید کننده فرش سجاده ای در ایران

فرش سجاده ای 500 شانه ،فرش سجاده ای 700 شانه ،فرش سجاده ای 1000 شانه

 

فرش سجاده ای چیست ؟

به فرش سجاده ای، فرش مسجد هم گفته می شود، همان طور که از اسم آن پیداست تشکیل شده است از دو واژه سجاده+فرش که یک اسم مرکب است.  که هردو معنای مستقل دارند.
در واقع می توان از این واژه اینطور برداشت کرد که فرش سجاده ای همان فرشی است که طرحی از سجاده را در خود جای داده است.
در زمان های قدیم مردمان نمازگزار بر این باور بوده اند که استفاده از سجاده در حین نماز آنها را از آفتاب سوزناک در آخرالزمان محفوظ نگه میدارد و به همین دلیل برای نماز خواندن در مساجد همراه سجاده می آوردند و همین عامل در دراز مدت باعث شد تا افراد ازآوردن سجاده به همراه خود خسته شوند موضوع دیگری که می توان به آن اشاره کرده استفاده از فرش های بزرگ ، قالیچه ها و ... در مساجد به مرور زمان برای آنها مشکلاتی در پی داشت که می توان به مشکلات در حین شستشو به خاطر بزرگی و سنگینی فرش ها، مشکلات حمل و نقل و جابه جایی فرش ها و....باعث شد در ذهن افرادی که در زمینه صنعت نساجی  فعالیت دارند ایده ی خلق یک محصول جدید به نام فرش سجاده ای شکل بگیرد.  این محصول با همان ویژگی های فرش های معمولی طرحی از سجاده در خود جای داده بود که همین عامل سبب شد این کالا به نام سجاده فرش ، جای خود را در بین  مساجد ، حسینیه هاو مصلی ها و.... جای خود را باز کند.سجاده فرش یا فرش سجاده ای، فرش نمازخانه، فرش مصلی، فرش مسجد از دیگر نام هایی ست که برای فرش سجاده ای به کار گرفته می شود ولی به طور معمول عموم مردم برای این کالا از واژه فرش سجاده ای استفاده میکنند.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

گاز منو اکسید کربن یا همان کربن مونوکسید (Carbon monoxide) (که فرمول شیمیایی آن CO است) نام یک گاز بی‌بو، بی‌رنگ و بی‌طعم است که بر اثر ناقص سوختن کربن به وجود می‌آید.

مونوکسید کربن

کربن مونوکسید یک گاز بسیار سمی است و به همین دلیل است که کربن مونوکسید را قاتل نامریی می‌نامند. این گاز در صورت غلظت بالا هم انسان و هم حیوان را از پا در‌می‌آورد. این گاز از یک اتم کربن و از یک اتم اکیسژن تشکیل می‌شود.

هنگامی که کربن مونوکسید وارد سیستم تنفسی شخص می‌شود بلافاصله با گلبول‌های قرمز شخص ترکیب می‌شود و باعث می‌شود  اکسیژن کمتری به اعضای بدن برسد.

این امر باعث خواب آلودگی و احساس خستگی مفرط می‌شود، شخص دچار بیهوشی می‌شود.

  • چطور بدن هنگام تنفس گاز منوکسیدکربن واکنش نشان می‌دهد؟

همه وسایل و دستگاه‌هایی که وظبفه سوزاندن چیزی را دارند (مانند بخاری گازی یا نفتی، آب‌گرم‌کن و یا حتی موتور یک خودرو) تا حدودی  تولید می‌کنند.

  • مفاهیم: رد پای کربن چیست؟ / چرخه کربن چیست؟ 

میزان  تولید مونوکسیدکربن به شرایط احتراق (سوختن) بستگی دارد؛ هرچه میزان اکسیژن در هنگام سوختن کمتر باشد بخش بیشتری از کربن‌ها دچار ناقص سوزی می‌شود و به جای دی‌اکسید کربن (CO۲) مونواکسیدکربن تولید می‌شود.

مونوکسید کربن

افرادی که در یک فضای سربسته در معرض استنشاق این گاز قرار می‌گیرند ابتدا احساس کرختی و خواب آلودگی می‌کنند و در صورتی که هرچه سریعتر مکان را ترک نکنند و یا هوای تازه تنفس نکنند دچار بیهوشی و در نهایت خفگی می‌شوند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فرش عنصر مهم و حیاتی است که از قدیم الایام در خانه هر ایرانی یافت می شده است . محصولی ضروری که در دو نوع دستبافت و ماشینی به عنوان برند تجاری ایران در تمام جهان شناخته شده است . فرش و قالی همواره محبوبترین نوع کف پوش در بین ایرانیان بوده است . با وجود قدمت زیاد و تاریخی این محصول هنری هنوز هم شاهد رشد و پیشرفت تنوع طرح ها و دستگاههای بافت هستیم . برای مثال فرش های 1200 و 1500 شانه از به روزترین محصولات صنعت نساجی هستند که ویژگی های خاص خود را دارند . ناگفته نماند که فرش و قالی ایرانی در سراسر دنیا خریداران زیادی را به خود جذب کرده است و بیشترین صادرات غیر نفتی را دارد نقش مهمی در اقتصاد بازی می کند .


 جزییات فرش 1200 شانه چیست؟


فرش ها با توجه به نوع شانه و تراکم به دسته های مختلفی شامل فرش 500 شانه ، 700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه و 1500 شانه تقسیم بندی می شوند . با نگاهی به بازار خرید و فروش فرش ماشینی خواهیم دید که موارد مختلفی از هر دسته با کیفیت ، رنگ ، طرح و نقشی متفاوت در بازار عرضه می شوند . فرش 1200 شانه با تراکم ۳۶۰۰ از با کیفیت ترین و عالی ترین محصولات به شمار می رود ، محصولات 1200 شانه با تراکم 3600 عموما با الیافی به نام آکریلیک و آکریلیک هیت ست شده بافته می شوند که در نهایت بافته هایی ضد حساسیت ، بدون پرزدهی و با دوام عالی را ارائه خواهند داد . در مورد فرش 1200 شانه باید بدانیم که از متراکم ترین و پرشانه ترین فرشهای موجود در بازار است و پس از فرش 1500 شانه زیباترین ، ظریفترین و دستبافت گونه ترین فرش است .
در تولید این محصولات از هشت رنگ اصلی استفاده شده است و با طیف رنگ یا رنگ های فرعی موجود می توان گفت با خرید هر تخته فرش ماشینی 1200 شانه 12 رنگ زیبا و متنوع را به خانه خواهید برد .


نکته قابل اهمیت در مورد فرش های متراکم با شانه بالا نوع کاربرد و نحوه نگهداری از ان ها است ، فرش های 1200 شانه و 1500 شانه به هیچ عنوان انتخاب مناسبی برای مکانهای پررفت و آمد و یا مکان هایی که در معرض آلودگی زیاد قرار دارند نخواهند بود . برای مثال این نوع بافته را نباید در آشپزخانه ، جلو درب ورودی منزل ، جلوی درب سرویس بهداشتی یا اتاق کودک پهن کرد چرا که به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارند بسیار ریز بافت و ظریف هستند و با الیافی کوتاه و نازک بافته شده اند و به علت زیبایی بی نظیر و طرح و رنگ فوق العاده برای مکان های لوکس و مهمان نشین خانه مانند پذیرایی بسیار جذاب خواهند بود . فرشهای 1200 شانه به علت قیمت بالایی که دارند توسط خریدار مورد توجه و مراقبت بیشتر قرار می گیرند .


فرش 1200 شانه گل برجسته


فرش ها در هر خانه علاوه بر پوشاندن کف و بوجود آوردن مکانی مناسب برای نشستن بر زیبایی و دکوراسیون هم بی تاثیر نخواهند بود خصوصا فرشهای 1200 و 1500 شانه که بیشترین کاربرد را در زینت بخشی فضا بر عهده دارند . از همین رو نقش ، طرح ، رنگ و لعاب و سایر ویژگی های ظاهری در مورد این دو دسته مورد توجه بیشتری نسبت به سایر فرشها قرار می گیرد . عموما دیده می شود که فرشهای گل برجسته و تابلو فرشها به صورت 1200 و تراکم 3600 بافته شده اند . فرش های گل برجسته به علت ایجاد فرورفتگی و برجستگی که در مرحله آهار یا پرداخت روی آن ها صورت می گیرد حالت سه بعدی داشته و امروزه تحت عنوان زیباترین فرش ماشینی از آن یاد می شود .
فرشهای گل برجسته از الیاف هیت ست شده تولید می شوند که ویژگی های کیفی بالایی دارند و به علت حرارتی که دیده اند مقاومت خوبی از خود نشان می دهند اما باید بدانیم الیاف بکار رفته در بافت های 1200 شانه نازک هستند و فرش های گل برجسته به علت فرورفتگی هایی که دارند بیشتر در معرض پوسیدگی و آسیب خواهند بود چراکه تمیز کردن آن ها دشوار بوده و امکان باقی ماندن آلودگی در میان فرورفتگی ها زیاد است . از همین رو خریداران فرشهای گل برجسته باید به نکات مهمی در حیطه مراقبت از فرش توجه نمایند .



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اجاره آپارتمان مبله در استانبول

واحد یک خواب – بابیل – استانبول ،ویژگی های واحد :

واحد یک خواب – بابیل – استانبول با متراژ 40 متر که در طبقه اول قرار دارد .

واحد دارای آسانسور و اینترنت رایگان برای راحتی میهمانان می باشد .

امکانات داخل واحد کامل می باشد و واحد دارای سرویس بهداشتی ، حمام ، بالکن و آشپزخانه است .

مکان این واحد در انتهای خیابان بابیل می باشد که از طریق آن شما دسترسی راحت و سریع به

میدان تکسیم و خیابان استقلال که از جمله خیابان های محبوب گردشگران خارجی برای خرید از برند های معروف چون کوتون ، نایک ، آدیداس

است را دارید . بسیاری از رستوران های معروف چون کینگ برگر و مک دونالد در سراسر خیابان استقلال شعباتی دارند که به خدمت رسانی به مسافران می پردازند .

مشتریان عزیز می توانند از فستیوال های موسیقی و نمایشگاه هایی که در میدان تکسیم برگذار می شوند به راحتی بازدید به عمل آورند .

تاکسی هایی که در میدان تکسیم قرار دارند شمارا با کمترین هزینه و زمان و بالاترین امنیت به محل مورد نظر می رسانند .

 

امتیازات اجاره واحد :

واحد یک خواب – بابیل – استانبول

شما از طریق اجاره واحد های ما می توانید از پیشنهادات ما برای  بازدید از مکان های زیبای گردشگری تاریخی و طبیعی استانبول بهره مند شوید .

مکان هایی که هر ساله مورد بازدید میلیون ها گردشگر ایرانی و غیر ایرانی قرار می گیرد .

ما به شما مکان هایی را معرفی می کنیم که متناسب با فصل باشند و تمامی افراد در هرسنی و از هر قشری توانایی بازدید از آن ها را داشته باشند .

راه های اجاره آپارتمان های مبله :

شما می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت واحد هارا برای تاریخ مورد نظرتان رزرو کرده و بدون داشتن نگرانی برای ساعت تحویل واحد ها به شما به گردش و تفریح بپردازید .

هم چنین عزیزان می توانید از طریق پیج اینستای ما از تمام واحد های موجود اطلاع حاصل فرمایید .

این آپارتمان بخشی از دسته ویژه اجاره اپارتمان مبله در استانبول سایت لوکس مبله میباشد...



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

یک توضیح کوتاه در باره واژه شرکت تولید محتوا

شرکت تولید محتوا با افراد همکاری می کند تا یک استراتژی هدفمندی را برای بازاریابی دیجیتال یک برند ایجاد کند. سپس محتواهای جذاب و کاربردی را مطابق با آن استراتژی تولید می‌کند تا به آن برند در دستیابی به بیشترین ROI کمک کند

وظیفه شرکت تولید محتوا چیست؟

یکی از کارهایی که تیم تولید محتوا باید انجام دهد، تعامل صحیح و مناسب با کارفرمایان است، یعنی این تعامل هم در رفتار و هم در زمینه انجام کار باید حفظ شود. روش کار به این گونه است که باید راه‌های صحیح به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز راجع به محصول، خدمات یا هر زمینه دیگری که مد نظر مشتری است را پیدا کرد و با ارائه شیوه‌هایی جهت محتوا نویسی او را در جریان تولید محتوایی که قرار است انجام دهد بگذارد.

مشکلی که همیشه در اغلب اوقات وجود دارد این است که در این نوع شرکت ها کسی پاسخگو نیست، در وهله اول که شماره تماسی در سایت های آنها پیدا نمی شود و ترجیح شان این است که یک سفارش بگیرند و به یک فرد دورکاری ارائه کنند که خروارنویسی کند، ما علت را که جستجو کردیم متوجه شدیم که خیلی از آنها اصلا دفتری برای انجام این کار حتی ندارند،‌ حتی بالاتر از آن هیچ زیر ساختی ندارند. یعنی می‌توان گفت یک سایت وردپرسی / یک خروار نویس / یک پنل شیک مشتریان کافیست تا به سایت آنها اعتماد شود و محتوا حساس را به آنها سپرد!

از همه مهم‌تر که وجه تمایز آنها از نگاه بسیاری از افراد قیمت آنها است، کلمه‌ای ۱۵ تومان! کلمه‌ای ۲۰ تومان! من یک سوال از شما خوانندگان محترم این مقاله دارم، مگر می‌شود محتوایی با کیفیت تولید شود و قیمت آن این قیمت ها باشد؟ من برای شما توضیح می‌دهم. تولید محتوا اصولی که توسط یک فریلنسر خوب تولید شود که سالیان سال در این عرصه فعالیت کرده است و می‌داند که چه چیزی بنویسد که ارزشمند باشد زیر کلمه‌ای ۲۵تومان وجود ندارد، این جمله وجود ندارد بنده به این معنی نیست که به کل نیست. هست ولی آن با کیفیته نیست، آن رنک بگیره نیست.

کاری که یک شرکت تولید محتوا خوب می‌تواند برای شما بکند این است که این محتوانویس با کیفیت را داخل شرکت استخدام کند و به آن حقوق ثابتی بدهد در این صورت است که می‌توان رقم کاری این محتوانویس خوب را پایین آورد، ولی سوال کلیدی این است که آیا بزرگ‌ترین شرکت‌های محتوایی هم این کار را می‌کنند؟

کسب تایید از مشتری در هر مرحله از پیشرفت کار بسیار اهمیت دارد و یک شرکت تولید محتوا باید نهایت تلاش خود در رسیدن به این هدف را انجام دهد. به این ترتیب با رعایت همه مورادی که به تایید و موافقت مشتری برسد، شما می‌توانید از تولید محتوا با کیفیت و مدنظر او مطمئن شوید. در نهایت تفاوتی که یک شرکت خوب محتوایی می‌تواند با یک شرکت معمولی داشته باشد این است که فقط قصد سود مقطعی را نداشته باشد. یعنی با تولید یک محتوا با مشتری خود خداحافظی کند.





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1398 | نظرات ()