فرش سجاده ای کاشان
نوشته شده توسط : علی

خرید اسان فرش سجاده ای کاشان از کارخانه فرش

با گذشت چندین سال و پیشرفت تکنولوژی کارخانه فرش سجاده ای محصولات جدید و با کیفیت فرش را روانه بازار کردیم بروز کردن طرح ها با الهام از مهندسی اسلامی به بازار جهانی تنها هدف طراحی و تولید آن ها فراهم کردن زیبای بیشتر به نمازخانه ها و مساجد مسلمانان عزیز میباشد.

در سال های اخیر شاهد طراحی و تولید نقشه ها و مدل های جدید از فرش سجاده ای بودیم خیلی از طرح ها که با تغییر از طرح های اصلی فرش سجاده ای که معروف به فرش سجاده ای مدل رضوان بوده است
با پیشرفت دستگاه های بافت فرش بافت فرش سجاده ای 700 شانه از تمام مدل های موجود در این دسته از   مرغوبیت و ترفداری بیشتری برخوردار شده است.

برای خرید فرش سجاده ای با کیفیت و مطابق با دکوراسیون نمازخانه هیچ نگرانی نداشته باشید چرا که تنوع بسیار بالا در مدل های آن رنج قیمتی بسیار گسترده ای را ایجاد کرده است و با هر بودجه ای می تواند نسبت به خرید یکی از آن ها اقدام کند.

فرش سجاده کاشان بزرگترین تولید کننده فرش سجاده ای در ایران

فرش سجاده ای 500 شانه ،فرش سجاده ای 700 شانه ،فرش سجاده ای 1000 شانه

 

فرش سجاده ای چیست ؟

به فرش سجاده ای، فرش مسجد هم گفته می شود، همان طور که از اسم آن پیداست تشکیل شده است از دو واژه سجاده+فرش که یک اسم مرکب است.  که هردو معنای مستقل دارند.
در واقع می توان از این واژه اینطور برداشت کرد که فرش سجاده ای همان فرشی است که طرحی از سجاده را در خود جای داده است.
در زمان های قدیم مردمان نمازگزار بر این باور بوده اند که استفاده از سجاده در حین نماز آنها را از آفتاب سوزناک در آخرالزمان محفوظ نگه میدارد و به همین دلیل برای نماز خواندن در مساجد همراه سجاده می آوردند و همین عامل در دراز مدت باعث شد تا افراد ازآوردن سجاده به همراه خود خسته شوند موضوع دیگری که می توان به آن اشاره کرده استفاده از فرش های بزرگ ، قالیچه ها و ... در مساجد به مرور زمان برای آنها مشکلاتی در پی داشت که می توان به مشکلات در حین شستشو به خاطر بزرگی و سنگینی فرش ها، مشکلات حمل و نقل و جابه جایی فرش ها و....باعث شد در ذهن افرادی که در زمینه صنعت نساجی  فعالیت دارند ایده ی خلق یک محصول جدید به نام فرش سجاده ای شکل بگیرد.  این محصول با همان ویژگی های فرش های معمولی طرحی از سجاده در خود جای داده بود که همین عامل سبب شد این کالا به نام سجاده فرش ، جای خود را در بین  مساجد ، حسینیه هاو مصلی ها و.... جای خود را باز کند.سجاده فرش یا فرش سجاده ای، فرش نمازخانه، فرش مصلی، فرش مسجد از دیگر نام هایی ست که برای فرش سجاده ای به کار گرفته می شود ولی به طور معمول عموم مردم برای این کالا از واژه فرش سجاده ای استفاده میکنند.





:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 2 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: