افزایش فالوور اینستاگرام به روش قانونی
نوشته شده توسط : علی

ارزان‌ترین سایت خرید فالوور کدام است؟

درست است که گفتیم افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی هزینه دارد، ولی حتماً نباید این هزینه خیلی بالا باشد. برای خرید فالوور اینستاگرام می‌توانید از طریق سایت‎های ایران سوشیال و فالوورسل اقدام کنید. این دو سایت نسبت به سایر سایت‌های خرید فالوور، ارزان‌تر هستند.

ربات اینستاگرام چطور کار می‌کند؟

ربات اینستاگرام که این روزها دیگر استفاده از آن برخلاف الگوریتم اینستاگرام محسوب می‎شود، یکی دیگر از راه‌های افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. این ربات می‌تواند به‌صورت سفارشی، اکانت‌هایی را در اینستاگرام فالو کند، سپس پست‌های آن‌ها را لایک کند و برای آن‌ها کامنت بگذارد. البته این روزها اینستاگرام بیش از پیش اقدام به بلاک کردن ربات اینستاگرام می‌کند.

آشنایی با فالوورگیر اینستاگرام

فالوورگیر اینستاگرام به برنامه‌هایی گفته می‌شود که به‌صورت رایگان یا پولی، به افزایش فالوور اینستاگرام کمک می‌کنند. این برنامه‌ها را هم می‌توان به‌راحتی در گوگل پلی پیدا کرد. ولی باز هم احتمال بلاک شدن از سوی اینستاگرام و ریزش فالوورها وجود دارد.

خرید لایک اینستاگرام به چه صورت است؟

خرید لایک اینستاگرام هم درست مانند خرید فالوور اینستاگرام است. با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توانید سایت‌های زیادی را با عنوان «خرید لایک اینستاگرام ۱۰۰ درصد واقعی» پیدا کنید. بااین‌حال، بر طبق الگوریتم‌های اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام هم قانونی نیست و ممکن است نتیجه‌ی خوبی برای اکانت شما در پی نداشته باشد.

افزایش فالوور اینستاگرام به روش قانونی

شاید از خودتان بپرسید با وجود راه‌های زیادی که برای خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد، آیا تلاش برای افزایش فالوور اینستاگرام به روش قانونی ارزشش را دارد؟ در جواب این سوال، بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که فالوورهای واقعی اینستاگرام از فالوورهای تقلبی به خوبی قابل تشخیص هستند. همچنین، در صورتی که فالوورهای واقعی داشته باشید، می‌توانید با آن‌ها بیشتر تعامل کنید و برند تجاری خود را برای افراد واقعی تبلیغ کنید. در ادامه می‌توانید با راه‌های درست افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید.

۱ – اکانت‌های مرتبط و معتبر را فالو کنید

اولین کاری که باید برای افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی انجام دهید این است که اکانت‌های افراد واقعی و کسب‌وکارهایی را که شغلی مرتبط با تجارت شما دارند، فالو کنید. در بسیاری از موارد، این کار باعث می‌شود فالوورهای بیشتری جذب کنید. برای مثال در اینستاگرام معمول است که بعد از فالو کردن یک نفر، آن شخص هم شما را فالو می‌کند. مخصوصا اگر پیج شما پر از محتواهای ارزشمند و پست‌های مرتبط با کسب و کارتان باشد. به این شکل فالوور اینستاگرام بیشتری به دست می‌آورید.

۲ – محتوایی برای نشان دادن و به اشتراک گذاری با مخاطبان داشته باشید

برای افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی، باید چیزی برای نشان دادن به مخاطبان خود داشته باشید. برای مثال لازم نیست حتما بودجه‌ی تبلیغاتی خود را صرف تبلیغات تقلبی و کلیکی گوگل کنید. زیرا این تبلیغات بعد از اینکه تقلبی تشخیص داده شوند، مسدود خواهند شد. بهترین فالوورهای شما، افرادی هستند که قبل از دنبال کردن پیج، برای بررسی دقیق پروفایل و پست‌های شما وقت می‌گذارند. این فالوورها می‌خواهند ببینند آیا چیزی در پیج شما هست که ارزش دنبال کردن را داشته باشد یا نه.

۳ – فعال باشید

حتما این حرف را زیاد شنیده‌اید، ولی یکی از اصول اساسی افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی و حتی جذب فالوور اینستاگرام، فعال بودن است. کاربران شبکه‌های مجازی از دیدن ربات‌ها و اکانت‌های تقلبی خسته شده‌اند، پس با پست گذاشتن و اشتراک گذاری پست‌های دیگران می‌توانید به آن‌ها نشان دهید که ربات نیستید.

برای مثال اینستاگرام را درنظر بگیرید. برای افزایش فالوور اینستاگرام و نشان دادن فعالیت خود، نباید فقط پست‌های دیگران را به اشتراک بگذارد، بلکه باید دلیل این کار خود را هم بیان کنید.

فعال بودن در مورد موضوعات اجتماعی روز و همچنین برقراری تعامل با اینفلوئنسرها، شما را در معرض دید فالوورها قرار می‌دهد و حتی ممکن است منجر به جذب مخاطب برای اکانت شما شود.





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 10 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: